29 april 2024, 13:23:28

Amanda's valkjes Yuna en Suzie

Gestart door *Amanda*, 9 juli 2007, 11:24:25

« vorige - volgende »

Welke naam vinden jullie het mooist?

Rocky
0 (0%)
Jaapie
0 (0%)
Sammy
0 (0%)
Kenji
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 12 juli 2007, 20:08:13

♥Debby♥

Kom ik even hier verder lezen hoor!

Lucky is wel leuk inderdaad.

hier nog wat mooie betekenissen..


Benoit De gezegende  
Bent De gezegende  
Bendert Sterk of moedig als een beer  
Benedict De gezegende  
Bengt De gezegende  
Benito De gezegende  
Tycho Geluk  
Victor Overwinnaar  
Vince Overwinnaar  
Vincent Overwinnaar  
Vinny Overwinnaar  
Zwiertje De zeer sterke
deze is ook heel toepasselijk!

Xavier Nieuw huis  

Wat geweldig dat ze zaterdag komen.. spannend hoor!





♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Amanda*

Haha geeft niet maar heel erg bedankt voor de betekenissen! Ik vind Vinny en Xavier ook erg mooi! Wie weet voor een ander valkje  ;) laat mijn ouders en vriend het maar niet horen hahaha zij vonden 2 al genoeg. Maar 3 vinden ze nu ook wel goed eerlijk gezegd  :P

Groetjes Amanda

♥Debby♥

Ja gaaf he.. vooral Xavier is gaaf.. nieuw huis.. en dat is het natuurlijk in principe altijd voor een gekocht valkje.. een nieuw huis..

Ik heb deze van een site die van heel veel namen de betekenis heeft bijgezocht in normale taal... erg leuk om door te spitten als je iets aan een naam wilt meegeven.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Amanda*

Ja ik vind dat ook erg interessant. Dat geeft de naam nog meer diepte.

Kaatje

Hoi Amanda,

Super dat Lucky toch bij je mag komen wonen en hij komt al a.s. zaterdag !! Namens mij ook van harte gefeliciteerd, heel erg leuk voor je !!

Groetjes Karin

Gerda

Hoi Amanda,

Wachten op een nieuw valkje kan lang duren, maar jij hoeft nog maar tot zaterdag te wachten tot Lucky komt!
Dus het is nu aftellen:

Nog 3 nachtjes en ze is er!!

Dan willen we wel foto's zien hoor!
Groetjes, Gerda


*Amanda*

Citaat van: kaatje98 op 14 november 2007, 11:23:29
Hoi Amanda,

Super dat Lucky toch bij je mag komen wonen en hij komt al a.s. zaterdag !! Namens mij ook van harte gefeliciteerd, heel erg leuk voor je !!

Groetjes Karin


Dank je wel! We kunnen niet wachten!

Citaat van: Gerda op 14 november 2007, 12:10:25
Hoi Amanda,

Wachten op een nieuw valkje kan lang duren, maar jij hoeft nog maar tot zaterdag te wachten tot Lucky komt!
Dus het is nu aftellen:

Nog 3 nachtjes en ze is er!!

Dan willen we wel foto's zien hoor!
Groetjes, Gerda




Toch duurt het wel lang hoor  :P Het liefst krijg ik hem nu gelijk maar ja zaterdag is inderdaad nog maar even.
Ik zal Lucky als hij aangekomen is, eerst even tot rust laten komen (ze zijn toch iets meer dan een uur onderweg met de auto) maar ik zal later op de dag foto's van hem maken. Die zal ik dan gelijk even plaatsen  ;D

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo allemaal,

Ik heb echt onzettend zin in morgen! Ookal ben ik nu best moe  ;) ik heb een drukke week gehad op mijn werk maar heb gelukkig weekend nu!

Ik kan echt niet wachten tot het zover is. Ik ga nu gelijk de andere kooi van zolder afhalen en klaarmaken voor Lucky. Ik heb vanmiddag nog een klein speeltje voor Lucky gekocht. Ik heb geen speelgoed in die kleinere kooi. Ik kon het niet laten. Ik wou een beetje een 'welkomscadeau' voor hem kopen. Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar Lucky. Vind hij ons aardig? Vinden Yuna en Suzie hem leuk? Wil hij gelijk bij ons zitten? Zulke dingen allemaal.

We hebben morgen ook nog eens dat de Sinterklaas van tv bij ons in de stad aankomt. Ontzettend druk! Politie is nu allemaal al bezig en ze zetten alles af. Ik heb de mensen even een route gegeven zodat ze daar niet langs moeten. Ik hoop dat het een beetje lukt want het zal ontzettend druk zijn op de weg. Misschien dat mijn vriend en ik ook nog even gaan kijken  :P is toch best wel leuk!

Groetjes Amanda

Ps. Ik hou jullie op de hoogte!  :)

♥Debby♥

Jaaaa.. nog 1 nachtje slapen!! heel veel plezier morgen!!

't is morgen echt feest voor jou.. en de sint  ::) en je valkje.. hahahahaha...



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Amanda,

En.............is Lucky al bij je?

Groetjes Anja

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Amanda*

Sorry allemaal,

Ik had de titel al veranderd en ineens deed het internet niet meer. Ik zit nu even snel op mijn vaders computer. Mijn computer moet even nagekeken worden.

Hij is er inderdaad. Het waren hele lieve mensen. Lucky kan mooi fluiten en hij zegt elke keer 'Hallo'. Hij was zaterdag best wel bang voor de dames maar later op de dag werd dat minder. Yuna en Suzie vinden hem geweldig. Yuna die loopt allemaal achter hem aan en maakt hele andere geluiden dan normaal. Ook denk ik dat ze al wil paren met hem. Kan dat al zo snel? Ik snap het niet. Ze gaat echt zo zitten van: Nou spring er maar op hoor. En dan die geluidjes erbij.

Er is alleen een probleem. Lucky valt ze alle 2 aan als ze in de buurt komen. Hij gaat ze echt bijten enzo. Ik snap het niet. Ik heb zoiets nog niet meegemaakt. Ik kijk het nog even aan maar als dat zo blijft dan kan dat niet zo. Straks pakt hij ze wel een keer heel goed en gebeurd er wat met ze. Maar we zien wel. Ik zal even kijken of ik straks na mijn werk even foto's kan plaatsen.

Groetjes Amanda

Ps. Bij ons in Kampen is er zaterdag nacht iets heel raars gebeurd. Wij zaten in een shoarmazaak toen een vriend van ons belde waar we waren. Hij moest over onze brug heen en zag daar een man 'dood' liggen met politie erbij enzo. Blijkt dat die man zichzelf had beschoten!  :o Hij had eerst in een andere shoarmatent een man neergeschoten (bleek een bekende nu te zijn die hem ervan weerhouden om zelfmoord te plegen) daarna is hij richting de brug gerent en de politie ging achter hem aan. De politie heeft 1 waarschuwingsschot geschoten en toen knalde de man zichzelf neer. Hij is inmiddels overleden en de andere man is weer wat aanspreekbaar. Alleen het erge is: Vrienden van ons wouden naar die tent toe waar het allemaal gebeurde. Als wij daar hadden gegeten dan hadden we dat allemaal meegemaakt! Ben ik blij dat we daar niet heen zijn gegaan  :-\

Dat was mijn verhaaltje  ;)

sandy

gefeliciteert met lucky  ik heb ook vandaag mijn mnieuuwe valkje opgehaald voor fotos kan je kijken in mijn boekje sandy,s valkjes
maar heel veel plesier met lucky

*Amanda*

Citaat van: sandy1975 op 19 november 2007, 15:24:01
gefeliciteert met lucky  ik heb ook vandaag mijn mnieuuwe valkje opgehaald voor fotos kan je kijken in mijn boekje sandy,s valkjes
maar heel veel plesier met lucky


Dank je wel!

Ik heb even foto's voor jullie gemaakt. Kunnen jullie trouwens zien of hij gepareld is geweest? Ik zit namelijk te twijfelen.

Ik heb eigenlijk nog niet veel vertelt over Lucky. Hij is best wel tam. Ik mocht hem gelijk kroelen enzo maar ook wil hij je vaak bijten. Ik vind hem behoorlijk dominant. Hij heeft al een stukje vel uit mijn vinger gebeten. Ik ben niet snel bang voor valkjes maar ik ben nu wel veel voorzichtiger met hem. Bij mijn vriend doet hij het ook. Ik vind dat aan de ene kant raar omdat hij wel goed tam is. Maar ja we zullen zien wat er van komt.

Hier zijn de foto's:



















Dit waren ze. Ik ben hem trouwens wel allemaal aan het corrigeren met een plantenspuit. Als hij iets doet wat niet mag dan krijgt hij een spuit water. Het helpt nog niet maar misschien komt dat nog.

Groetjes Amanda