29 april 2024, 17:00:38

Amanda's valkjes Yuna en Suzie

Gestart door *Amanda*, 9 juli 2007, 11:24:25

« vorige - volgende »

Welke naam vinden jullie het mooist?

Rocky
0 (0%)
Jaapie
0 (0%)
Sammy
0 (0%)
Kenji
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 12 juli 2007, 20:08:13

Mara


Anja

Hoi Amanda,

Leuke foto's. Een kletsnatte Yuna en Jessy is al zover dat ze voor je stofzuigt. Goed hoor ;D ;D

Groetjes Anja

ann_dam

Hoi Amanda!

Wat een schitterende fotos!!! Het zijn echt mooierdjes hoor!

Groetjes Annemarie
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man


Anja

Hoi Amanda,

Hoe is het hier?
Ik heb begrepen van Suzanne dat jij daar Jessy ook vandaan heb. Ik heb er afgelopen vrijdag onze Yubel gekocht.

Hoe is het verder hier? Alles goed?

Groetjes Anja

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Ik ben heel lang niet meer op het forum geweest. Vaak geen tijd maar ik had verder ook niet veel te vertellen. Nu heb ik jullie heel wat te vertellen dus ik ben er weer  ;)

Met Yuna gaat alles geweldig! Ze is zo lief en een vreselijke knuffelkont. Ze weegt rond de 90 gram nu en is dus helemaal opgeknapt na de zieke periode.

Met Jessy gaat het wat minder. Ik krijg haar niet echt tam en moet zeggen dat ik er ook niet genoeg tijd voor heb. Ik had haar gekocht omdat er gezegd werd dat ze tam was maar dat is dus niet zo. We hebben besloten om haar te verkopen en we zoeken nu iemand die genoeg tijd voor haar heeft en haar een goed plekje kan geven. Ze jengelt ook erg veel en Yuna houd er helemaal niet van. Ze ontwijkt Jessy elke keer. Jessy mag alleen bij haar zitten als ze gaat slapen en Jessy dus haar kop houd. Dit was dus niet mijn bedoeling. Ik had Jessy erbij gekocht voor Yuna maar Yuna vind haar niks.

Maandag ga ik een tam cinnamon popje van 7 maand ophalen uit Nijkerk. Ze ziet er echt schattig uit. Ik wil natuurlijk niet dat Yuna alleen zit dus was ik weer op zoek gegaan naar een nieuw vriendinnetje voor haar. Hopen dat dit goed gaat en nu ga ik beter opletten of het valkje wel tam is.

Het zat dus allemaal niet mee... Lilo die we niet tam kregen, die een echte voliere vogel bleek te zijn. Yuna die ziek werd. Punky die ziek werd en het niet gehaald heeft. En nu Jessy die tam zou moeten zijn maar niet is. Ik hoop echt dat dit popje wel goed tam is en erg lief is. Haar naam is trouwens Popje  :P erg toevallig  ::) zelf had ik die naam niet uitgezocht maar ja omdat dit valkje 7 maand is kan ik niet zomaar haar naam weer veranderen want de 'nu nog' eigenaresse van haar die zegt dat ze ook met een lief geluidje reageert op haar naam.

Citaat van: Anja op  4 augustus 2007, 18:32:37
Hoi Amanda,

Hoe is het hier?
Ik heb begrepen van Suzanne dat jij daar Jessy ook vandaan heb. Ik heb er afgelopen vrijdag onze Yubel gekocht.

Hoe is het verder hier? Alles goed?

Groetjes Anja


Hey Anja,

We hebben uitgebreid geimed en gemailt  :D dus jij bent al helemaal op de hoogte  ;)

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Fijn weer wat te horen op het forum van je.
Ik ben idd al helemaal op de hoogte en ik hoop dat je het nu wel treft. Wel heel goed en dapper van je dat je je verhaal hier ook wilt delen. :-* :-* :-*
Ben erg benieuwd hoe het gaat maandag.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Amanda,
Wat jammer dat je Jessy weg gaat doen.
Ik hoop dat je volgende valkje er eentje is die beter bij je past. Weet je al waar Jessy heen gaat?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Amanda*

Citaat van: Anja op 18 augustus 2007, 20:33:47
Hoi Amanda,

Fijn weer wat te horen op het forum van je.
Ik ben idd al helemaal op de hoogte en ik hoop dat je het nu wel treft. Wel heel goed en dapper van je dat je je verhaal hier ook wilt delen. :-* :-* :-*
Ben erg benieuwd hoe het gaat maandag.

Groetjes Anja


Ja hoop dat het nu wel goed gaat. Het is niet fijn als je een valkje weg moet doen. Maandag uitgebreid verslag  ;D

Citaat van: Anke (til) op 18 augustus 2007, 20:39:20
Hoi Amanda,
Wat jammer dat je Jessy weg gaat doen.
Ik hoop dat je volgende valkje er eentje is die beter bij je past. Weet je al waar Jessy heen gaat?
Groetjes Anke


Jessy heeft nog geen nieuw huisje gevonden. Wel 2 reacties gehad maar 1 was van een kweker en ik wil niet dat ze naar een kweker gaat maar gewoon lekker in een woonkamer ofzo komt en de ander had ik gemailt over wat meer informatie over zichzelf maar daar heb ik nog geen mailtje van terug. Ik zoek gewoon rustig verder. Popje gaat toch eerst apart en daarna als het moet kunnen ze makkelijk met hun 3en in de kooi. Ik kan er wel 4 in hebben.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Daar hou ik je aan hè.

Ga jij op 21 okt ook mee naar het NOP?

Groetjes Anja

*Amanda*

Wat is dat NOP? Sorry misschien kom ik nu dom over haha maar ik heb er nog nooit van gehoord  :P

Groetjes Amanda

Anja

Nee hoor er zijn meer mensen die dat niet weten.

Kijk maar eens op www.papegaai.org

Groetjes AnjA

*Amanda*

Hey Anja,

Wat is er 21 Oktober dan? Waar moet je heen en wat word er gedaan? Ik had er nog nooit eerder was over gehoord. Wie gaan er nog meer dan?

Groetjes Amanda

Anja


*Amanda*

Hey Anja,

Ik heb even alles snel rond gelezen maar het is te ver weg voor mij. Ik moet dan zo lang reizen dan word niet echt wat. Sorry.

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag de kooi weer helemaal schoongemaakt + alle stokken en speeltjes.
Ook heb ik de kooi voor Popje vast klaargemaakt en morgen hoef ik alleen nog wat schoon water en voer voor haar erin te doen. Heb heel erg veel zin om haar morgen op te halen! Ik hoop dat ze echt heel lief is en het belangerijkst: tam!

Sinds gisteren staat de kooi weer op mijn kamer. Ze hebben een poosje op mijn ouders kamer gestaan (die waren op de camping) omdat Jessy echt heel erg veel jengelde en we konden gewoon niet normaal meer slapen. Maar nu merkten we vandaag dat Jessy echt heel erg kan schreeuwen. Het is ontzettend hard en schel. We denken dat het een mannetje is! Maar ja zeker weten weet je het niet. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik heb in de advertentie staan dat het een popje is omdat dat me vertelt is maar ik twijfel daar nu wel sterk aan. Yuna kan ook weleens schreeuwen maar dat is veel zachter en niet zo schel. Ik weet het dus allemaal even niet meer.

Dinsdag gaan Yuna en ik naar vrienden van ons. (van villavliegbrigade) Waar Yuna dus vandaan komt. Yuna's nageltjes worden dan even wat geveilt want die zijn ontzettend scherp maar niet te lang. Ik heb ook wat nieuwe speeltjes bij hun besteld dus kan niet wachten tot ik dinsdag naar ze toe ga! Het is altijd zo ontzettend gezellig met hun! Voordat je het weet zit je er al weer een paar uur.  :o :D Ik hoop dat dinsdag het weer een beetje goed is. Dat is fijner voor Yuna.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Geeft niets hoor maar ik dacht ik zal laten weten dat we naar het NOP gaan.

Het schreeuwen hoeft niet te duiden op een man hoor. Ik heb er hier popjes bij zitten die meer volume maken dan een man. Als ze je als een popje hebben verkocht dan neem ik aan dat het ook juist is.
Veel plezier morgen en voor dinsdag ook alvast.

Groetjes Anja