17 juni 2025, 19:51:56

Amanda's valkjes Yuna en Suzie

Gestart door *Amanda*, 9 juli 2007, 11:24:25

« vorige - volgende »

Welke naam vinden jullie het mooist?

Rocky
0 (0%)
Jaapie
0 (0%)
Sammy
0 (0%)
Kenji
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 12 juli 2007, 20:08:13

Mara

Hoi Amanda

Wat goed dat Popje de nacht goed is doorgekomen. Hoe wil je haar dan gaan noemen?

mara

*Amanda*

Hey Mara,

Ik weet het nog niet.. Ik ben even aan het rondneuzen bij de namenlijst. En ik zal mijn vriend even vragen of hij een leuke naam weet. Suggesties zijn welkom  :P ;) ;D

Groetjes Amanda

Anja

HoiAmanda,

Spannend een neiuwe naam. Ben benieuwd welke het wordt.
Wat denk je van Trebbel.

Groetjes Anja

*Amanda*

Anja

*Amanda*

Hallo allemaal,

Het gaat erg goed met de valkjes. Ze zitten nu alle 3 bij mekaar in de kooi en af en toe word er wel even gehapt maar verder gaat het geweldig. Ik deed Popje eerst weer terug ´s avonds in de kooi maar dat werden ze alle 3 heel erg kwaad op me en maakten een kabaal  ::)

Ik heb besloten om Popje Suzie te gaan noemen. Ik vind deze naam erg bij haar passen. Ik vind Suzie heel erg schattig klinken.

Nog steeds geen reacties op Jessy maar ja we zoeken rustig verder. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel erg gezelig zo met 3 valkjes  ;) maar ja dat gaan we niet doen. Misschien later als ik op mezelf woon.

Groetjes Amanda

Bello

Ach gewoon laten waar ze is, waar er 2 zitten in een kooi zittendan kan er ook een derde bij ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Amanda*

Bedoel je Jessy niet weg doen? Ik moet wel. Ik mocht eerst niet eens 1 valkje en nu zit ik er met 3. Ik woon nog thuis dus kan niet alles maken.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Mss mag je ze idd wel alledrie houden. Gaat toch goed saampjes.

Groetjes Anja

*Amanda*

Nee mag niet. Zei mijn pa gelijk al. En ik wil ook liever alleen maar tamme valkjes eerlijk gezegd.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

oké dat is duidelijk toch.

Ik ben nog vergeten te zeggen dat ik Suzie een hele mooie naam vindt. Veel leuker als Popje.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Ja mijn vader is daar heel erg duidelijk in. Ik heb hem toen die tijd heel erg moeten overhalen dat ik een vogeltje mocht. Ik heb hem ook gezegd... het staat op mijn kamer en ik maak ze schoon dus hij heeft er niet veel over te zeggen. Na heel lang zeuren mocht het toen wel. Ik heb ook heel erg lang moeten zeuren of ik een 2de mocht. Maar dat vond hij eerder goed omdat ik als argument gaf dat ik overdag weg ben en het slecht is als ze alleen zit. Maar toen ik zei dat ik Suzie ging ophalen heeft hij wel gelijk duidelijk gemaakt dat 3 niet mag. Ik ben in ieder geval al blij dat ik er 2 mag.

Heel erg bedankt voor je compliment. Popje was ook niet echt een geschikte naam.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Graag gedaan hoor. Hoe is het nu met Suzie?
Komt ze al bij je zitten? Heb je al reacties op Jessy gekregen?

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Het gaat best goed met Suzie. Ze heeft haar draai in de kooi volgens mij wel gevonden. Ze komt niet uit haar zelf bij me zitten maar ze stapt wel op en mag over haar rugje aaien. Kroelen wil ze ook nog niet maar dat komt allemaal vanzelf wel. Ze is pas handtam denk ik. Ze durft ook niet echt te vliegen. Ze is gekortwiekt geweest en dat begint nu net weer wat aan te groeien. Vind het wel beter als ze straks weer goed kan vliegen. Als ze gekortwiekt zijn, storten ze zo neer en dat vind ik echt zielig. Haar staart is ook niet echt mooi. Behoorlijk slordig maar ja ze is wat in de rui dus dat komt allemaal nog wel goed.

Ik heb nog steeds geen reacties op Jessy gehad. Ik vind het wel jammer maar het heeft ook geen haast. Het gaat prima zo met zun drieen.

Groetjes Amanda

Ps. Ze zijn trouwens erg blij met het nieuwe speelgoed. Ze hebben nu alles al wel geprobeerd en zitten er graag mee te spelen  ;D

Sally

hallo amanda,
hier thuis net vant zelfste. Kuifje mocht ik wel hebben maar een 2de valkje echt niet!. Maar morgen ga ik mijn 2de valkje ophalen :D. Ik heb ze dan toch kunnen overtuigen.

groetjes