wij stellen ons even voor met fotos van me valkje have funny

Gestart door Valkparkiet007, 8 juli 2007, 14:56:46

« vorige - volgende »

Valkparkiet007

Hallo ik ben Stacey en ik heb een valkparkiet Rocky  ;D  en ik had nog 1 valkparkiey(witmasker geparelde..) maar die is weg gevlogen en niet meer gezien of gehoort  :( zucht vind wel jammer en voor al Rocky want die heeft geen maatje of vriendje meer...maar komt goed ik ga nog een valkje halen ...dan is die niet aleen meer..en door deze site weet ik wel hoe ik moet aan paken  ;D nou ik wen iedereen fijne dag Groetjes  :-* :-* :-*

en Vleug van Rocky  :D


1   ik ben Rocky en je ziet het aan me ik ben een mannetje..ja soms ben ik een meisje want ik vind kroellen zo heerlijk da ik mijn oogjes dicht maakt

zo ik zit effkes op stoel maar hier zijn fots zijn net gemaakt en ik wort gekoelt op mijn lieverlings plekje me wangetjes dat is toch zo fijn hmmmm



en deze

...nou ik hoop dat jullie mijn baasje kan helpen als er aan de hand is met mij of met me nieuwe vriendje komt donderdag en ik zal een goede Broer zijn voor de nieuwe valkje Tot kijkjes Groetjes van mijn mama en Vleugel van mij



*******Rocky******& de andere valkje komt nog aan

Mara

Hoi

Welkom op het forum!! Veel plezier hier.

Mara

Valkparkiet007

*******Rocky******& de andere valkje komt nog aan

valkparkietvirus

deze is ook van mij maar weet wacht woord nie meer wahaha ben blond soms ;D


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX