4 mei 2025, 03:59:33

hoe oud?

Gestart door Vogellovertje, 17 september 2003, 23:04:13

« vorige - volgende »

Vogellovertje

Hoe oud moet een valkje zijn om babys te krijgen?
alvast bedankt

Lique

17 september 2003, 23:10:05 #1 Last Edit: 17 september 2003, 23:10:25 by Angelique
met 9 maanden zijn ze geslachtsrijp, alleen moet je wachten, tot hij ouder als een jaar is, om ermee te kweken.
hoe langer hoe beter.

Jaimy_en_Viggo

hey hey,

9 maanden!??!?  :o :o owkeej..dan was Charlie dus geen 10 weken toen ik haar kocht van het vogelopvang..dachten we ookal wel..maar ik heb haar net een klein maandje plus 10 weken..nou ja...reken maar uit..nog geen 9 maanden..en toch is ze geslachtsrijp..tenminste..dat gedrag vertoonde ze..hoofd naar beneden en staart en kont in de hoogte..en lieve geluidjes maken.. :-/ hmm.nou ja..ff afwachten dan maar!

dikke  :-* Jaimy en haar zooitje!

Marianne

Hoi Jaimy,

3 van mijn 4 valkjes zijn ook nog geen 9 maanden en er wordt hier ook al gewipwapt zelfs.
Het kan dus best dat Charlie van die geluidjes en bewegingen maakt.
Dobey, een van de mannen, doet  nu zelfs de piepjes van de popjes na. Net alsof er gewipwapt wordt maar dan zit hij maar in zijn eentje op het stokje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Karin

Dazzle begon ermee toen ze amper 5 maanden was  ;D Het kan dus op jongere leeftijd al zijn dat ze s*xuele gedragingen krijgen. En dan pas kweken als ze ouder dan een jaar zijn.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ziralioness

Nina en Kiko zijn nu ruim 3 maanden, maar ik heb nog geen sexueel gedrag gezien... ik denk dat het bij elk valkje wat verschilt.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...