21 juli 2025, 18:28:55

Nica ziek!!!!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 17 september 2003, 23:46:37

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hey lieve iedereen..

Ik denk dat Nica een beetje ziek is.. :-/ Al vanaf ik thuis was zit ze de hele tijd met haar hoofd tussen haar veren..te slapen..en geloof me..dat is echt niks voor nica! Ik ben bang dat ze ziekjes is.. :-/ en een vogel laat dat niet merken..maar nica is nooit zo slaperig..en ze hebben de hele dag gewoon in de kooi gezeten..wie kan mij helpen?? wat er mis is en wat ik eraan kan doen.. :-/ alvast bedankt voor jullie hulp..

Dikke  :-* Jaimy en een zieke nica..

Stijn dc

hello

je kan er mee naar de dierenarts gaan of afwachten, ik zou het eerste kiezen, zeker als het erger wordt!

SDC

Jaimy_en_Viggo

nee..niet mijn nica... :'(
ik zal der goed in de gaten houden..kan ik mischien iets doen? behalve de diererarst bellen??

Stijn dc

hello

ik denk het niet, je kan niet zomaar bijvoorbeeld antibiotica geven!
dit is ook niet goed voor ze, want dan krijg je resistente bacterien!
zeker niet panikeren en positief denken, dat is heel belangrijk!

SDC

Jaimy_en_Viggo

okeej zal het proberen.. :-[ Ik hoop niet dat het is ergs is..dat zou echt vreselijk zijn.. :-[ maar bedankt stijn..voor je hulp en geruststelling..

Stijn dc

hello

das graag gedaan hoor!
het beste met nica en jouw!

SDC:D

Jaimy_en_Viggo

hey stijn..

ze zit ook helemaal met haar veren opgezet.. :-/

Jaimy_en_Viggo

hey hey,

Ik heb haar nu opmijn schouder..ze zit op mijn schouder..en ik merkte dat ze zit te trillen..alsjeblieft..help!!

Tara

Hoi Jaimy,

volgens mij is het niet zo echt ernstig dus het best gewoon eens bellen of beter gaan naar de dierenarts, ze zal er wel weer bovenop komen dan hoor :).

Groetjes, Tara

Jaimy_en_Viggo

I hoop so.. :-/ ze knaagt gewoon aan mijn ketting..maar toch vind ik het eng..ff in de gaten houden..

Tara

Hoi,

heb je al ff gebeld naar een dierenarts?

Jaimy_en_Viggo

nee..mag niet van mijn moeder..vind ze onnodig..maar ze is zich aan het poetsen..dus ik denk dat het al wat beter gaat..in elk geval bedankt...

Tara

Hoi Jaimy,

voordat Plukkie stierf poetste ze zichzelf ook hoor :(. Veren zijn het belangrijkste voor ze :(. Kan je echt ff niet stiekem bellen :(. Want van een kleinigheidje kan Nica morgen al ernstiger ziek zijn hoor :(.

Jaimy_en_Viggo

Shit..ja nu maak ik me toch echt zorgen hoor.. :-/

Tara

Sorry daarvoor, maar straks denk je leuk ze zal er door komen en laat je het (maar denk niet dat je dat doet hoor) rusten en morgen is ze plots erger geworden :-/. Heb je geen mobiel of zo, gewoon eens bellen naar een da kan al helpen.