16 juni 2024, 16:02:25

Fotowedstrijd - Augustus '07

Gestart door Ivy, 2 juli 2007, 16:31:40

« vorige - volgende »

Wie is het moiste wildkleurtje?

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
Foto 13

Ivy

Goede morgen!
Iedereen die ongeduldig wacht op de fotos... jullie moeten helaas tot vanavond wachten, ik ben op mijn werk :D
Dit geeft jullie wel extra veel tijd om nog een foto in te sturen (degene die dat nog niet gedaan hebben)
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar


Valerie

Citaat van: Dafrinja op 31 juli 2007, 17:23:50
Nou Valerie, ik vind t fototje in je handtekening van Peppie ookal erg mooi hoor!!!!

Groetjes Dafrinja

Peppie is gewoon erg mooi, Dafrinja. En erg lief!
:)



Valerie

Citaat van: Ivy op  1 augustus 2007, 09:08:47
Goede morgen!
Iedereen die ongeduldig wacht op de fotos... jullie moeten helaas tot vanavond wachten, ik ben op mijn werk :D
Dit geeft jullie wel extra veel tijd om nog een foto in te sturen (degene die dat nog niet gedaan hebben)
Groetjes, Ivana

Hmmmm.... Ik dacht ze staan er al, dus ik kan nog snel even spieken of ik wel een foto heb die net zo mooi is of mooier.
Nu moet ik dus ECHT zoeken.  ;D Is wel net ietsjes fairer.  :P



Saar

Citaat van: Valerie op  1 augustus 2007, 10:45:41
Citaat van: Ivy op  1 augustus 2007, 09:08:47
Goede morgen!
Iedereen die ongeduldig wacht op de fotos... jullie moeten helaas tot vanavond wachten, ik ben op mijn werk :D
Dit geeft jullie wel extra veel tijd om nog een foto in te sturen (degene die dat nog niet gedaan hebben)
Groetjes, Ivana

Hmmmm.... Ik dacht ze staan er al, dus ik kan nog snel even spieken of ik wel een foto heb die net zo mooi is of mooier.
Nu moet ik dus ECHT zoeken.  ;D Is wel net ietsjes fairer.  :P


Dat dacht ik ook..ik wacht wel... maar Moby die wilde gisteren op de foto.. dus ik heb hem vannacht maar ingestuurd ;)
Groetjes Saar :-*

Christine

Citaat van: Saar op  1 augustus 2007, 10:51:51
Citaat van: Valerie op  1 augustus 2007, 10:45:41
Citaat van: Ivy op  1 augustus 2007, 09:08:47
Goede morgen!
Iedereen die ongeduldig wacht op de fotos... jullie moeten helaas tot vanavond wachten, ik ben op mijn werk :D
Dit geeft jullie wel extra veel tijd om nog een foto in te sturen (degene die dat nog niet gedaan hebben)
Groetjes, Ivana

Hmmmm.... Ik dacht ze staan er al, dus ik kan nog snel even spieken of ik wel een foto heb die net zo mooi is of mooier.
Nu moet ik dus ECHT zoeken.  ;D Is wel net ietsjes fairer.  :P


Dat dacht ik ook..ik wacht wel... maar Moby die wilde gisteren op de foto.. dus ik heb hem vannacht maar ingestuurd ;)
Groetjes Saar :-*

Met behulp van Valerie heb ik er een mooie ingestuurd van mijn wildjes! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Dafrinja

Ik ben benieuwd, kheb ook een mooie ingestuurd van Gizmo...Kben ben ook benieuwd hoe Gizmo beoordeeld wordt  ;D

Succes iedereen!!!

Dafrinja en Gizmo

Saar

*wacht ongeduldig op de foto's ;D*

Mara


Ivy

Hoi hoi!
Jullie (on)geduld is beloond! De foto's staan er op.
Enne... volgens mij zijn er heel veel beledigde valkendames... niemand een mooiste wildkleur popje?? Ik geloof er niks van!
Stuur maar op naar fotowedstrijd@valkparkiet.com
Mannetjes mogen natuurlijk ook nog.
De poll wordt morgen middag toegevoegd, dus tot die tijd kunnen nog foto's gestuurd worden.
Ik wens iedereen alvast veel succes... en ik weet op wie ik ga stemmen ;D

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

Hoi Ivy,
Die heb ik nou net niet :P
Ik ga eens even naar de foto's kijken :D
Groetjes Saar :-*

Carin

Er zitten weer lieve foto's tussen.. Vooral nummer 5 is gaaf!

Mara

Hoi Ivy

Ik heb wel een mooi popje, maar ik had al een foto ingestuurd.

Er zitten hele mooie foto's bij zeg!!

Mara

Christine

Tja Ivy.
Ik heb een popje maar die wou niet op de foto staan!
Dan maar met mijn mannetje ;D

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ivy

Hoi dames.
Ik heb ook een popje, maar ik laat haar nu maar niet meedoen, anders gaat ze straks helemaal naast haar schoentjes lopen... want



mijn Nicky werd gekozen tot de sexy mama 2007 hihi




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie