Verrassend veel gasten en spiders op forum

Gestart door Monky, 29 juni 2007, 11:48:29

« vorige - volgende »

Monky

Ik zat te kijken naar de statistieken en ik zag tot mijn grote verbazing dat er enorm veel gasten en spiders op het forum waren...
Maarliefst 216 stuks inclusief leden.

Volgens mij is dat een record aantal... de onderwerpen waren ook heel divers waar ze zaten.

Grappig... ineens is het forum een paar minuten heel populair  ;D

Groetjes,
Monky

Rianne

Vandaag is ook meteen de dag dat de meeste bezoekers online waren. :)
Vraag me af wat een spider precies is. Is het een programma van Yahoo en Google, of zijn het echt gasten?

Monky

Dat vraag ik me dus ook steeds af... over die spiders  ???

Eerst dacht ik dat het misschien was als je via een link op de site kwam... zoals via de handtekening, want als je het forum 2 keer hebt openstaan, sta je in de ledenlokatielijst er niet 2 keer in... misschien dat de andere in de spiders zit?

Ik weet het niet hahaha... misschien ga ik zo even kijken of dat zo is  ;D

Ik blijf nieuwsgierig wat al die spiders op het forum deden  ;D

Groetjes,
Monky

Monky

Hmmm... dat is het dus niet...

Ik zag ook achter gast "verborgen" staan...
Wat zou dat betekenen?

Groetjes,
Monky

Rianne

Monky

Verrassend dan dat er vandaag zoveel spiders dan hier waren. Er is blijkbaar dan hier veel naartoe gelinkt? Of zo?

Wel grappig om even te lezen. Bedankt Rianne.

Groetjes,
Monky

Rianne

Ik denk dat er wel een hoop kwekers zijn die een link naar de valkparkiet.com site hebben. En zo'n spider blijft links volgen en komt zo op het forum uit. En op het forum staan natuurlijk duizenden links. Daar zijn ze wel even mee bezig ;D

Anke

Was dat de reden dat het forum zo ontzettend traag was?
Het lag echt aan het forum want andere websites kon ik prima bereiken.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes