3 mei 2025, 13:36:48

wc

Gestart door kuifjewiske, 21 juni 2007, 18:22:42

« vorige - volgende »

kuifjewiske

wc
21 juni 2007, 18:22:42 Last Edit: 21 juni 2007, 19:09:06 by kuifjewiske
hallo

ik was in een dierenzaak en die zeiden dat je valkparkieten kan leren hun behoefte te doen in de kooi ook als de valkparkiet er uit is.

kan dit ???

Anja

Hallo,

Voor zover ik weet kan je je valkje niet zindelijk maken.

Groetjes Anja

southdakota

ik ken iemand die haar valkparkiet wel zindelijk heeft gekregen, ik heb het met eigen ogen gezien. Vanaf het moment dat ze haar valkparkietje kreeg zette ze hem elke keer op een wit A4tje of een wit papieren zakdoekje. als hij dan bij haar kwam zitten of naar haar toe liep zette ze hem steeds terug op het witte velletje. zodra hij daar dan had gepoept pakte ze hem op en ging ze hem belonen met kroelen en snackjes. dit heeft ze heel lang volgehouden en nu is hij zindelijk: als ze gaat zitten legt ze vlakbij een wit a4tje of wcpapiertje oid neer, en als hij dan moet poepen loopt hij daar heen. dus het kan wel degelijk!

trienke

dat vind ik dan erg knap.

Groetjes trienke

kuifjewiske

Ilse_Jaimy

toevallig heb ik het er gister met een vriendin over gehad .
je kan je valk wel zindelijk maken , maar het is erg gevaarlijk.

je kan ze leren om comando te poepen , maar dan poepen ze dus ook aleen maar op comando en kunnen ze verstopt raken omdat jij er niet de helle dag bij bent.

ook kan je leren dat als hij poept dat hij een beloning kijgt , ook dat is gevaarlijk hij zal zich dan uit de naad poepen om wat lekker te krijgen , en dan moet je hem laten inslapen .

je kan dus beter altijd met een papiertje al de poep opruimen

kuifjewiske