16 juli 2025, 23:01:16

OUD DAGBOEK >_<

Gestart door Randy, 17 juni 2007, 02:18:46

« vorige - volgende »

Randy

heee yvon 8)

nou ik moet zo veel werken de laatste tijd, dat ik er echt geen tijd meer voor heb :(

maar nu heb ik weer een inhaalslag gemaakt. whaha :P

UPDATE

ik heb alle valkjes uit de buitenvoliere gevangen en in het binnenhok gedaan, daar zitten ze nu met zijn allen in 8)
OMDAT ik de voliere nog moest schilderen ;D
ik heb ook het zand er allemaal uitgehaald omdat ik nog een paar van die  :censuur beestjes had, en heb gelijk ALLES ontsmet, lekker veel werk maarja het word wel mooi 8)

ik plaats binnenkort de voor en NA fotos ;)

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

Anke

Hoi Randy,
Wel een beetje doorwerken he, dan krijgen we fotoooooooooooo's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Randy,

Nog niet klaar zeg ;D ;D ;D Dacht dat we nu wel foto's kregen te zien ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mariska

Schiet nou eens op joh ;D :P

Je ziet toch dat wij foto's willen 8)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Anja

Nog niet.............nou ja zeg...............da's niet normaal meer dat wij zo lang moeten wachten ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Hoi Randy,
Ik ben alweer helemaal vergeten hoe je valkjes eruit zien ::)
Fototijd ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Duurt wel erg lang .................................
Ik ook Anke.

Groetjes Anja

Mariska

Randy wat ben je lang weg :(

Ben wel heel benieuwd hoe het met onze 2 ventjes gaat?

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Randy

Citaat van: *Esther* op 23 augustus 2007, 16:53:39
Leuk, foto's!

Citaat van: Anke (til) op 23 augustus 2007, 17:28:22
Hoi Randy,
Wel een beetje doorwerken he, dan krijgen we fotoooooooooooo's ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Anja op 23 augustus 2007, 17:50:56
Hoi Randy,

Nog niet klaar zeg ;D ;D ;D Dacht dat we nu wel foto's kregen te zien ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Citaat van: Mariska op 23 augustus 2007, 19:46:15
Schiet nou eens op joh ;D :P

Je ziet toch dat wij foto's willen 8)

Citaat van: Anja op 24 augustus 2007, 18:41:36

Nog niet.............nou ja zeg...............da's niet normaal meer dat wij zo lang moeten wachten ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Citaat van: Anke (til) op 24 augustus 2007, 20:58:44
Hoi Randy,
Ik ben alweer helemaal vergeten hoe je valkjes eruit zien ::)
Fototijd ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Anja op 26 augustus 2007, 21:11:31

Duurt wel erg lang .................................
Ik ook Anke.

Groetjes Anja

Citaat van: Mariska op  1 september 2007, 15:11:47
Randy wat ben je lang weg :(

Ben wel heel benieuwd hoe het met onze 2 ventjes gaat?

HAAAAAAAI MENSEN 8) :-[ :-[ :-[ ;D :P ::)

SORRY!!! het was ook allang weer tijd voor foto's ,, maar er zat van alles tegen.
ik zal het verhaal even vertellen whahaha :-X

k was dus bezig met verven en ik had dus verf besteld en ik ben twee keer naar die winkel gegaan hadden ze die kleur niet meer, moest ik dus naar andere zaken om die kleur van bepaald merk te halen, anders was de kleur tog weer anders ofsoow  :o ::)

en ik wilde pas fotos maken als het echt helemaal af was, en toen was ik net aan het schilderen begon het te regenen, ik kon wel janken :'( whaha :P al me werk voor niks, daarna moest ik dagen werken helemaal geen tijd meer gehad en laatst weer druk door gewerkt en toen wilde ik fotos maken was me camera weer op, echt een gedoe allemaal >:(

maargoedt nu ben ik dus klaar met buitendeel van de voliere alles ontsmet, 3 keer geverfd nieuw zand erin ensoow 8) dus me kleedgeld is weer op voor de hele maand whaha :P

en nu ga ik dus een andere opleiding doen waarvoor ik 4 dagen in de week moet werken, en dan moet ik ook nog naar school en al em beesten hier verzorgen dus weinig tijd voor dit forum...............

en ik dacht dat mensen het tog niet zo zouden missen mijn fotos ::) dus ja ik weet niet wanneer er fotos komen, maar die komen er wel weer hoor :P

en 1 jong wildkleurtje van lilo en nani word binnenkort opgehaald door een oud klasgenootje van mij.
het jonkie van gucci en gizmo dat ik heb gehouden waarvan ik dus niet weet of het een man of een popje is heet SURPRISE ;D.
baco zit samen met de kleine lutino boven nog steeds in de voliere het gaat hartstikke goed ze zijn al gehecht aan elkaar en baco leert TEQUILA(naam van de lutino ;) ) al eten enz, ze kijkt alles af en het gaat de goeie kant op, ook is ze niet meer kaal al haar veertjes zijn aangegroeid ;D 8)

en als de jonge wildkleurtjes weg zijn en tequila helemaal zelfstandig is dan gaan zij en baco ook naar buiten 8)

dit was mij korte update, whahaha ;) :-[

:-*Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Randy,

je ziet wel dat je wel degelijk gemist wordt en je foto's ook. Het heeft dus even tegen gezeten maar nu is alles klaar.

Wat fijn dat alles met de beestjes goed gaat .

Groetjes Anja

Anke

Hoi Randy,
fijn dat het allemaal goed gaat met je valkjes!
Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen met je voliere ;D
Succes met je nieuwe opleiding!!
Groetjes Anke

*Yvon

Hoi hoi

Een korte update zegt tie dan.  :o  ;D
We zijn weer helemaal op de hoogte en gelukkig gaat alles zo weer z'n gangetje.
Tis nu alleen nog wachten op mooie foto's.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

Heej Randy,

Ze zeggen dat vrouwen altijd teuten...

Wat voor opleiding ga je doen?
Inderdaad druk joh, ik ben net 2 maanden geleden minder gaan werken, heerlijk!

Succes!

gr Esther

Randy

Citaat van: Anja op  2 september 2007, 00:27:52
Hoi Randy,

je ziet wel dat je wel degelijk gemist wordt en je foto's ook. Het heeft dus even tegen gezeten maar nu is alles klaar.

Wat fijn dat alles met de beestjes goed gaat .

Groetjes Anja

heee anja

whahaha ooh okeej dan ::), ja het heeft even tegen gezeten maar nu gaat alles weer goed hoor ;D

Citaat van: Anke (til) op  2 september 2007, 11:03:21
Hoi Randy,
fijn dat het allemaal goed gaat met je valkjes!
Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen met je voliere ;D
Succes met je nieuwe opleiding!!
Groetjes Anke

heee anke

ja ik ben ook blij dat het goed gaat, en gelukkig is nu me voliere af :P

Thanx  Groetjes Randy ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE