17 juli 2025, 01:00:57

OUD DAGBOEK >_<

Gestart door Randy, 17 juni 2007, 02:18:46

« vorige - volgende »

Randy

9 juli 2007, 14:56:42 #60 Last Edit: 9 juli 2007, 15:03:41 by Randy
 :o
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Randy,

mooie handtekening zeg.

Groetjes anja

Randy

heeeeeeeee anjaa 8)

thanx, k was ff aan het proberen hoe dat nou werkte allemaal ;D
die foto is dus gelukt, al1 nu weet ik niet hoe je dat net als bij uw, in het blauw krijgt, dat je zegmaar daarop kan klikken de titel van je dagboek zegma :P
en ik wil een ander lettertype als handteking maargoedt :-X
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Je gaat naar je profiel en dan naar forumprofielinformatie. Onderaan zie je de link staan.
Dit staat er bij mij.

Lees meer over mijn valkjes in  [ url=http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,14558.0.html]De avonturen van de 11 Y-tjes[/url] en over mijn hondjes in [ url=http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,22767.0.html]Doggy en P(Y)ukkie[/url ]

Je moet dan wel de spatie voor de laatste hekje weghalen. Achter Pukkie krijg je een url dan een spatie en dan ]. Die spatie bedoel ik anders kon ik het hier niet laten zien. Ook de spatie bij de eerste url en de url achter hondjes in.

Hoop dat het zo duidelijk is.

Groetjes Anja

Randy

thanx anja 8) ;D

en hoe krijg je ander lettertype want ik zie nergens een kolom of iets waar je uit ken kiezen, sorry BLOND :-[ ::)

en uw heeft ook wel eens van die leuke plaatjes en bewegende dingen in uw berichtjes,, upload uw die gwn op deze site en gebruikt dan die link ervan ofsoow??

groetjes randy ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Randy,

Het is gelukt zie ik. Het wijzigen van het lettertype.............dat weet ik niet sorry.

Plaatjes download ik op internet en sla ik op mijn laptop op. Als ik dan een berichtje schrijf dan gebruik in de upload knop en dan op bladeren......dan zoek ik het plaatje op mijn laptop en verstuur ik dat. Dan de link kopieeren en klaar is het. Let wel op het plaatje mag niet groter zijn als 60 kb.

Kijk zo.

Je kan nu rechtsklikken op dit plaatje en opslaan op jou pc zodat je het weer kunt gebruiken.

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Randy en Anja.
Als je een plaatje van het internet wil gebruiken dan kan je het ook linken. Zie je een foto die je wil plaatsen dan kan je met je rechte muisknop erop drukken, dan op eigenschappen. Daar zie je de link van de foto, deze kan je in jouw bericht plaatsen met [img] voor en [/img ] achter de link.
Zo hoef je hem niet up te loaden op valk.com wat weer ruimte spaart op de server.
Lettertype weet ik ook niet... ik weet niet of het kan. Als ik op de knop druk waarmee het zou moeten kunnen dan krijg ik geen opties te zien. Wel kan je de kleur van je letters wijzigen en de grootte.

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Randy

heee anja en ivy 8)

ik krijg inderdaad dan ook geen opties te zien, k d8 misschien ligt het aan mij ::)
maar nu snap k het wel soown beetjuh, vind de site steeds leuker worden ghehehe ;D :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Graag gedaan Randy.

Groetjes anja

*Yvon

Heey Randy

Wat gaaf dat je er 2 bij Mariska gaat halen.
Het broertje van Cheeky is ook een mooie.  :-*
Volgend jaar misschien mooie geelwangetjes bij jou.
Het bontje is ook een beauty,zou zeker een mooi koppeltje kunnen worden met 1 van je lutinootjes.  :D
Wie weet zien we elkaar bij Mariska.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Randy

Citaat van: Yvon en Rene op  9 juli 2007, 22:00:05
Heey Randy

Wat gaaf dat je er 2 bij Mariska gaat halen.
Het broertje van Cheeky is ook een mooie.  :-*
Volgend jaar misschien mooie geelwangetjes bij jou.
Het bontje is ook een beauty,zou zeker een mooi koppeltje kunnen worden met 1 van je lutinootjes.  :D
Wie weet zien we elkaar bij Mariska.  ;)

Groetjes Yvon

heee yvon 8)

jaah leuk hea ;D?? ik wilde eerst van elk nest 1 man houden en die koppelen aan mijn vrijgezellige meiden, maar kans op inteelt is dan toch wel groot en wil dat risico niet lopen :P krijg ik misschien allemaal weer ellende mee ::)
over hoeveel weken ga je cheeky ophalen??, ik ga daar denk ik over 4 weken heen dan is die ong zelfstandig, we kunnen ook afspreken dat we ze tegelijk gaan ophalen, misschien wel leuk :P kijk maar

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Randy,

Uitbreiding op komst lees ik wel. 2 supermooie valkjes van Mariska......klasse zeg.

Groetjes Anja

Randy

Citaat van: Anja op  9 juli 2007, 22:11:40
Hoi Randy,

Uitbreiding op komst lees ik wel. 2 supermooie valkjes van Mariska......klasse zeg.

Groetjes Anja

hee anja 8)

ja ik wilde eerst alleen die bonte reserveren maar het lijkt me ook leuk om geelwangen zelf te krijgen volgens jaar dus die ander ook maar erbij :P 8)
vind ze allebij super mooi ;Den hoop dat jessica en ashley daar ook zo over denken ::)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Heey Randy

Ik las net bij Mariska dat je hem nog moet reserveren.  ;) ;D
Maar dat zal ook wel goed zitten,denk ik.
Het is idd beter om geen jongen van jezelf te houden,vind ik ook.
Er is dan altijd kans op inteelt.
Wanneer wij Cheeky op gaan halen weet ik nog niet.
Mariska geef ons wel een seintje en dan zien we wel.  :D
Heb je ook al berekeningen gedaan?  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Randy

Citaat van: Yvon en Rene op  9 juli 2007, 22:29:19
Heey Randy

Ik las net bij Mariska dat je hem nog moet reserveren.  ;) ;D
Maar dat zal ook wel goed zitten,denk ik.
Het is idd beter om geen jongen van jezelf te houden,vind ik ook.
Er is dan altijd kans op inteelt.
Wanneer wij Cheeky op gaan halen weet ik nog niet.
Mariska geef ons wel een seintje en dan zien we wel.  :D
Heb je ook al berekeningen gedaan?  ;)

Groetjes Yvon

haaaaj yvon 8)

ja ze had me zijn foto gemailt en even wat dingen over hem verteld, k moest het toen ff met me ma overleggen en toen zei k dat ik hem wilde toen was ze al van de pc af denk ik :-[
maar denk ook wel dat dat goed zit, ga er wel van uit 8)
bontje heb ik wel al zeker weten ;D
jaah heb even berekenigen gedaan ja, altijd leuk  :-*
Wanna see my Diary??
CLICK HERE