13 mei 2025, 05:08:05

een mededeling...

Gestart door reina, 14 september 2003, 20:43:55

« vorige - volgende »

reina

hoi allemaal,
ik wilde juillie even melden, dat kuifje vandaag is overleden. :'(
hij is 5 jaar geworden.

groetjes reina

Nes

O Reina wat jammer nou  :-[ En nog zo jong!
Ik leef met je mee. Gecondoleerd  :(
Was het onverwachts gekomen?

Liefs, Nes.

Kolkkie

Hoi Reina,

Veel sterkte met het verlies van Kuifje.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

reina

hij had al eerder een luchtinfectie gehad, maar daar is ie denk ik niet helemaal boven op gekomen. hij was wel wat opgeknapt en zo maar ik denk dat het niet helemaal over was.
hij is vanmorgen overleden, ik had hem daarvoor (15 minuten) nog op mijn hand gehad en hij zat erg lief te knuffelen met mij. en later heb ik hem in zijn kooitje gedaan, en ik zat op een stoel en zag dat het niet goed ging, hij ademde erg snel, dus ik er naar toe, ik wou hem eruit halen, maar hij pikte, toen verloor hij zijn kracht en viel van het stukje af ( voorover ) en viel in zijn voerbakje. en daar heb ik hem laten liggen want ik zag dat hij dood ging, en op eens liet hij zijn hoofdje wat vallen en heel snel ademen en toen hielt ie op en was ie dood. heb erg zitten huilen.
ik mis hem heel erg :'(
ik heb nu heel leeg gevoel van binnen.

groetjes reina

Irene

Gecondoleerd met het verlies van Kuifje!
Heel veel sterkte toegewenst!
Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Nes

Hoi Reina,

wat verschrikkelijk dat je dat zo moest meemaken!  :(
Heel veel sterkte,

Nes.

Ellen

Goh Reina wat een nare ervaring. Wat voel je je dan
machteloos he...........als je even nix kan doen.
Waardeloos hoor voor kuifje.
Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte.

Ellen.

Tara

Hoi Reina,

wat erg ... Ik heb er geen woorden voor ... Heb het zelf al te vaak meegemaakt en weet precies hoe je je voelt ...

Veel sterkte he ...

Groetjes, Tara

Lique

Ahhh wat erg zeg, altijd zo vervelend dat dit meot gebeuren, en dat nog wel op zo'n verschrikkelijk jonge leeftijd.
Maar ik wens je heel veel sterkte, ik ik hoop ook, dat je nog eens weer een valkje neemt, als je daar klaar voor bent.

Sterkte.

groetjes lique

Marianne

Hoi Reina,

Heel veel sterkte met het verlies van Kuifje.
Dat je de kracht mag vinden om dit verlies een plaatsje te geven.
Nogmaals heel veel sterkte.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

VaLKPaRKieTJe

Hoi Reina,

Wat naar om hem zo te zien gaan, erg naar.
Sterkte met het verlies van een, waarschijnlijk, heel lieve valkparkiet.
Ik hoop dat je binnekort weer een nieuw valkje neemt.

Veel sterkte,

Gr. Mariette

Paul

Hoi Reina,
Wat erg dat je valkje het toch uiteindelijk niet gehaald heeft :-(
Ik weet zelf hoe het is, bij mij zijn er dit jaar 5 dood gegaan door de meest uiteenlopende oorzaken :-(
Een paar hebben hun laatste momenten in mijn hand doorgebracht en je probeert echt alles om ze er nog bovenop te helpen.
Zelf mond op snavel beademing heb ik geprobeerd maar dat was nadat ze waren weggezakt en je krijgt ze dan daarmee ook helaas niet meer in leven terwijl je het natuurlijk wel hoopt :-(
In elk geval veel sterkte en als je zover bent zou ik er zeker weer eentje nemen, niet als vervanging van Kuifje want die is niet te vervangen maar gewoon als nieuw kamaraadje.

Groetjes, Paul

reina

hoi allemaal,

Bedankt voor jullie medeleven.
dat doet mij erg goed.

groetjes reina

marcia

Hoi Reina

Wat erg is dit,net nu je dacht dat Kuifje wat aan het opknappen was.Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies.

Groetjes Mars.

Speedy

Hoi Reina,

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Kuifje.
Veel te jong inderdaad, maar je bent dan zo machteloos he....

Trudie