22 juli 2025, 19:09:29

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

30 juli 2004, 15:20:24 #135 Last Edit: 30 juli 2004, 15:20:55 by irene
Nog ff een bericht voordat we gaan; heb net ff lekker de kooi heel grondig buiten schoongemaakt. Ik maak er ff gebruik van dat ze er niet zijn, want dit gaat toch ff sneller, naar binnen en buiten zonder dat je op moet letten of er niet een gezellig met je mee gaat! Maar we missen ze wel hoor; het is zo stil in huis....., maar goed, het is zo zondag en dan kunnen ze weer in een lekker fris en fruitig huisje ;D.
Fijn weekend allen!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Irene

:P :P :P :P ze zijn weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och wat heerlij. We hebben een heerlijk weekend achter de rug, maar wat is het toch weer fijn om thuis te zijn met onze lieve engeltjes. Lique en Peter  :-* :-* nogmaals bedankt voor het oppassen. Ze hebben zich prima vermaakt! Punkie heeft zijn kleppie niet dicht gehad; Pebbles moet leren klimmen, want met deze frisse zomercoupe gaat vliegen iets moeilijker, en Gijs... ::) ::) Tja, het onverwachte is gebeurd; die tuttebel heeft gewoon op Milo gezeten  :o :o :o!!! En ik me maar zorgen maken of dat wel goed zou gaan ::) ::) ::) whahahahahaha. Ze waren heel rustig toen ze thuis kwamen, dus hebben we ze lekker in de kooi gezet om weer ff rustig bij te komen van die spannende avonturen. Ze ebben lekker veel gerust, dus toen er af en toe een fluitje uitkwam waren wij weer helemaal gelukkig om ze te zien. In de kooi wilden gijs en Punkie maar al te graag lekker knuffelen; heerlijk!!!!!
Daarstraks zijn ze er even uit geweest, maar we merkten toch dt ze nog ff " van slag " waren; heel stil en maar kijken. Gijsje heeft wel  even gevlogen (tja, is nu ook de enige die het nu kan ::) ::) ), maar verder zaten ze alleen maar bij ons! Punkje was een beetje knorrig en zat een beetje te happen (toch niet stiekem spoedcursus van Rudie gehad he? :o :o :o)
We hebben ze er maar weer lekker terug in de kooi gezt en morgen zullen ze heus wel weer helemaal de oude zijn.
groetjes, irene

Lique

2 augustus 2004, 02:40:57 #137 Last Edit: 2 augustus 2004, 02:41:24 by Angelique
Heej Irene,

Ja, ze hebben het erg naar hun zin gehad.

Nu kan iedereen met eigen ogen zien dat gijs niet zo'n bangebroekie is, als dat we allemaal dachten hihihihi.
Milo vond het erg lekker hahhaha, dat gijs op hem zat

groetjes LIque

robentru

Hoi Irene,
heerlijk om te lezen dat je schatten weer onder moeders vleugels zitten  ;D ;D ;D
Ach gossie en niet kunnen vliegen? Moet je wel heel veel goed maken met knuffels etc. Hoop dat Pebbles lekker tam gaat worden.
En dan die Gijs: wat een wonder, Je ziet af en toe moet je je valkjes de deur uit doen om andere dingen te leren  ;D
HAHAHA lachen dat Punkie een cursus bij Rudi heeft gevolgd, je zult het meemaken joh. Zal wel meevallen (hoop dat althans voor Fred)  ;D  ;)
Dikke groeten en tot horens!
Trudy.

robentru

O Lique,
wat een schitterende foto van Gijs en Milo, die hebben het wel met elkaar gevonden zeg.
Leuk hoor!
Heb net al gelezen dat Gijs nog meer kan dan voordat hij bij jullie kwam logeren. Wat is dat toch bij jullie dat die valken zo verschrikkelijk in hun sas zijn?
Veel groeten,
Rob en Trudy.

Irene

whhaha zie hier; ons kleine heldje!!! ;D ;D Dankl je lique voor de foto; zonder foto had ik het nooit gelooft! ;D
groetjes, irene

Irene

o o o wat was het weer warm vandaag, en daar lopen niet alleen wij van te puffen. Dus hup lekker de valkjes mee naar buiten en een heus waterfestijn georganiseerd. ;D Alleen Gijs wilde daar niet echt aan mee doen, maar die heeft toch wat druppels "verplicht" op moeten vangen. kijk en geniet naar de voorstelling van Punkie en Pebbles  genoemd "waterpret".

Irene

en nog twee

zo hebben jullie net zo genoten als dat ik heb gedaan?
groetjes, irene

robentru

Oooooh Irene,
ik wou dat ik een valkje was  ;) in 1 van die super kooien van je. Lekker spelen met water, heerlijk met deze warmte. En fijn buiten in plaats van duf binnen te zitten.
Volgens mij hebben jullie de schade van het weekeinde zonder aardig ingehaald? :D :D ;D ;D
Genieten de schatten ook weer zo van jullie en kan het knuffelen bijna niet meer ophouden? En heeft Punkie inderdaad streken van Rudi meegenomen  ;D ;D ;D
Geweldige foto's......
Groet, Trudy.

Irene

hoi trudy,
jij zegt altijd dat ik snel ben, maar je kunt er zelf ook wat van ;D ;D ;D ;D. Nou punkie heeft de streken niet van Rudie over genomen, maar zijn hele repertoire, van kletsen dan in ieder geval ;D. Rudie is sinds de komst van Gijs en Co erg stil; te stil zelfs :-/........Nu nog zei Lique; ja, ook al woont hij ver weg, blijft toch je kind.... Maar hier zijn ze weer helemaal blij hoor; lekker knuffelen en kakelen. Pebbles moet op vetdieet, want ik vond haar al een tijd een beetje iel, zeker vergeleken met Punkje (en die schelen 2 dagen), maar nu was het lique ook opgevallen, dus volproppen die Peb is mijn volgend doel ;D ;D
groetjes, irene

robentru

Hoi Irene,
prop die Pebbles maar lekker vol, maar overdrijf niet he! Friet en zo zou ik niet doen... maar wel lekkere trosgierst, stukkie aardappel, stukje.... Ik kom echt nog bij je wonen hoor  ;D ;D ;D ;D
Ach die Rudi, wat een schatje toch en gevalletje apart. Echt heer erg jammer dat het niet ging tussen hem en Fred. Natuurlijk blijft het jullie kindje. Zo blijft het ook Mieppie's vrindje. Zeg nog regelmatig: waar is Rudi? Kijk hij om zich heen, zo van ja en waar is hij dan (verbeelding?, misschien maar wel schattig).
Dikke  ;D groet, Trudy (tuut, tuut).

PS Waar is jouw foto bij wie is wie?????????????????????

Irene

kijk eens wat ik van Lique kreeg?
een foto van mij en mijn drie engeltjes; donderdag genomen, voordat het logeerpartijtje begon!

groetjes, irene

robentru

hahahahahaha en hij staat op al op dit forum, bij wie is wie....... die Lique. Maar ja, daar zijn vrienden voor!

Sanna

Hey Irene! Wat een heerlijke foto's zeg :D :D. Zo te zien hebben ze er echt van genoten. En ook een errug leuke foto met al je grut op je...  ;D. Ja, Lique is wel gek met haar digitale cameraatje hoor, whahahaha :D

Groetjes! Sanna

Lique

CitaatHey Irene! Wat een heerlijke foto's zeg :D :D. Zo te zien hebben ze er echt van genoten. En ook een errug leuke foto met al je grut op je...  ;D. Ja, Lique is wel gek met haar digitale cameraatje hoor, whahahaha :D

Groetjes! Sanna
pas maar op wat je zegt hoor hihi. ik zet zo jouw foto erop ;) ;D :D :D :D