22 juli 2025, 13:24:53

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Irene,
hoe herkenbaar... Wij hebben houten onderzetters op tafel liggen en wat is er nu leuker om die op de grond te gooien (maakt zo'n lekker geluid  :D :D). Het dan ook nog presteren om je aan te kijken zo van "ikke deed dat niet hoor". Ik raap ze dan op en leg ze terug en dan kan het spel gewoon weer opnieuw beginnen. Helemaal tof als er een aantal op elkaar liggen. Kletter, kletter, kletter. En wat een lol. ;D :D Gelukkig was ik gisteren in de gelegenheid een deel van het spel op foto vast te leggen.

Groetjes maar weer.

giovanni

12 juli 2004, 15:13:12 #121 Last Edit: 12 juli 2004, 15:14:16 by giovanni
yo Irene

Wat tof dat je een jong valkje meehad :) (erg van Rudie
maar kun jij niets aan doen...)
De nieuwe kan al goed overeenkomen met de andere
zo te zien:) (dan vooral Pebbles ;D)

grtjs

Sanna

Heeeej Ireen!

Leuk dat je nu twee van die knuffeltjes erbij gekregen hebt. Ik heb je Rudie nog even gekuffeld van de week hoor :P, ik moest Pepper en Kaily weer bij Lique ophalen van vakantieoppas. En binnenkort ga ik weer naar Lique ... een heel lief :-* maar o zo zielig kaalgeplukt bontje ophalen. Dus dan heb ik er ook 3!
Erg leuke foto's van jouw moppies trouwens, het is een leuk stel bij elkaar ;)

Groetjes, Sanna!

Irene

He allemaal,
rare vraag hoor, maar kun je "verliefd" zijn op je eigen valkjes? :P Ik wil niet opscheppen, maar ik heb ECHt de liefste hier in huis hoor! Zeker nu ik vakantie heb, ben ik veel thuis en kunnen ze er ook lekker extra lang uit; ik geniet iedere dag meer van ze; en dat deed ik al volop ;D! Ze zijn de laatste dagen zo ontzettend knuffelig! Heerlijk, ook Pebbles geeft zich er meer en meer aan over. Punkie probeert steed verder te vliegne, met zijn gekortwiekte vleugeltjes; de afstand gaat nogwel, maar het landen.... ::). Hij haalt zijn doel steeds NET niet. Maar hij komt er wel. Ook begint zijn masker langzaam toch wat geler te worden. En Gijs? Dat is gewoon nogsteeds mijn lekkere engel, die overigens bijzonder heftig in de rui is. Soms wil ze ons nog meer veren schenken dan nodig is, want je hoort haar af en toe "gillen" om een mooie los te halen ;D ;D.
Binnekort echt weer nieuwe foto's
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Sanna

17 juli 2004, 03:00:03 #124 Last Edit: 17 juli 2004, 03:00:55 by Pepper
Hahaha, jij zit je valkjes toch niet te trainen om een extra mooie veer eruit te trekken speciaal voor jullie?? ;) Dan ga ik de valkjesbescherming bellen hoor, dat valkjesmishandeling en valkjesarbeid :D ;D
Kaily kan zich ook zo ongelukkig zitten plukken. Dan hoor je ineens een snerpende gil -schik je je helemaal het apezuur- en dan zit ze echt zo te kijken van: wat nou? ben alleen maar aan het plukken... laat me gewoon!
Maak maar lekker veel foto's van ze, kunnen we meegenieten ;)

Groetjes!

robentru

Hoi Irene,
zit het in de lucht dat de valkjes momenteel lekker ruien en super lief zijn?
Je verhalen zijn zo herkenbaar!
Groetjes en kom inderdaad maar gauw met foto's.

Irene

Ach gossie!!!!!!! ;D ;D ;D ;D zit hier boven op mijn pctje, hoor ik heel zachtjes voor het eerst gefloten  "aanvallen" van Punkie!!! Wat lief zeg! En leert hij het snel!! ::) (Rudie kent het nu pas helemaal, sinds hij bij lique zit. hij kende alleen het begin maar wahahahah.)  Maar Punkje pakt het lekker snel op; het klinkt allemaal heel zachtjes en voorzichtig, maar o zo lief om naar te luisteren. Beter dan het geschreeuw wat hij af en toe doet. Moeten hem maar flink veel deuntjes leren, zodat hij als hij ze allemaal gaat zingen geen tijd meer heeft om te schreeuwen! ;D
groetjes, irene

robentru

Hoi Irene,
joh meid helemaal te gek, wat kun je dan zwijmelen he?
Ga eens naar de site met fluitliedjes (hebben we van Lique):
http://computrends.com/tieltunes/
Leuk om te horen en je kunt een foto plaatsen. BTW Mieppie doet het niks, maar ja je weet het he?
Groetjes.

Irene

Hoi allemaal,
vandaag een spannende dag (misschien voor  mij wel meer dan de valken  ;D ). Ze mogen nl gaan logeren tto zondag bij Lique. Want wij gaan lekker een weekendje weg en ja, dan wil je alles toch god regelen. Mijn vriend vindt het dan eigenlijk overbodig om ze weg te brenen terwijl we ok iemand kunnen vrage voor zaterdag alleen eten geven, maar ik ken mezelf dat wordt helemaal niets; zit ik het hele weekend te stressen en steeds gekkere dingen te bedenken; straks wordt er in gebroken en worden ze gestolen, straks is er brand, straks is er ernstige paniek, straks.... :o ::) en ga zo maar dootr; nee zo zit ik niet lekker. Dan idd mar wat overbodig voor die paar nachtjes, maar wel met een rustig gevoel. ;)

Maar goed; straks dus op stap. Voor Punkie en Pebbles is het een thuis wedstrijd, aangezien ze bij Lique vandaaan komen, maar mijn grootste zorg gaat toch uit naar Gijsje! Hoe gek ik op ze allemaal ben, is dat toch echt mijn hartediefje en mijn zorgenkindje! Ze is zo snel zo bang, dat ik me al zorgen maak over het vervoeren (want dat is pas 2 keer gebeurd met aanschaf en vorig jaar zomer). We pakken haar nooit vats o ergens in te stoppen :-/. En dan daar bij Lique met Rudie (hij op eigen terrein) nou daar is in zoverre wat aan te doen, dat ze niet bij elkaar in de kooi komen, en dan het spannnendste; hoe zal ze op Milo reageren? ::) Goed dat zullen we moeten afwachten en we hebben afgesproken dat als ze echt gaat flippen dat we ze dan weer mee naar huis nemen en als nog een broer regelen die kan kon verzorgen. ::) O... ik en mijn moedergevoelens!!!!! Maak me echt overal druk om, en weet aan de andere kant dat dat nergens voor nodig is, dat het vast goed komt, maar toch....................
goed jkullie horen later wel hoe het gegaan is!
groetjes, van een "gespannen moeder" Irene

Henry

he irene

nou dat wordt dus spannend he voor jou en je valkjes.hoe ze erop reageren he.maar maak er maar een mooie weekend van he en denk maar aan je valkjes dat ze het onwijs naar hun zin hebben bij lique en milo :D

henry en de valkjes

robentru

29 juli 2004, 14:32:31 #130 Last Edit: 29 juli 2004, 14:40:38 by robentru
Hoi Irene,

je valkjes zijn in goede handen bij Lique en Peter ;D
tevens wensen wij jullie een paar fijne dagen  :)

groetjes Rob en Trudy

ps doe ff de groeten aan Tyco, Rudie en alle andere valkjes
en natuurlijk ook aan Lique en Peter

Sanna

Hahahaha Irene, ik weet zeker dat alles 100% meegevallen is. Ik had ook een beetje die gedachten, omdat Pepper vooral zo'n stresskip is ;D. Maar Milo? Ik geloof niet dat Pepper erg van hem onder de indruk was (sorry Milo, ja je bent braaf...). Ze hebben alleen wel een uur om me zitten roepen, maar dat heeft Lique me wijselijk de volgende dag pas gemaild, toen ik al halverwege Frankrijk zat en toch niet meer terug kon komen :D :D :D. Maar Pep en Kai hebben het prima naar hun zin gehad daar, dus ik denk dat Gijsje ook wel aan haar trekken komt hoor! ;)

Groetjes en fijn weekend!
Sanna

Irene

30 juli 2004, 05:00:43 #132 Last Edit: 30 juli 2004, 13:05:55 by irene
 :D ;D ;D ;D ;D Ik kan met een gerust hart weg hoor! Ze hebben het er erg naar hun zin, errug naar hun zin! ::) krijg ik ze ooit wel weer mee terug, is het volgende waar ik me druk om ga maken, nee hoor waahhaahah. Het is allemaal goed gegaan, alleen het "inkooien" van beide dames was wat minder en de autorit,ze hadden het zoooooooo warm! Ik me weer ellendig voelen, want Punkje scheen nergens last van te hebben maar de meiden zaten echt met open bekjes! :-/ Zag het al helemaal voor me dat door mijn panisch gemuts er zo een dood neer zou vallen van de hitte; dat zou ik mezelf helemaal nooit meer vergeven. Maar gelukkig; ze leven nog ;D ::). Ze kwamen daar heerlijk bij en konden afkoelen. Gijs heeft Milo gespot en tja, da's wel heel; spannend, maar minder eng als dat ik gedacht had. Los vond ze het toch niet echt nodig dat hij ook in de kamer was  ::), maar in de kooi had ze er weinig last van ; dus die zorg was ook overbodig. Pebbles is meteen naar de kapper gegaan ::); ook zij is nu gekortwiekt. We hebben haar nu toch al een tijdje, maar het tam worden wilde niet echt lukken; ze is zo bang van alles. En als je ziet hoe goed het gaat met Punkie, dan denk ik... proberen. Nou en het had direct effect! we konden haar eindelijk eens lekker kussen en knuffelen. Het is even wennen voor haar, maar zal geen blijvende actie worden denk ik(en hoop ik) hoor! Lique heeft wat foto's gemaakt van het komende logeerpartijtje, dus die zal ik binnenkort ff plaatsen.
Maar eerst op vakantie, en wat zal ik met een gerust hart er van kunnen genieten, maar wat is het tot die tijd vreemd stil in huis,......... ;).
groetjes, irene

robentru

Hoi Irene,
je ziet dat alles weer goed is gegaan. Volgens ons ben jij de grootste tresskip van de drie (vier :D :D :D).
Ga dus maar lekker met vakantie. Geniet. Hoelang blijf je weg & waar gaat de reis naar toe? We zullen je ondertussen mis hier.
Dikke knuffels, Rob, Trudy & Meppie.

Irene

He trudy,
je hoeft me niet lang te missen hoor, want zondag ben ik er weer ;D ;D. Wij gaan heerlijk naar Vaals, limburg, naar kasteel Bloemendal. FF lekker genieten. Jullie horen wel hoe het is geweest! Enneh..van die streeskip, klopt helemaal hoor ::) ;D. Maar ja, wat doe je er aan........... ::)?
groetjes, irene