26 april 2024, 05:53:52

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

Hoi allemaal,

kleine aanvulling bij deze foto:



meneer vindt het dus echt een heerlijk plekje om te lopen klieren en te rommelen ;D Hij wil er waarschijnlijk een dik fort van maken ofzo want hij is er erg druk in bezig. Gister waren we hem weer even "kwijt", en dan kijk je daar; zie je een grijze staart af en toe voorbij zwabberen ;D.

Verder is hij echt de laatste dagen in een verschrikkelijke sloopbui: een houten spiegeltje in de kooi slopen is zowiezo een fijne bezigheid van hun 3en. In ploegendiensten lossen ze elkaar af en knagen net zo lang totdat het stokje weg is; meestal duurt het een klein weekje voordat het stokje weg is ongeveer. maar nu hing ik na een tijdje, zaterdag een nieuw spiegeltje op; nou eerlijk waar ik had hem nog niet los; of punk begon direct te knagen. Echt hij klom via mn hand die nog in de kooi was, op het stokje en begon. Zondagochtend hoorden we vanaf boven al dat meneertje wakker was en gisteravond was het eerste stokje alweer weg ;D ;D ;D ongelovelijk, wat een bezetenheid om het kapot te maken. kan daar toch wel erg om lachen.
dat was het even voor deze keer.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Sanna

Hahahaha, en jij blijft maar spiegels aanslepen?? ;D ;D ;D
Dat kastgedrag herken ik helemaal, zo ben ik Pepper ook nog wel eens kwijt geweest ;).

Groetjes, Sanna

Irene

heej sanna, zou het een wildkleur tik zijn dan?

Rudie kom zich ook al zo verrstoppen; deze foto is nog bij Lique: zat hij verstopt op de kachel onder de vensterbank ;D

;D ;D ;D ;D maf beest

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Sanna


Irene

 ;D ;D ;D ja soepkipje was het, ::) och als we toen toch eens wisten... ;D, nou ja ends good nietwaar? we hebben er een super wildkleur voor terug ;D als punk erg loopt te klieren helpen we hem altijd even herinneren wat er gebeurd met ondeugende wildkleurtjes ;D ;D ;D. heeft weinig effect ;D ;)
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

Terwijl ik heerlijk kan genieten en rustig en volijk wordt van de sneeuw die op het moment buiten valt, worden de 3 monsters ;D hier er nogal hyper van. Nu zijn ze overdag altijd veel drukker en gisteren helaas niet gevlogen, maar ze waren nu echt helemaal aan het stuiteren zeg. ;D
Al die kuifen strak omhoog en kijken en dan weer spannende kunstjes uit halen tijdens het vliegen :o ;D.
op een gegeven moment ze toch maar weer in de kooi gestopt, want pfffffffffff komen zo nog eens ongelukken van, van lompheid in 3-voud door de lucht ;D. Zijn ze wel weer ff lekker wat energie kwijt, en dan vanavond maar weer opnieuw proberen. ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Sanna

Hahaha ;D. Ik heb valkjes wel eens horen beschrijven als sierlijke lucht-acrobaten, maar ik heb hier ook alleen maar clowns zitten hoor :D.

Groetjes, Sanna

Irene

 :o en vanavond geen cm gevlogen ??? ;D idiootjes zijn het hoor, niet te geloven. vanmiddag bijna 30 noodlandingen en nu alleen maar knarsetanden op schoot ;D ;D ;D
misschien waren ze er echt wel ff moe van geworden ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

zucht ::), wat kunnen valkjes toch eigenwijs in elkaar zitten he?
Ze gaan zitten waar je liever niet hebt dat ze zitten, terwijl je speciale zitplekken creert. Ze slopen dinge die je niet echt handig vindt, maar laten datgene staan wat je speciaal neerzet om te slopen ;D ;D ;D
Zo moeten we  nu noodgedwongen iets gaan bedenken voor een van onze lampen boven de tafel, want het "sloop-peleton" hebben de "hoes' van het snoer doorgeknaagd; je ziet nu een stuk koperdraad zitten;  :o; wil niet dat een van hun nu een optater daar van krijgt want dat overleven ze vast niet. Weghalen heeft geen zin, want alles wat verboden is ::) ::).
Heb ik mn best gedaan op een bak kattengras; nou dat wordt flink genegeerd. Zal over een aantal dagen wel goed komen en zeker eerder op zijn, dan dat het heeft kunnen groeien, maar ze zijn zo eigenwijs ;D ;D ;D
heerlijk, maar moet wel veilig blijven, dus maar snel iets bedenken voor mn lampje.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

love is in the air ;), nou zoiets dan; gijs is namelijk zwanger van haar eerste ei dit jaar ;D. tuurlijk is die weer niet bevrucht en zal er ook niet bij 1 blijven. ;D Duurde al weer lang he voordat er weer eens wat kwam ;D ;D ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

 ;D ;D ;D dank, maar er komt niets uit hoor, want de mannelijkheid zelve in de kooi vraagt om toestemmening bij zn zus om buiten de deur te  :censuur en die toestemming krijgt hij niet en hij is erg trouw aan zn grote liefde; zn zusje ;D Helaas voor gijs, want die doet zo haar best voor Punk ;) ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

jaaaaa, het eitje is er!!!!
Och, wat een sneu gezicht vind ik dat altijd ;D, mn kind is helemaal van slag na zon bevalling ;D ;D, maar goed dat het er weer helemaal "gezond" uit gekomen is. ;D, ondanks dat er niets in zit. Heeft mn moppie weer eerst een dag rust voordat de volgende zich meld ;D ::) hoeveel zullen het er deze keer weer worden?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Riny

Hoy Irene
Wat zielig dat je kind helemaal van slag is,en dat ook nog allemaal voor een ei waar, zoals jij zegt niets in zit.
Krijgt ze geen knappe vent zodat ze ook nog een keer eitjs met inhoud kan leggen?
Groetjes Riny :D

Irene

 ;D ;D ;D hoi Riny, whahah ze valt op mijn kanppe vent ;) ;) het is echt Fred zn  :censuur :censuur ;D ;D. Maareh pogingen voor een vierde ben ik al een tijd meee bezig, maar ja,ik woon niet alleen in huis :-\ :o >:( ;)
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Riny

Hoy Irene
Dan moeten we het anders aanpakken.
Kunnen Peter en Lique niet een bevrucht eitje stiekem onder je kindje schuiven?
Wel als die knappe vent van jou even een straatje om is.
Groetjes Riny ;D