26 april 2024, 17:45:28

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

14 september 2003, 18:45:51 Last Edit: 6 januari 2008, 08:26:41 by Irene
Hoi allemaal,
Ja, ook ik kan er niet meer onderuit! Ik ben nu ook helemaal besmet met het virus en kan dan ook niet anders doen, dan ook een daboek te starten.
Gijs  krijgt er over 2 a 3 weken een vriendje/ vriendinnetje bij!
Een klein schatje bij Lique vandaan! We zijn er helemaal klaar voor, want ja, alleen is ook maar alleen.
We hebben vorige week een kamervoliere gekocht, zodat ze strakjes lekker de ruimte hebben.
Gijs was er wel blij mee, maar moest daar HEEL ERG :D aan  wennen! Want zo.n groot monster in huis is natuurlijk niet niks.
We kunnen niet wachten tot we de kleine hebben op gehaald en zijn ook heel benieuwd hoe Gijs gaat reageren. We wachten het af. Als ik leuke , lieve foto's heb, dan plaats ik die natuurlijk. Alle avonturen kunnen jullie dan ook lezen.
Groetjes, irene :'(

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Kolkkie

Hoi Irene,

Leuk dat jij ook zo bent besmet met het valkjesvirus. Spannend allemaal.
Heb je al een naam voor je nieuwe valkje bedacht of nog niet?
Ook leuk dan je een kamervolieren hebt gekocht. Dar zullen ze zekers alle ruimte in hebben.
Nog ff geduld oefenen he ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Irene

He Mariska,
Ja, je komt niet gemakkelijk onder de valkenbestmetting uit, hier! :D Gelukkig maar! ;D ;D Lang leve het virus!!!
hahahaha
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Lique


En dit is hem/haar dan
Irene, het gaat heel lekker, ik heb jou ook al de foto's gestuurd, en hier een kleine foto van hem.

groetjes lique

Kolkkie

Hoi Irene,

Wat een scheetje ga jij krijgen zeg :o. Hij/zij heeft echt een ontdeugende blik in de ogen  :P.

Het geduld hebben is het zwaarste deel hoor ;), maar de tijd zal denk ik wel voorbij vliegen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Irene

He Bedankt Lique!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-* :-*
Nu kan iedereen de nieuwste kanjer van Amersfoort bekijken!!!!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Tara

Hoi Irene,

wat leuk dat je een valkje van bij Lique haalt, het is echt een schatje :). Wees er alvast maar trots op ;D.

Groetjes, Tara

Sanna

Hoi Irene!

Hoe heten de ouders van je nieuwe aanwinst? Zijn dat toevallig Punky & Pino? Zo ja, dan komt zijn/haar zusje over 2 à 3 weken naar mij toe, en die gaat Kaily heten. Nog gezellig voor hun, zo bij elkaar in de buurt ;D Bilthoven ligt tenslotte maar 3 x vallen van Amersfoort... :D

Groetjes,
Sanna & Pepper

Lique

CitaatHoi Irene!

Hoe heten de ouders van je nieuwe aanwinst? Zijn dat toevallig Punky & Pino? Zo ja, dan komt zijn/haar zusje over 2 à 3 weken naar mij toe, en die gaat Kaily heten. Nog gezellig voor hun, zo bij elkaar in de buurt ;D Bilthoven ligt tenslotte maar 3 x vallen van Amersfoort... :D

Groetjes,
Sanna & Pepper

Hoi Sanna.

Nee, Irene heeft een jong van P.D. Alleen is hij ook weer niet echt van P.D. maar van Kyra.
Dus in zekere zin hebben jullie wel familie. Kyra is Punky's moeder.

groetjes lique

Sanna


Irene

Bedankt Lique,
Want ik was de stamboom alweer een beetje kwijt! :D
Heb ook op school de kids van mijn groep (ben juf in groep 4) de foto laten zien van de kleie. Terwijl sommige collega's en familieleden weinig liefgs (  >:( :'( ) kunnen ontdekken, zijn de kinderen erg meelevend; wat een schatje juf, neem hem eens mee naar school! ::) eh... ff denken; nou NEE! Geen goed idee! 24 surrogaat moeders en -vaders zal ik hem/ haar besparen1 Wel print ik telkens de foto's uit die ik van Lique ontvang!
 Enneh Sanne, jouw valkje is ook een scheetje hoor, heb haar gezien en ff vastgehouden! Ik weet zeker dat je heel gelukkig met haar wordt!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

We zijn Gijs langzamerhand aan het voorbereiden op het arriveren van een nieuw vriendje. Ik heb de foto uitgeprint die Lique hier al eerder heeft geplaatst en laat deze regelmatig zien aan Gijs. Maar....\ ::) hij lijkt niet geinteresseerd ::) Zucht., als dit maar geen voorbode is! ;D ;D
We kunnen haats niet wachten, en de tijd kruipt dan ook zo langzaam voorbij he? Maar goed, duurt nu niet lang meer of we kunnen de kleine ophalen bij Lique. Of die dan ook zo kaal is, als die oudste is nog ff afwachten, maar gelukkig zijn ze daar in goede en liefdevolle handen bij Peter en Lique!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Sanna

Ooooh Irene, heb jij mijn Kaily al vastgehad?? :D En? Was ze lekker zacht?? ;D Ik ga dinsdag kijken, ben heel benieuwd naar haar (zucht ... kan haast niet wachten). En heeft jouw nieuw telg al een naam? Wat ziet die oudste eruit hè? Ik heb er een foto van gezien. Ach, de arme schat. Ik zou hem bijna meenemen dinsdag, maar ja, ik moet ook werken en hij moet toch nog om de 3 uur gevoed worden :-[. Ze zien me al aankomen op m'n werk :P met zo'n kale vogel. Komt er op de hele afdeling geen werk meer uit handen! :D

Vertel nog even hoe Gijsje z'n nieuwe broertje/zusje gaat heten, ben zeer benieuwd :).

Groetjes, Sanna & Pepper

Irene

 Weer een update van de zaken
; ik heb nog geen naam voor het nieuwe valkje, maar mijn vriend heeft hem gekozen omdat hij hem op mijn vader vond lijken :D :D (die is ook kaal, etc ;D) Dus ja, als we hem halen en hij is nog steeds kaal, en die kans is aanwezig omdat nu ook die van ons geplukt wordt, is de kans groot dat hij Rudie gaat heten ofzo, naar mijn vader ;D ;D :D!
Whahahahah, toen ik het mijn vader vertelde was hij nog trots ook! En hoe kan dat ook anders met zo'n lief valkje!!!
Lique gaat hem nu waarschijnlijk met de hand verder bijvoeren, want in dat nestje gaat het niet meer. Maar of dat zal betekenen dat we hem niet over twee weken maar een langere periode kunnen ophalen, nou ja, dat is dan maar zo! Want ik weet zeker dat hij Lique in goede handen is!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Stijn dc

hello

wat fijn dat je er nu ook een tweede valkje bijneemt!
hij of zij wordt zeker goedevriendjes met gijs!

mss komen er ooit nog wel eens jonkiesv an :D

SDC:D