28 juli 2025, 18:15:34

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Sorry Irene! Ik zat in de dierentuin vanmiddag...en had een eter vanavond, maar ik heb ze NU gezien hoor!  ;D Wat een liefies heb je zeg! En ze dan zo lang voor de camera verstoppen?!  ;) ;D Ik vind met name Pebs erg mooi! Enne...Gijs in de leghouding? Hahaha!

Ga vooral zo door!

Groetjes,
Peet

N.B. Hoelang heb je achter ze aan moeten jagen voordat ze wilden poseren?  :)

Irene

;D ;D ;D hee peet, nou het is je vergeven hoor, je had excuses genoeg voor je latere reactie, nee hoor zonder gekheid, vind het top dat je zo'n trouwe lezer bent! :-*

Pebs is mooi he? we vinden haar zelf ook echt een plaatje, jammer dat ze zo bang is, want ik wil haar wel platknuffelen ;D Ze stapt op als het echt moet ::), liever niet en komt wel bij je zitten maar verder wil ze niets van ons weten. Hoeft natuurlijk niet zo'n knuffeldweil als die andere 2 te worden, maar soms zou een kroel door dr kuifje al leuk zijn, want ze wil wel, maar durft gewoon niet. Ze zit heel vaak met dr koppie scheef tegen punk, maar die doet er weinig mee. Ja hij springt er boven op, maar das weer echt een man......... ::) ;Dgeen getut en geknuf, gewoon erboven op ;D. Tegenover gijs doet ze dat ook wel eens, maar die reageert er al helemaal niet op. Verder kan ze soms ook zo verbaast zijn van alles, alsof ze het vandaag voor het eerst ziet. De lieverd.

En punk is lekker eigenwijs ;D; kletsen en fluiten als hij aar zin in heeft, op de meest bijzondere momenten ::), ben je net een belangrijk, serieus telefoontje aan het plegen begint hij juist dan ::) ;D en altijd knuffelen, maar dan wel op de manier zoals hij dat wil. Hij is altijd bang dat de laatste knuf aan een ander geven wordt.

En gijs, tja da's echt freds meisje geworden; ik mag haar zo nu en dan knuffen, maar als fred er is hangt ze als een verliefde puber letterlijk aan zijn lippen om geknuffeld te worden ;D ;D maar ze blijft ook wel mijn meisje.

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Rianne

Pebbles is inderdaad een plaatje! Volgens mij zie je dat niet zo vaak, gele parels. Vaak wit met geel, of veel wit.

Caroline

Mooie foto's hoor van heel speciale valkjes, zoals je zelf al aangeeft, jouw schatjes!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Irene

:-[ ::) ;D dank jullie voor de complimentjes ;D
groetjes,irene

Irene

Inmiddels is eitje 4 er, maar er liggen er maar 3, want 1 is er stuk gegaan. Toen ik vanochtend in de kooi keek, zag ik iets raars op een eitje (was nog donker in de kamer), dus ik heel voorzichtig het eitje gepakt en bekeken; ::) wat bleek? Had gijs er lekker op gepoept vanaf haar 'bedtakje' ;D er boven ::) ;D. En ik weet niet of jullie weten hoe een valkje poept als ze eitjes legt..?! Nou, gijs legt halve naaktslakken ;D ;D ;D. Het was redelijk vers  :-X, dus doekje gepakt en het eraf gehaald voordat ze met haar spierwitte lijfje erboven op zou gaan zitten ;D ;D ;D.
groetjes, irene

Sanna

Whahahahahaha, naaktslakken!!! Heeeeeerlijk, ik herken dat ;D ;D ;D. Maar die omschrijving was nog niet in me op gekomen. Hihihi, ben benieuwd hoeveel het er deze keer worden ;).

Groetjes, Sanna

Petra en Cheeky

Hahaha Irene, dat heb je weer heeeeeeerlijk plastisch verteld zo.... NAAKTSLAKKEN??? Hoe kom je erop?! Maar gaat er nog iets bevrucht worden, of zijn deze eitjes ook weer voor de Pasen?

Groetjes,
Peet

Irene

hoihoi, ook deze eitjes komen in mn mandje voor langs de weg: verse eitjes te koop! ;D ;D
we wachten vol in spanning af wanneer die kleine pebs eens begint met eitjes leggen; niet dat die uit zullen komen, want broer/zus lijkt me geen supercombi :-\.
Je zou toch denken dat Pebs genoeg voorbeelden gezien heeft van hoe het moet; gijs is een geduldige juf ;D ;D
groetjes, irene

Irene

Na een week heel druk te zijn geweest, heb ik weer eens even tijd om te vertellen hoe het mn draakjes gaat.
vorig weekend zijn we een weekend weg geweest en alle zorgen komen dan tegelijk met de zin om weg te gaan.
Maar dankzij een super buurvrouw hebben we een heerlijk weekend gehad. Ze is van vrijdag avond tot zondag avond steeds bij ons in huis geweest, om ze eten te geven, tv even aan/uit tezetten, lamelen open/dicht en zelfs even laten vliegen en dat allemaal terwijl ze er erg bang voor is!
maar ze vindt ze toch erg lief en is zon dierenvriend,dat ze het erger zou vinden om het niet te doen, dan wel.
Haar durf ik gerust plat te sms-en om te vragen hoe het gaat en dat heb ik dan ook gedaan ;D. en wat is het dan heerlijk om te horen dat alles oke is, en dat ze zelfs even met gijs geknuffeld heeft!! ;D ;D het is ook zo'n scheetje, die gijs.
Alles is goed gegaan en wij hebben ons heerlijk vermaakt! lang leve goede buren!
groetjes, irene

Caroline

Hoi Irene,

Fijn dat jullie toch even er lekker uit zijn geweest. wat een fijne buurvrouw zeg. Beter een goeie buur dan een verre vriend!!  ;)

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda

Riny

Hoy Irene
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2006 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

:-* :-* :-* :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.