22 juli 2025, 20:58:36

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

hoi trudy, ik heb een keer een voerhartje (geloof hartje van vita kraft, of was het klokje ::) ::) ) opgehangen; voor Gijs toen ze nog alleen was, maar die heeft zo ellendig vast gezeten met haar tong dat dat kreng (niet gijs :o ) direct de prullenbak is ingevlogen.Was de eerste keer dat ik kon horen hoe het zou klinken als ze pijn had; echt angstaanjagend geluid  :-/ Dus sindsdien doe ik het niet meer, maar nu ik er langer over nadenk was het een hartje en bezeerde zij zich waar hij bevestigd was aan het snoepding. ::) eh.. snap je me nog? vraag me niet hoe dat gelukt is, want af en toe doen ze dingen waarvan ik denk "hoe krijg je het voor elkaar". maar zo'n klokje is iid ook een idee. Volgens mij is dat verder ook te vergelijken met zo'n knaagstaaf toch? is opnieuw te proberen. pebbeltje is idd geval gek van zo'n knaagstaaf dus dat komt wel goed ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Irene

whahaha die kai moet je opgeven voor BIG DIEEt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
groetjes, irene

robentru

Hoi Irene,
het is inderdaad hetzelfde als zo'n snoepstaaf.
Over dingen loskrijgen/vernielen etc, ik verbaas me nergens meer over. De sepia en kiezelblokje: Rob heeft daar gaten in geboord en die zitten met een dikke bout en vleugelmoer aan de kooi. Presteert Mieppie het nog om (als hij los is) op die bout te gaan zitten en aan de vleugelmoer te gaan draaien.
Moeten we dus regelmatig opnieuw aandraaien. :D :D
Kijk dus wel uit met je klokje, want daaraan zit ijzer met plactic. Je raad het zeker als, plastic er afslopen (eet het gelukkig niet op) en net zolang aan het ijzer knagen tot de klok op de grond valt....
Succes, ik hoor het wel.
Heerlijk toch dat eigenlijk alles weer op valkenpootjes terecht komt.
Groetjes, Trudy.

Irene

:o :o :o :o :o :o Nou zeg wat er vandaag gebeurd is, geloof het nogsteeds niet hoor :D :D :D :D.
Gijs, onze lieve, niet zo heldhaftig aangelgde, maar vaak o zo verassende dame heeft vandaag kippetje gestaan voor Punkie :D :D :D :D ::) ::). En ik maar denken; die gijzebaasje vindt die andere twee maar zo zo en in de buurt komen hoeft ook allemaal niet.Zeker niet na alletoestanden met rudie. Daar heeft ze ook regelmatig kippetje voor gestaan, maar hij snapte er niets van.  Punkie is echt gek van zijn zusje Pebbles. Dus ik had nooit verwacht dat die " vrij gezellige" Gijs nog aan de kerel zou komen, maar wie weet?
Punkje wist alleen niet wat hij er mee moest; hij is altijd heel druk bezig met Pebbles met versieren en indruk maken, dat toen Gijs dit begon te doen; hij echt helemaal stond te kijken  "wat doe jij nu weer?" Hele kooi doorklimmen om maar te zien wat ze aan het doen is ;D ;D. En Pebbles? Die begon echt heel hard naar gijs te schreeuwen (misschien iets van ::) sl*t, of kom op je  kunt het? ;D :D :D :D :D Ik weet het niet. Nou als Gijs "ontmaagd" wordt, dan komen jullie het zeker te weten hoor :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
groetjes, irene

robentru

HIHIHIHIHIHIHIHIHI

Irene, hierdoor blijkt maar weer dat de "wonderen" de wereld niet uit zijn en dat de valkjes (zoals zo vaak gezegd) on iedere keer weer blijven verrassen. :P ::) :o :o :o
Probeer het op foto vast te leggen dan kunnen andere valkjes er misschien iets van leren  ;D ;D ;D ;D
Die Gijs, go men go ;D

Groetjes, Trudy

Sanna

Hahaha, begin jij nou ook al met een soap Irene :D :D? We kunnen het straks allemaal niet meer bijbenen hoor, al die relaties ;D. Nou Gijsje, doe je best meisje, je weet nooit of Punkie ineens het licht gaat zien 8).

Groetjes! Sanna

robentru

Hallo moeke Irene,

weet je wie er vandaag bij Lique en Peter zijn geweest om Tyco op te halen? Rob en Trudy. :)
Vrouwtje Trudy heeft een mooie foto gemaakt van mij voor Mieppie en voor jou.
Vrouwtje Trudy mocht me ook even over mijn kopje kroelen, deed ze vast namens jou ;)
Hier kom ik dan:

Ben toch wel een leuk valkje om te zien, al zeg ik het zelf.
Groetjes van mij aan jou, Fred, Pebbles, Punkie maar het meeste aan Gijs.   ;) :-*
Daaaaag tot ziens.
Rudi  ;D

Irene

hoi trudie,
dank je wel voor de mooie foto  van Rudie1 Wat een practige kerel is het geworden he? echt een volwassen vent! ja, want hij is bijna jarig ; 25 augustus wordt meneertje alweer 1 jaar!
en kijken naar een lutino; tja o vader zo zoon (en of die lutino nu man of pop is, maakt meneer ook  iet uit!). het is gewoon genetisch bepaald dat hij Gijs wel erg zag zitten ;D
groetjes, irene

Irene

Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rudie is vandaag 1 jaar geworden. Ook al woont hij niet meer bij ons; het blijft mijn draakje! ;D Nou lieverd, dat je maar lekker verwent mag worden op deze dag door lique en peter( maar dat komt wel goed ;) ). Dat je maar een grote vent mag worden :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* je "andere vrouwtje" irene

robentru

HIEPERDEPIEPHOERA  
Irene (en Fred) gefeliciteerd met Rudi  :D ;D :D ;D
Ook al is het op afstand, hij bijft jouw lekkere kereltje.
Groetjes, Trudy.

Irene

Hier is de jarige job!! Wat een mooie kerel he?

en nog eentje "uit de oude doos", van oktober/ novembr 2003. Wat een engeltje nog he? ;D

groetjes, irene

Sanna

Ja, wat een schatjeeeeeee :P Maar nu is er een B bij gegroeid he? :D

Groetjes! Sanna

Lique

heej irene,
wat is het toch een lieffie! hij heeft heerlijk gesmuld van je lekkere cadeautjes!
groetjes, Lique

Irene

weer ff een update van het tuig hier! Punkje en Pebbles kunnen we beter nieuwe namen geven hoor; zoals Jip en Janneke of Suske en Wiske of.. nou ja bedenk zelf maar.. ::) ::) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Wat een klef stel zeg hihihi. Vooral Punk moet en zal zijn zus binnen knauw/ kroel afstand bij zich hebben hoor. Want ze hebben wel een wederzijdse haat/ liefde verhouding :D ;D. Als ze niet in elkaars buurt zijn dan is het niet goed, maar bij elkaar ook niet ;D. Gijsje is gewoon lekker Gijsje ;D. Die kreeg van de week 1 drupje water op zich terwijl ze op mijn hoofd zat en ik met de kraan bezig was en hup... direct vleugels open; klaar om te douchen. Wat een prachtig gezicht he? Geniet ik iedere keer van; vind het o mooi! En dat terwijl ze een hele tijd toch liever in bad ging met licht nevel erover heeft ze nu weer twee keer heerlijk genoten va een douche op de kast deur! ;D
Dat wij ons deze week niet zo heel super voelden (door overlijden opa :'( ), pikten ze direct op; vooral Gijs; de hele tijd lekker knuffelen en gek en eigenwijs doen (...Tja eigenlijk gewoon zichzelf dus ;D ;D :D :D ). En daar kun j dan weer zo van genieten dat alle andere gedachtes, etc voor heel even ver weg zijn.  ;D Wat een heerlijke vorm van "verwerken" ;)
groetjes, irene

Sanna

Hai Irene!

Fijn dat je valkjes je er zo door slepen. Grappig he, hoe die beestjes altijd aanvoelen dat je behoefte hebt aan een extra steuntje in de rug? Veel kroelplezier! ;D

Groetjes! Sanna