5 mei 2025, 19:24:31

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Emely

Chantal, in 1 woord: GEWELDIG!!!

Wauw wat een schatje zeg.... geweldige foto's!!!
Super dat je ze op mijn topic gezet hebt!
Ik zal je zo de naam even op de mail zetten  ;D maar dan moet je natuurlijk wel even beloven het hier niet op het fotum te vertellen he!  :-X

Liefs, een verliefde Emely en Ludo
               een verliefde Paco en Dobi
                   en een tam wordende Yuna

ps. Yuna heeft gister voor het eerst zaadjes uit mijn hand durven eten... goed he! Overwinning 1 is er al!  :)

Gerdy

Hoi Emely...gefeliciteerd met je super mooie valkje..het zijn echt hele lieve foto's..

wat top van Yuna ..echt helemaal geweldig..het begin is er.

gr gerdy

Emely

Hoi Gerdy,

hardstikke bedankt voor je compliment haha..

Yuna heeft het nu heel goed door, zodra er een hand in de kooi komt kijkt ze direct of daar wel voer op ligt. Ligt er niks op dan keurt ze de hand geen blik waardig maar owee als daar wel wat op ligt, dan wint haar nieuwsgierigheid het hoor!

Echt leuk dat het zo goed gaat met Yuna. We krijgen ook de indruk dat ze heel graag uit de kooi zou willen, maar daar wacht ik toch nog maar even mee hoor.... Ze wil dolgraag naar de twee heren toe en andersom net zo... Maar ja, toch even geduld hebben tot valkje 4 hier gearriveerd is en gewend is :D

Even off topic
Vandaag hebben we weer nieuwe visje gehaald voor in het aquarium, blijft leuk hoor! hihi...
Aankomende week gaan we bij een aantal huizen kijken en we hebben er weer heel wat opgeschreven om kijkafspraken mee te maken. Echt spannend allemaal hoor...  ;)

Liefs, Emely en Ludo
              Paco en Dobi
                  Yuna en een klein valkje in reservering!

Anke

Hoi Emely,
Ik had weer heel wat in te halen hier.
Ik vind je zelfgemaakte kap voor de villa erg mooi gemaakt!

Wat leuk dat je een valkje bij Chantal hebt gereserveerd. Het is een schatje om te zien!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

Hoi Anke, bedankt!!!

En tja, er zijn zoveel leuke verhalen en boekjes te lezen. Ik hou het ook allemaal niet zo goed meer bij hoor hahaha...

Probeer zo nu en dan eens een boekje een beetje bij te lezen maar allemaal lukt gewoon niet meer, zeker niet sinds ik mijn vriendje heb hahaha... en nu DRIE valkjes ipv 1 waarmee het begon hahaha....

Liefs, Emely en de rest

Gerdy

Hoi Emely,

Zo ben ik ook begonnen..1 valkje en ach was zo zielig eentje dus toen de tweede en nu heb ik er negen..en de jonkies natuurlijk..nu heb ik tegen mijzelf gezegd..10 en beslist niet meer..maar ja dan moet ik nog wel alle jongen zien kwijt te raken..ik heb er nu 4 gereserveerd..

gr gerdy

Coco en Chantal

Hoi Emely

Met......... ;) gaat alles prima, ze groeit goed en de veren komen steeds beter door, zal daarom morgen foto's van je meisje maken.

Groetjes Chantal en de valkjes

Emely

Hoi Gerdy,

Het is inderdaad zoals je zegt... eerst 1 en dan twee en nu al weer vier haha....

We willen een huis gaan kopen met een tuin, je raad natuurlijk al wat er in die tuin gaat komen..... Ik wil een volliare (shit, hoe schrijf ik dat haha) met allemaal Valkjes er in  en dan mogen ze dus ook blokjes hebben en baby valkjes :D
Maar dat duurt nog wel even hoor, eerst maar eens een huis kopen en dan alles op de rails krijgen en dan komt er misschien wel ene in de tuin die we zelf gaan maken!

Hoi Chantal,

Ik ben errug blij te horen dat het zo goed gaat met ...... :D We verheugen ons nu al op de nieuwe foto('s)!!!

Liefs, Emely en Ludo
              Paco en Dobi
                 Yuna en .......

Coco en Chantal

Hoi Emely

Zo hehe eindelijk even tijd om de foto's online te zetten, ben dan net nog optijd, want ik had belooft vandaag foto's in je dagboekje te zetten van je meisje.

En samen met der broer

En hoe vind je der???

Emely

ze is mooi!!!!

Wel behoorlijk geel, komen de bonte parels op een latere leeftijd??? Tja, ik heb er geen verstand van natuurlijk hahaha...

Maar ze groeit hard zeg!!! Pfff gaat echt snel! Ze ziet er geweldig schattig en lief uit!!!

We verheugen ons op het moment dat jij ons verteld dat we haar mogen halen :D

Het was hier gister zulk noodweer dat ik voor alle zekerheid mijn computer maar uit had gezet... weet niet maar vind stroom en bliksem altijd eng.... Dus heb gister ook niet echt meer gekeken of je ze geplaatst had maar super lief van je!!!

Dikke knuf aan ons meisje en ook aan jouw natuurlijk!!!

Liefs, Emely en de rest!

Coco en Chantal

Halloooo

Wat bedoel je met donkere parels??
Ze heeft pareltjes als je goed kijkt, maar deze zijn geel en blijven geel.

Dit is een valkje van vorig jaar(zusje dus van jou meisje)
Op deze foto zie je de gele parels beter.
(Bij een lutino gepareld valkje zijn de parels altijd geel)

Even voor de duidelijkheid, ik bedoel dus het 2de valkje van links he ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Coco en Chantal

Emely

Whahaha.... OEPS.... hahahaha.... ooow wat ben ik ook een sufferd.... foutje bedankt hahahaha....

Mijn fout, ik heb het een beetje verkeerd begrepen hahaha... verkeerde links enzo, je kent dat wel...

ze is en blijft een prachtig valkje (wij hadden alleen wat anders verwacht maar SUPRISE)

En ze is even welkom hoor!!!! Maar dan is het duidelijk dat we twee gele valkenpopjes krijgen :D hahaha...

Tsjonge jonge, lig in een deuk hier om mijn eigen stommiteit hahaha... naja...

Nogmaals ze is SUPER MOOI en als ze uit gaat zien zoals haar zusje dan past haar naam ook PRIMA bij haar :D

Nu maar gauw door groeien en zelfstandig worden :D

Geef haar maar een lekkere dikke knuffel van ons!

Liefs, Emely

ps. hmmzz lekker vaag bericht zo als ik het terug lees hahaa...

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.