6 augustus 2025, 18:08:40

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Wat leuk... en Dobi is ook een hele leuke naam!!

Heel veel geluk met de kleine Dobi..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Annelies

Hoi Emely

Gefeliciteerd met Dobi leuke naam en leuk dat het al gelijk goed ging.

Gr. Annelies

Emely

Thanks voor alle leuke blijde berichtjes!!!!

Liefs, Emely, Paco & Dobi

Anja

Hey Emely,

Krijgt je verhalenboekje ook nog een andere titel?

Groetjes Anja

Sally

Hallo Emely,

Proficiat met Dobi, grappig dat je iedereen zo in spanning hebt gehouden en het toch gewoon bij Dobi is gebleven. :D
Maar het is natuurlijk al een heel erg mooie naam.

Groetjes Sally

Anja

Mooie titel hoor. Echt heel passend.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Emely,

Heel erg fijn om te lezen dat de reis met Dobi voorspoedig verlopen is en ik wens je enorm veel geluk en plezier met je nieuwe valkje !!

Persoonlijk vond ik de naam Dobi al een erg leuke naam en ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om deze naam te behouden, Paco en Dobi's place ... heel erg gaaf hoor !!

Geniet er maar lekker van en ik weet zeker dat je helemaal in de bonen bent  :D

Groetjes, Karin

♥Debby♥

Leuke nieuwe naam Emely!

Hoe gaat het vandaag met de nieuwe bewoner?? en hoe vind Paco het??

Kaatje

Hoi Emely,

Ik ben dus ook erg benieuwd hoe Paco reageert op Dobi !! Jij bent vast lekker van de valkjes aan het genieten want het is zo rustig in je boekje op dit ogenblik ....  ;)

Groetjes, Karin

Emely

Hoi allemaal,

Dobi en Paco hebben het goed naar hun zin, zijn nog wel alle twee aan het ontdekken maar Dobi lijkt het goed te doen.

Het is allemaal errug wennen voor Dobi en hij laat zich nog niet echt makkelijk knuffelen. Hij blijft wel rustig bij ons zitten maar vind het allemaal nog wat eng. Wel heb ik het idee dat het helemaal goed gaat komen. Hij roept zelfs naar Paco en Paco naar hem!

Dobi zit nu bij Ludo op de schouder terwijl Paco mijn toetsenbord weer aan het slopen is hahahaha....

Het zijn twee pracht valkjes!!!

Paco reageert nog af en toe btje jaloers als ik met Dobi zit te knuffen terwijl Paco ook op mijn schouder zit. Dan wilt hij wel eens blazen naar Dobi maar dan zeg ik dat hij zachtjes moet doen.

Paco is omgetoverd in een giga knuffel kont sinds hij door heeft dat dat best fijn is! hahaha... Hij kletst nog net zo veel en begint de Raspa te fluiten. Errug lachwekkend.

Dobi weet zijn voerbakje te vinden maar gaat nog niet echt op onderzoek uit in de kooi (van wat wij gezien hebben dan he).

De nacht is heel rustig verlopen dus al met al denk ik dat het best goed gaat komen.

EN: Vanochtend geen geroep van Paco toen ik de deur uit ging :D Das toch wel een fijn idee hoor!

Nu ga ik gauw nog even aandacht aan de drie heren geven (incl Ludo ;) )

Liefs, Emely

ps. de beloofde foto's gaan nog komen maar ben nu echt bek af! Sorry!!!!

Kaatje

Hoi Emely,

Fijn om te lezen dat je zo groos bent met je nieuwe aanwinst en dat Paco en Dobi het best heel erg goed met elkaar kunnen vinden !!

Ga maar lekker genieten van je valkjes en doe het maar even rustig aan ! Natuurlijk zien we graag foto's maar wat in het vat zit, verzuurd niet en hebben we lekker nog wat te goed  :D

Groetjes, Karin

sandy

wij willen ook wel fotos van hem zien we zijn nieuwgierig

Bello

Hallootjes,

ff kijken hoe het met Dobi en Paco gaat.

Ja natuurlijk moet Dovi eerst nog wennen, maar hij zit graag bij je op je schouder en kan zo alles overzien.

Gelukkig zit hij niet alleen en julie Paco nu ook niet meer, en hebben ze elkaar.

Hij heeft het lieve knuffelen van Catka in zich dus dat gaat goedkomen hoor, hij legt ook graag zijn snavel tegen je wang aan net als Catka.

Natuurlijk zijn wij benieuwd naar foto's hoor ;)

Groetjes Dorothé

Fluit hij zijn deuntjes al bij jullie?

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

Hoi Emely,

Hoe gaat het met je 2 schatten??

Kaatje

Hoi Emely,

Het is hier inderdaad erg rustig .... jij bent vast van je 2 lieverdjes aan het genieten, ik kwam even kijken of er al een update stond  :D

Veel plezier hoor !!

Groetjes, Karin

Groetje