6 mei 2025, 05:34:14

Jaloers???

Gestart door sweetfuzzy, 7 juni 2007, 18:18:51

« vorige - volgende »

sweetfuzzy

Ik heb meerdere valkjes. Maar het gaat nu even over Rocky en Tweety (een koppel) en over Timmie en Skippy (een homofiel koppel :))

Timmie en skippy maken gebruik van een broedhok. Rocky en tweety zijn druk bezig met paren :) Tenminste ze doen poging toe. Nu is het probleem dat al rocky met tweety paart dan komen Timmie en Skippy uit hun hok of ze komen naar die twee toe en beginnen te pikken en te klieren net zolang tot tweety en rocky uit elkaar gaan en dat is vaak al erg snel.

Moet ik een van de twee koppels tijdelijk in een aparte kooi doen misschien. Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening.
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Theo_Hoorn

::)ghehe ::)

ik denk t wel je laat dat huwlijk tog niet stuk maken

ghehehe

sweetfuzzy

verder niemand een antwoord? Ik weet niet meer wat ik moet doen. Het wordt steeds erger  :(

Ivy

Hoi.
Ik denk dat apart zetten het beste optie is.
Het gebeurt meestal andersom en de broedende koppel wordt apart gezet zodat ze meer rust hebben. Maar blijkbaar denken jouw twee mannetjes anders over...
Wel erg schattig, twee homotjes met een blok... heb je ze nepeitjes gegeven? Misschien kunnen ze straks als pleegkoppel gebruikt worden :D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

sweetfuzzy

Bedankt. Vanavond heb ik ze apart gezet en voila ... de twee heren zitten appart en mijn koppeltje wat geterroriseerd werd klimt meteen in het broedhok. Dat hebben ze nog niet eerder gedaan. Het mannetje is nu bezig om het hok naar zijn zijn te maken. Nu hoop ik dit seizoen nog op goed resultaat.