Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Sally

Hier zitten ze ook buiten en ze gaan zelden in het nachthok alhoewel ze er twee tot hun beschikking hebben. En chips zijn niet goed voor ze maar hier krijgen ze binnen ook wel eens een chippie omdat ze het lekker vinden. Niet te veel natuurlijk en ook niet elke dag.

Mara

Sally

Hallo,

Ik dacht al wel dat chips niet goed was voor ze. Maar ge kunt da toch ni weerstaan eh als ze dan op uw schouder komen zitten en dan een hapje willen nemen :). Af en toe zondigen mag eh :D. Doen wij ook :P.
Maar ik ga er zeker niet mee overdrijven hoor. Net zoals jullie zeggen af en toe 1 chipsje maar meer ook niet. En zeker niet elke dag :).

groetjes

Sally

Hallo allemaal,

Ik kom ff nogeens wat over ons Kuifje vertellen :D.
Ik had hem ternet losgelaten terwijl ik lasagne aant eten was. Kwam ie op mijn hand zitten en sprong ie toch niet in de lasagne zeker! Die was natuurlijk warm en ie sprong er direkt terug uit. (Da is ie wel afgeleerd hoop ik). Begon ie dan rond te trippelen en vloog ie inenekeer tegen een gordijn aan. Ik was dan verder aan het eten en keek richting die raam en ik zag hem niet meer. Ik dacht waar zit ie nu :s. Ging ik kijken of ie opt vensterbankje zat maar ik zag hem niet dus ik maar naar lings en rechts kijken. Vliegt ie ineneker in mijne nek :D. zat ie achter me op een schilderij :P. Ik verschoot natuurlijk want dat had ik niet zien aankomen :D.

Ik wil maar zeggen dat ik heeel blij ben met Kuifje en zie hem toch al zo graag! Tis echt een scheetje :). (Ik zou hem niet meer kunnen missen)
Vandaag heeft ie me kusjes gegeven, en telkens ik iets in mn handen heb voor te eten wil hij er ook van eten :).

Dit wou ik ff kwijt :)

Groetjes

Sally

Hallo,

Hier ben ik nogis.
Toch wel spijtig da ze hier ni veel komen schrijven. Ons Kuifje is zo'n schatje.
Hij begint nu zo van die geluidjes te maken da ik hem moet kroelen. Dit had ik nog nooit gehoord. Zo lief!
Ik zal onderant nogis nieuwe fototjes maken se.

Groetjes

Sanna

Hoi Sally,

Wat gaat het goed met jouw Kuifje zeg! Het wordt al echt een lekker ding. Toch moet je wel een beetje oppassen wanneer hij los is als jij aan het eten bent. Zoals je hebt gezien sprong Kuif zo in je lasagna en als die nog heet is kan Kuifje zich lelijk verbranden (kaas blijft lang heet). Bij mij gaan ze er altijd in tijdens het eten. Ik heb het ook door schade en schande geleerd... bij mij is er ooit een valkje in de vlees-jus gesprongen (gelukkig koud!) en daar stond ze dus tot haar middel in. Dat heb ik dus met een beetje afwas uit haar moeten wassen, want 1) ze stonk een uur in de wind, en 2) haar veren kleefden allemaal aan elkaar zodat ze niet meer kon vliegen. Sindsdien zitten ze er dus in met eten ;D.

Groetjes, Sanna

Anke

Hoi Sally,
Leuk dat je zo'n plezier beleeft aan kuifje :)
Hier zitten ze ook soms op mijn bord met eten te loeren.
Helaas voor de valkjes mag dat niet van mij.
Ik wil ze leren dat zij niet met mijn eten mogen spelen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo sanna,

Ons kuifje is het al afgeleerd ze. (denk ik) nu zit ie altijd mooi op mijne schouder als ik aan het eten ben en wil ie altijd een stukje uit mijn mond pikken. Dan leg ik een stukje op mijn tong en eet ie daar van :p. Echt wel schattig hoe voorzichtig hij daarmee is. T is echt een lieverdje. Ie zit nu al veel liever bij mij enzo. als ik eventjes naar de wc moet zet ik hem op de zetel en als ik dan terug kom vliegt ie direkt weer op mijn schouder. Ik ben echt verliefd :D.

Hallo Anke,

Ik wist echt niet dat mijn kuifje zo'n schatje zou zijn.
Soms is ie nog wel stout ze. Hij stapt bv niet graag op mijn vinger en als ik hem dat wil laten doen dan begint hij te blazen en te bijten maar ik trek niet terug dan en op dn duur stapt hij dan toch op :P. Ik ben de baas he :D En dat moet ie wel weten.
Voor de rest ist een lieverdje :).

Ik zou toch zo graag nog foto's trekken maar mijn ouders hebben de digitale kodak mee naar de camping... Best vervelend :(. Maar de foto'tjes komen nog ze :) Da beloof ik jullie.

Groetjes Sally

Anja

Hoi Sally,

Wow wat doet Kuifje het goed zeg. Wat een schatje is het toch.
Yona komt ook graag op mijn schouder zitten en eet dan met me mee.

Geef Kuifje maar een knuffel van me.

Groetjes Anja

Sally

hallo Anja,

Kuifje doet het inderdaad heel goed. Je krijgt een kopje terug van hem :) Je moet hem dan wel kroelen eh :D

Groetjes

Mara

HOi Sally

Wat fijn dat het zo goed gaat met Kuifje.

Mara

Anja

Hoi Kuifje,

Kroelekroelekroel,

Dat was fijn of niet.

Groetjes Anja

Sally

Hallo

Het gaat heel goed met kuifje. Soms vliegt ie nog wel snel int rond waardoor ie ook weer overal tegenaan vliegt. En dat vind ik nog wel vervelend... Mss doen ze dit wel meer...? Ik weet het ook niet.
Voor de rest maakt ie voortaan geluidjes bij het kroelen. En fluiten doet ie soms. Maar niet zo veel... Ik zou toch zo graag weten dat het een vrouwtje of mannetje is maarja daarvoor is het natuurlijk nog te vroeg eh.

Het kroelen was heel fijn btw ;).

Groetjes

Sally

Even nieuwe foto'tjes...
Het was al zo lang geleden.

In de deuropening van Kuifje's kooi

Kuifje op mijne arm

Kuifje die eten pikt bij mij

Lekker boterhammeke

Zoals jullie zien is Kuifje een echt schatje geworden eh. :D
Niet soms?
Zeg maar wat jullie ervan vinden.