Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sally

Hallo sharon,
Dankjewel!
hoe leuk dat je hart wegsmelt van mijn lieverdjes.
Jou Levi vind ik ook een hele mooie en zo'n schattig koppie. Net onze Kenji eh. :D.
Het gaat inderdaad heel goed tussen ons. Nu moet ik nog de stap durven te zetten om Kenji uit de kooi te laten. Dit ga ik denk volgende week eens proberen. :D

Hallo wilma,
Tof dat je ook komt lezen in mijn boekje!
Kenji is maandag 2 weken bij me dus inderdaad nog niet zolang. En ze zitten nu een halve week bij elkaar in de kooi dit gaat echt super!. alleen als ze in elkaars weg zitten pikken ze is naar elkaar maar dit is dan ook weer zo over. ze blazen niet naar elkaar ofzo.
Kenji is inderdaad een valkje van Christine.
Leuk dat je ook een valkje van haar heb!
Ik zal ook eens in je boekje komen kijken.

groetjes sally

Wilma1

Ik HAD valkjes, 14 stuks, heb ze helaas niet meer ivm een longziekte, die ik kreeg door het vele stof van ze  :-\ heb ik ze allemaal moeten wegdoen.

Maar de valkjes zijn daarom niet minder lief en ik lees en kijk graag naar verhalen en foto's. Ook zoek ik mijn valkjes zo nu en dan op! EN mijn boekje deel 1 gaat over mijn valkjes en daar ga ik nog steeds in door, als er weer iets over ze binnenkomt aan nieuws.
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sally

Hallo Wilma,
Wat erg dat je je vlakjes hebt moeten wegdoen door een longziekte!
Dit moet echt vreselijk zijn!
Maar wel leuk dat je ze nog kunt opzoeken, en dat je weet dat de valkjes een goede thuis hebben.
als ik eens veel tijd heb zal ik je "deel 1" boekje is rap doorbladeren.
Ik lees ook graag over andermans valkjes, hierdoor leer je nog wat bij vind ik.

groetjes Sally

Anke

Hoi Sally,
Ik had even wat bij te lezen ;D
Wat fijn dat Kuifje en Kenji het zo goed kunnen vinden samen.
En helemaal goed dat Kenji al bij je op de hand heeft gezeten ;D
Je maakt goede vorderingen met hem.
Ik heb van je filmpje en de foto's genoten!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Citaat van: Anke (til) op  7 september 2007, 17:28:30
Hoi Sally,
Ik had even wat bij te lezen ;D
Wat fijn dat Kuifje en Kenji het zo goed kunnen vinden samen.
En helemaal goed dat Kenji al bij je op de hand heeft gezeten ;D
Je maakt goede vorderingen met hem.
Ik heb van je filmpje en de foto's genoten!
Groetjes Anke

Mijn boekje gaat wel goed he. :D
Kuifje en Kenji zijn echt een leuk stelletje. Ternet wou kuifje zelfs gekroelt worden door hem. en hij deed het nog heel zachtjes ook. :D Maar niet zolang hoor! Ik heb er een foto van proberen te nemen wanneer Kuifje gekroelt wou worden. En nog andere foto's :D. Ze zijn nu aan het uploaden.
Leuk dat je van mijn filmpje en foto's genoten hebt! dit doet me echt goed.

Hallo iedereen.
Nu heb ik ternet wat meegemaakt!.
Ik ging dus zoals altijd weer met mijn hand in de kooi en had er zaadjes opliggen. Dus Kuifje springt als eerste op mijn hand en begint te eten. en Kenji volgde ook. Nu had ik de deuropening helemaal opengezet zodat ik mooie foto's kon maken zonder die tralie's ervoor. (die komen er sebiet aan).
maar toen kroop Kuifje naar mjin schouders toe. Nu dat vond ik niet zo erg. Maar Kenji volgde...  :-\.
EN toen opeens gebeurde er iets waar Kuifje en Kenji van schrokken! Begonnen ze met 2 als een gek rond te vliegen in huis!. Ik gelijk in paniek want het was niet de bedoeling dat Kenji al los ging omdat ie nog niet helemaal tam is. Toen Kuifje op een stel bekers geland was ging ik die al op mijn vinger laten stappen wat natuurlijk heel goed ging. Kenji was op de keukenkast geland. Dus ging ik heel voorzichtig met Kuifje naar kenji en legde ik mijn arm op de keukenkast.
Wonder bij wonder bleef Kenji heel rustig zitten en kwam zachtjes naar me toe terwijl ik stilletjes tegen hem aant praten was. En hij stapte op mijn arm!. :D Ikke heel blij!.
Toen ben ik zachtjes terug gegaan naar de kooi en heb ze terug in de kooi gezet.
Ik had echt geen zin om als een gek achter Kenji te moeten jagen en dit heb ik gelukkig niet moeten doen.  ;D.

Van het los zijn heb ik natuurlijk nog geen foto's gemaakt omdat ie dit nog niet gewoon is. En ik wou hem natuurlijk geen schrik aanjagen.
De foto's die sebiet komen zijn in de kooi gemaakt. maar ze zijn nog aan het uploaden. Dus nog even geduld.

groetjes Sally

Anke

Hoi Sally,
Wat een schrik :o
Gelukkig wilde Kenji wel op je arm stappen ;D
Dat beloofd dus veel goeds voor als je hem straks los gaat laten!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hey Kuifje en Kenji,
wow, wat een avontuur hebben jullie weer beleefd zeg!
Wel goed dat het goed is afgelopen gelukkig.
En Kenji, echt super goed van je dat je zo rustig op je baasje haar arm ging zitten. Dat gaat echt supersnel met jou! Dat gaat gewoon helemaal goedkomen daar met jullie, daar ben ik van overtuigd.
Ik kijk uit naar de foto's!

Kroeltjes
* Levi *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

De foto's komen eraan.
Ik denk dat het beeld alleen al genoeg zegt he.
Kijk maar:

Dit waren ze dan.
Hopelijk genieten jullie ervan!.

groetjes Sally

Sharon

Hey Sally,
wij genieten zeker van de foto's hoor!!
Wat een kroelkoppies zijn het toch.
Mijn hartje is weer helemaal weg aan het smelten.
Ik vind jouw valkjes echt zo'n schatjes.
* Zwijmelende zucht *

Echt mooie en hartstikke lieve foto's!
:-* :-* :-*

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Sally

Hallo sharon,
Dankjewel!
Ik ben zo verliefd op mijn beestjes! zo lief ze voor elkaar zijn. Dit had ik nooit gedacht. En dat Kenji zo rustig bleef zitten als ik naar hem toe kwam om hem op mijn arm te laten stappen. Echt zo schattig!. Ik had nooit gedacht dat ik hem zo rap terug in de kooi kreeg.
Ik had echt schrik dat ik achter hem moest gaan jagen om hem te vangen. Maar dit is gelukkig niet moeten gebeuren! Zo een opluchting!.

groetjes

Sally

Nieuwe handtekening.
alleen spijtig dat Kuifje er zo wazig op staat.
maar ik wou gewoon dat ze samen in mijn handtekening stonden. ze zijn tenslotte met 2 nu en kuifje is niet meer alleen. :D

Anja

Hoi Sally,

Wat een avontuur zeg. En wat goed dat Kenji op je arm kwam zitten. Een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.

Wat een supermooie foto's echt waar. En Kuifje mat haar koppie naar beneden om gekroeld te worden.
Helemaal te gek.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Sally,
Wat een leuke foto's weer.
Erg leuk om Kenji op jouw hand zaadjes te zien eten.
Ook je handtekening vind ik heel mooi.
Groetjes Anke

Sally

Citaat van: Anja op  7 september 2007, 19:10:03
Hoi Sally,

Wat een avontuur zeg. En wat goed dat Kenji op je arm kwam zitten. Een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.

Wat een supermooie foto's echt waar. En Kuifje mat haar koppie naar beneden om gekroeld te worden.
Helemaal te gek.

Groetjes Anja

hallo anja,
het was echt een avontuur. Ik verschoot ervan dat ie zo rap terug rustig was en dat ik er dan gewoon rustig heen kon gaan zonder ie ging vliegen. Ik heb het wel allemaal heel voorzichtig aangepakt echt heel zacht tegen gepraat en dan stilletjes met mijne arm op het aanrecht gaan hangen. En ons kuifje zat ook op mijne arm dus denk dat het daardoor komt dat ie op mijne arm is durven stappen.
ik vond dat ook wel een schattig zicht dat Kuifje gekroelt wou worden door Kenji! T is toch zo'n leuk stelletje.

Citaat van: Anke (til) op  7 september 2007, 19:15:57
Hoi Sally,
Wat een leuke foto's weer.
Erg leuk om Kenji op jouw hand zaadjes te zien eten.
Ook je handtekening vind ik heel mooi.
Groetjes Anke

Hallo anke,
dankjewel. Ik vind het zelf ook heel leuk dat Kenji zo op mijn hand zaadjes komt eten. Nooit gedacht dat ik zover zou komen met hem. Ik ben echt trots op mezelf en op hem.
leuk dat je mijn handtekening mooi vind. Maar kuifje staat er een beetje wazig op eh? vind je niet?
Als ik nog een mooiere foto heb van die 2 ga ik hem veranderen maar nu laat ik hem zo nog staan.

groetjes

Sharon

Hey Sally, Kuifje en Kenji,
ik wou je even feliciteren met je mooie handtekening.
Hij is echt heel lief  :)
En dat Kuifje er een beetje wazig op staat valt eigenlijk niet zo op en is helemaal niet erg.
Het is echt zo fijn dat die twee zo goed met elkaar overweg kunnen.

Kroeltjes

* Levi *
Hun dagboekje