Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Anja,
Dankjewel voor je lieve berichtje!
Ik hoop ook dat het snel beter gaat met Kuifje, maar het gaat de goede kant op.
Nu net zat ze op het eetbakje, en was ze aan het eten. Dus dit zit ook al heel goed.

Hallo Debby,
Dankjewel! Ik hoop ook dat Kuifje snel weer de oude is, maar het ziet er nu wel veel beter uit als temiddag, ze zat net zelf te eten. Dus dat zit ook wel goed, niet?

Groetjes Sally

Caroline

Och, wat zul je geschrokken zijn, jeetje je Kuifje zo ziek vinden.

Hopelijk blijft ze nu opgeknapt.

Heel veel sterkte samen.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hallo ...wat erg dat Kuifje zo ziek is ! Ik hoop dat ie snel beter is hoor ! Wat was ik geschrokken toen ik dat zag zeg !
Heel veel beterschap voor hem hoor ! Grtjs Ann

Anja

Kimm

hoi sally.

ook ik ben benieuwd hoe het met kuifje gaat.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Caroline,
Ik was inderdaad erg geschrokken. EN mijn ouders snapten niet dat ik gelijk in tranen uitbarste. Mijn vader was er zelfs grapjes over aan het maken, toen was ik even verdrietig en razend door elkaar :s.
Kuifje is trouwens vele beter als gisteren.

hallo Ann,
dankjewel voor je berichtje. Het is zeker de goede kant op aan het gaan met Kuifje,

hallo Anja,
Het gaat vele beter met Kuifje, Gisteren heb ik ze nog van het medicijn water zien drinken, en aangezien ik gisteren niets abnormaal zag heb ik ze gewoon bij Kenji in de grote kooi laten zititen. en ze is de nacht heel goed doorgekomen.
Terwijl ze gisteren niet reageerde als we aan het eten waren, deed ze dat vandaag weer wel. Normaal als wij aan tafel zitten en we zijn iets aan het eten, dan zit ze op de bodem van de kooi en loopt ze van de eene kant naar de andere, om iets lekkers te krijgen. En dat deed ze gisteren niet, maar vandaag weer wel. Het was wel aan de slome kant, dus ze is er nnog niet helemaal. Maar het komt wel inorde denk ik.
toch vraag ik me af wat het geweest kan zijn, want het was echt wel eng!

Hallo Kim
Lees hierboven. :P

Groetjes Sally

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hallo Caroline,
het is inderdaad goed nieuws, maar het gaat nog niet helemaal zo goed met Kuifje hoor.
Ternet wou ik ze alle 3 even de kooi uit laten, en normaal als de deur opengaat is Kuifje er als de eerste bij om eruit te komen, nu bleef ze gewoon op haar stokje zitten, ze veroerde geen vin.
Nu heb ik Pietje's kooi helemaal proper gemaakt en Kuifje hierin gezet met haar medicijn water, want had kenji betrapt op het drinken van medicijn water, en da is natuurlijk ni de bedoeling. Nu zit Pietje bij Kenji, en ik hoop dat ze da een paar dagen kunnen uithouden, want Kenji moet eigenlijk niets van Pietje weten... Maar het is om Kuifje's en zijn eigen bestwil...

Groetjes Sally

Sally

Hallo iedereen,

Kuifje is weer bijna helemaal de oude, ze is terstraks even de kooi uitgeweest en er was niks meer aan dat "ziek zijn" te merken.
Wel heeft ze gisteren avond haar 8ste eitje gelegd... :s. Misschien had haar "aanval" daar wel mee te maken?
Ik hoop nu echt dat ze stopt met eitjes te leggen want het wordt echt wel te veel voor haar! Ze zit nog steeds appart in een kooi, zou ze haar medicatie nog moeten nemen? Of zou ik ze gewoon terug bij Kenji zetten? Want Kenji en Pietje klikt toch niet altijd even goed hoor... :s.

Groetjes Sally

♥Debby♥

Jemig Sally, ze blijft maar gaan..

Kan de dierenarts niet iets geven dat ze stopt? ik las weleens over een prikpil? weet alleen niet of dat accuut werkt..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

hallo Debby,
Ik heb hier wel eens op het forum gelezen dat als een popje sexueel gestimuleerd word dat ze daardoor ook eitjes blijft leggen. Dus als ze geen partner heeft en jij als baasje ze dan veel over haar rug streelt ze u als partner gaat zien en daardoor dus ook blijft leggen.
Nu Kuifje heeft een partner "Kenji" en die wipwapten wel elke dag.. Dus misschien komt dat daardoor?
Nu heb ik Kuifje sinds gisteren appart zitten. En misschien helpt dit wel?
We zullen morgen zien als er dan geen eitje is dan is er goede hoop, want ze legt om de 2 dagen een eitje.
Ik hoop echt dat het gewoon ophoud nu. Anders ga ik de DA toch nogeens contacteren om te zien wat we hieraan kunnen doen, want dat put haar toch wel erg uit blijkbaar...

Groetjes Sally

*Yvon

Hoi hoi

Zoooow  :o :o  8 eitjes !!  :o :o
Een popje kan dan miss wel gestimuleerd worden,maar daardoor gaan ze niet meer eitjes door leggen.
Kuifje is gewoon een popje die veel eitjes kan leggen.
Ook ligt het niet aan het paren.
Soms zijn er koppeltjes die vaker paren dan dat ze eitjes leggen.
Het is dus niet zo dat door 1 paring 1 eitje komt.  ;)
Waarschijnlijk zal het 8ste eitje ook wel de laatste zijn,lijkt mij.  ???
Hopelijk gaat ze nu wel haar rust nemen.  :-\
Die heeft ze nu zeker wel verdiend !!  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Hallo Yvon,
Jah Kuifje heeft al 8 eitjes gelegd... Veel he. :s
Ah dus het komt niet door het Wipwappen dat ze zoveel eitjes legt? Ja ik had da is precies gelezen ergens.. dat door die stimulatie kwam dat ze zoveel eitjes legde. Maar ik zal er wel naast gelezen hebben.
Dan zal Kuifje wel gewoon een Popje zijn dat veel eitjes legt.
Ik hoop ook dat het 8ste haar laatste eitje gaat zijn, want ze verdient echt haar rust hoor.
Eergisteren dacht ik dat ik ze bijna kwijt was, door die stomme aanval. EN ik weet nog niet wat het precies was... Echt eng was het!

Denk je trouwens dat ik Kuifje gewoon terug bij Kenji kan zetten? en haar de medicatie niet meer moet geven? Want Kuifje lijkt echt wel helemaal opgeknapt, ik zie niks meer van ziek zijn af...
Ik laat ze deze nacht nog in het kooitje, en dan zie ik wel. En hoor ik wel of het een goed idee is of niet om haar terug bij Kenji te zetten...

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,
ik heb net je foto's gezien en ik vind ze prachtig hoor! wat een lieverds! :D
dank je voor  de mooi foto's!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Nu ons Kuifje beter is, tref ik Pietje hier ziekjes aan...
Pietje zit constant op stok met de oogjes toe wat te bibberen, en reageert amper dat ik bij de kooi kom staan, normaal komt Pietje dan direkt naar de tralie's toe , maar nu kijkt Pietje even op en doet dan direkt weer de oogjes toe... :s
De poepjes van Pietje zijn trouwens ook maar raar, Lichtgroen met Geel, inplaast van Donkergroen met Wit... :s.

Misschien helpt het medicijnwater dat ik voor Kuifje heb gekregen wel?
Heeft er iemand nog andere tips?
Ik hoop dat het niet te ernstig is want vind wel dat Pietje er zielig bij zit :'(...

Groetjes Sally