Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Debby,
dankjewel.

Ik heb er de laatste 2 echte eitjes gewoon bij laten liggen omdat ze totaal niet broedt...
En dan nog 2 nepeitjes, dus ze heeft 4 eitjes nu. Maar die liggen alle 4 gewoon uit elkaar...

Hallo Anja,
Leuk dat je van mijn foto's genoten hebt.
Nja ik hoop gewoon dat ze ophoud met eitjes leggen, want vind 7 echt wel te veel. Ik hoop in ieder geval dat ze niet uitgeput raakt :s

Groetjes Sally

Anja

Hoi Sally,

Mocht ze nu nog een eitje gaan leggen dan zou ik er geen meer wegpakken. Dus dan dat eitje gewoon bij de andere 4 laten liggen. Ik had begrepen dat er nu 7 eitjes in het nestje lagen maar dat is dus niet zo. Dat is mss ook wel de rede dat ze blijft leggen.

Groetjes Anja

Sally

hallo Anja,

Dit was ook mijn bedoeling, nu voortaan als ze nog eitjes legt ga ik die er gewoon laten bij liggen. Aangezien ze er toch niet op broedt en ze daar toch maar wat liggen te liggen denk ik niet dat dit kwaad kan?...

Groetjes Sally

Caroline

Jeetje 7 eitjes .... pffffh dat is nogal, jammer dat ze niet broeden .... of mogen ze dit juist niet??

Je foto's waren geweldig .... ik heb er echt van genoten.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Zo hier ben ik dan ook even om niet alleen te lezen maar ook om een reaktie te plaatsen.  ;)
Je hebt prachtige valkjes !!
Vooral Pietje vind ik wel een hele mooie.  :-* :-*
Wat je eitjes betreft :
Miss kan je iets van een bakje op de bodem zetten.
Waarin Kuifje haar eitjes in kan leggen en een beetje kan broeden.
Misschien doordat de eitjes niet bij elkaar blijven liggen,blijft ze misschien leggen.
En anders is ze een goede legkippie.  ;) :D
Hopelijk stopt ze wel na het laatste eitje en neemt ze genoeg rust daarna.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi Sally,

Mooie foto's weer meid en wat hebben ze genoten van het douchen hé!
Wat betreft de eitjes... ik kan je geen raad geven en zeven eitjes is inderdaad veel. hopelijk houdt ze nu snel op.

Groetjes Manon

Sally

Help!!!
Kuifje is opeens heel erg achteruit gegaan, een pootje lijkt opeens verlamt, ze trilt gelijk en haar vleugels laat ze hangen :'(.
Ik moet er niet aan denken dat Kuifje van me afgenomen word :'( :'( :'(

Kimm

hoi sally,

wat een naar verhaal zeg! wil de dierenarts kuifje niet zien dan? laat je even weten als je weer terug bent en hoe het gegaan is?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi

Ik hoop dat het voor Kuifje toch niet teveel is geweest .  :'(

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

hallo Kim,
Hij zij dat hij maar 1 medicijn had voor in het water, en dat dat voor heel veel goed was. Dus moest Kuifje niet meenemen...
Nu heb ik Kuifje in een vervoerskooitje zitten met een bakje medicijn water, en zaadjes.
Ik hoop dat ze snel opknapt, ik kan ze niet missen :'(.

Hallo Yvon,
Ik hoop hetzelfste, ik hoop dat ze snel opknapt.
Ik kan mijn Kuifje niet missen :'(

Sally

hallo, na een halve dag in het vervoerskotje te hebben gezeten, heb ik Kuifje net even terug bij Kenji gezet. Ik weet niet of het goed is maar Kuifje was gewoon constant heen en weer aan het lopen in dat bakje, en vond het gewoon heel zielig...
toen ik ze in de grote kooi zetten klom ze gelijk weer naar boven, en ze kan weer gewoon normaal op haar pootje staan.
Ze was haar ook aan het wassen ternet, zou het gewoon een soort van "beroerte" ofzo zijn geweest terstraks?
Ik ga haar straks nog wel via een spuitje de medicatie in haar mondje toedienen. En als ze straks weer zo raar doet, gaat ze gewoon voor de nacht terug in het kleine kooitje.
Ik hoop dat het helemaal weer goed komt met Kuifje...

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

ik hoop zo dat het inderdaad iets tijdelijks was. ik vind het erg rot voor je. geef haar maar een dikke knuffel.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Kim
Ik hoop het ook.
Dankjewel voor je berichtjes! dat betekent heel veel voor me.
Ik ga ze gewoon laten rusten, en zal morgen die knuffel wel geven aan haar. :-)

groetjes Sally

Anja

Hoi Sally,

Ik heb ook al gereageerd bij spoed.

Ik hoop dat het snel beter gaat met Kuifje. Misschien is ze toch uitgeput door de vele eitjes die ze heeft gelegd.

Heel veel sterkte Sally en ik denk aan je.

groetjes Anja

♥Debby♥

Jemig Sally,

wat een schrik zeg.. ik hoop maar dat de medicijnen helpen en dat Kuifje weer helemaal opknapt..

Sterkte hoor! kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.