Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sally

hallo Silke
dankjewel, leuk dat je van mijn valkjes hebt genoten.

Kuifje broedt niet op de eitjes... Ze liggen daar gewoon maar wat te liggen...

Ik denk trouwens dat er wel eens een 5de eitje zou kunenn aankomen... Ik vind ze weer verdacht dik aan haar onderbuikje...
Ik hoop eigenlijk eerlijk gezegd dat het hier gewoon ophoudt.

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Sally,

ik weet er natuurlijk verder niets vanaf hè, maar ik denk dat Kuifje en Kenji gewoon nog te jong zijn voor een nestje, en nog niet goed weten wat ze eigenlijk moeten doen. Daarom denk ik dat ze de eitjes maar gewoon laten liggen zonder er iets mee te doen.
Hopelijk doen ze het als ze ouder worden wel zoals het moet.

En waarom Pietje bij mij een zwak heeft? Geen idee hoor...  ;D ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Citaat van: Sally op 15 januari 2008, 20:15:34
hallo Anja,
Dankjewel, Ik zie er helemaal zo uit zoals jij het had voorgesteld? En is dit positief of niet? :P.
Is het dan normaal dat de nepeitjes een stuk groter zijn dan de echte eitjes?

Groetjes Sally

Hoi Sally,

Heel erg positief hoor. Bij Bello hebben ze er gewoon op gebroed dus het lijkt me wel goed.

Groetjes Anja

Kimm

ja sharon, pietje is leuk he? ;)  ;)  ;)  ;)

vind het ook een schatje  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim,

;D ;D ;D

Pietje is echt een super valkje!

Maar daar is ook een speciale reden voor...  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon,

Ja ik denk ook gewoon dat ze jong en onervaren zijn, en het heeft er misschien ook wel gewoon mee te maken dat ze geen blok hebben.
Ik hoop dat dit gaat veranderen wanneer ze wel een nestje mogen, en dus ook een blok krijgen. :D

Ik heb ook geen idee waarom Pietje bij jou een zwak heeft? :D

Hallo Anja,
Dankjewel, ga ervan blozen. :P
Kuifje en Kenji broeden niet op de eitjes...

Kuifje heeft trouwens vandaag haar 5de eitje gelegd, zoals ik gistere al vermoede dat dat ging gebeuren...

Groetjes Sally

Sally

Nog een paar foto's. Niets speciaal...

En Kim, jij vind mijn Pietje ook een schatje? :D. En Kenji en Kuifje dan :( :o...

Jaja Sharon jij hebt een speciale reden ;). Maar sssht!

Anja

Hoi Sally,

Mooie foto's weer vooral deze.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Sally,
ik zwijg hoor  ;D ;D ;D
:-X

Echt weer prachtige foto's hoor meid! Echt wel. Ik heb er dus echt weer met volle teugen van genoten hoor.
Wat heeft Kenji toch een heerlijk ondeugend koppie. En hij blijft ook al keurig op je vinger zitten zie ik, echt super meid!
Geniet maar lekker van je schatten.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

hallo Anja,
Dankjewel voor je complimentje.
Pietje is gewoon prachtig. :D

Hallo Sharon,
Goed zo :D

dankjewel!
Kenji heeft echt een ontdeugend koppie, en hij stapt ook al keurig op mijn vingers zonder weg te lopen. Als de kooi open gaat is hij trouwens voortaan de eerste die eruit is, terwijl dat in het begin Kuifje altijd was. En hij springt ook altijd direkt op mijn hand als ik met mijn handen in de kooi kom.

Kuifje laat haar trouwens de laatste tijd buiten de kooi ook meer en meer terug kroelen. Het is echt terug een kroelkont aan het worden, daar ben ik wel heel blij mee.
Maar als Pietje dat ziet dat ik Kuifje aan het kroelen ben, komt Pietje daar met dr koppie tussen, want dan wil Pietje natuurlijk ook een kroel hebben. :P
Toch wel een schatjes mijn 3-tal hoor...

Ik heb trouwens besloten dat ik deze week nog uitdoe op het werk, maar dat ik volgende week niet meer terug ga. Ik vind het heel spijtig aangezien ik dan weer geen werk meer heb, maar ik werk er gewoon niet graag, en ik kan de stress gewoon niet aan...
Misschien vinden jullie dit stom van me, maar het valt daar echt niet mee :s.
Ik zal blij zijn dat de week om is... Nog 2 dagen te gaan..

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally!

kenji en kuifje vind ik ook geweldig hoor. vind het ook schatjes :-*
en wat je werk betreft, dat vind ik niet stom. uit ervaring weet ik hoe het is om met tegenzin naar je werk te gaan en dat dat gevolgen kan hebben voor jezelf. ik geloof dat jij nog bij je moeder woont? dan kan je je dat ook nog veroorloven denk ik, maar zo gauw je je eigen huisje hebt, ja dan kan dat maar niet zomaar. maar volg je gevoel, dat is je beste intuïtie.

liefs kim

Sally

Hallo Kim,

hihi, tuurlijk vind jij Kenji en Kuifje ook geweldig. Ik had het niet anders gedacht. :P

En ja, ik heb er deze week toch goed bij nagedacht of ik dit werk wel wil blijven doen, maar het ligt me gewoon langst geen kanten. het is constant doorwerken, aan de lopende band. Ik kan het niet bijhouden, je hebt op een dag maar 20 min pauze en je kan tussendoor niet eens naar het wc gaan ofzo, of er moet al iemand je komen overpakken.
Het is elke dag wel iets, elke dag wordt er geroepen, niet naar mij maar gewoon... Dat er een machien niet goed werkt ofzo en dan moet je alles gaan tegenhouden, want die wafels blijven maar komen... Ik kan dit gewoon niet aan.
En ik woon nog bij mijn ouders, maar ik wil wel mijne kost verdienen, en sparen voor als ik alleen wil gaan wonen.
Ik weet gewoon dat dit het beste is voor te stoppen, want ik ga gewoon met tegenzin naar daar...

Groetjes Sally

Sally

Hallo iedereen,

Ik heb hier nog een heel kort, maar leuk filmpje van Pietje die aan het schommelen is.

:D

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Sally,
wat een leuk filmpje! Erg leuk om te zien hoor. Schommelen vinden ze echt wel fijn hè. Super om te zien hoe leuk Pietje dat vindt.

Enne... ik begrijp het heel erg goed ivm je werk hoor meid! Als je je er niet goed bij voelt, moet je er ook niet mee door blijven gaan.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi sally,

wat een leuk filmpje! hij laat je wel schrikken als hij in een keer naar de tralies springt. zo van boe! ;D

liefs kim