Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Kimm

hoi sally!

ook van mij, van harte gefeliciteerd met je baan! zal wel even spannend voor jou zijn. heel veel succes morgen en wij horen wel weer hoe het is gegaan en ja wafels............. mmmmmmmmmm ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

hallo Anke,
Dankjewel.
Ik moet denk ik vooral wafels inpakken... Voor de rest weet ik het niet precies.
Zal het morgen wel allemaal zien... Als we er maar geen mogen eten ondertussen, want dat gaat niet goed komen met mij dan. :D...
Ik hoop dat ik morgen nepeitjes vind, Kuifje heeft ondertussen haar 2e eitje gelegd. Maar ze doen er niks mee... Ze broeden er niet op ofzo...

Hallo Anja,
Dankjewel.
Ooh, dat bedoelde je met zsm :P. Ik dacht al, hebben die eitjes nu nog een apparte naam ook? :D Haha!
Ik ga er morgen voor kijken, Kuifje heeft ondertussen eitje 2 gelegd.

hallo Sharon,
Dankjewel!
Vind het ook wel best raar dat ze het kapot gepikt hebben... :s.
Nu hebben ze eitje 2, nog niet kapot gemaakt. Maar ze doen er ook helemaal niets mee... Ze broeden er niet op ook niet. Ze zitten gewoon op stok.

hallo Kim,
Dankjewel,
Het zal inderdaad spannend zijn. Ik heb al zenuwen, hopelijk kan ik wat slapen deze nacht.
En wafels zijn echt mmmm. Ik hoop dat we er niet van mogen eten (als er slechte tussen zitten) anders gaat het niet goed komen met mij. :P

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Sally,
als jullie er wel van mogen eten ben jij over een aantal weken waarschijnlijk zo rond als een tonnetje, whahahaha
;D ;D ;D

En Kuifje die alweer een tweede eitje heeft gelegd... wouwie zeg. Wie had ooit kunnen denken dat er zo snel eitjes zouden komen.
Wel heel erg vreemd dat ze er niets mee doen...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Sharon,
het is net zoals jij zegt, als ik ervan mag eten, dan blijf ik eten... En dan word ik inderdaad zo rond als een tonnentje! :D. En dat is NIET de bedoeling! :P. tegen de zomer wil ik er zelfs een paar kg af :P.

En ik vind het ook best raar dat Kenji en Kuifje niks met die eitjes doen.
achja, ze zijn nog jong he. Ze zullen niet weten hoe het werkt.
Ze hoeven ook nog geen nestje van mij hoor. Dat mag in het voorjaar wel eens, als ze willen en ze het snappen. :D

Groetjes Sally

Sharon

Hey,
wat leuk dat ze van jou een nestje mogen hebben als ze ouder zijn! Lijkt me geweldig om mee te maken!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon,
Als ze oud genoeg zijn , en de kneepjes van het vak kennen mogen ze gerust 1 nestje krijgen. Ben stiekem wel benieuwt welke jongen eruit gaan komen. :D.
maar dan ga ik ook eerst eens fatsoenlijk lezen, en vragen. Over hoe en wat je allemaal extra moet doen voor ik ze een nestje laat krijgen...

Groetjes Sally

♥Debby♥

zo zo.. en ondertussen dus nog steeds druk aan het oefenen..

Dan zal het in het voorjaar best goed gaan komen met ze! leuk dat ze een nestje mogen Sally!

gelukkig gaat alles goed en is er geen legnood..

ik hoop dat de nepeitjes helpen en ze niet uitgeput raakt..

Hoe is het nu met Pietje?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi sally,

heb je een beetje kunnen slapen? en hoe gaat het met je vogels?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Debby
Kuifje heeft nu 2 eitjes gelegd, 1ste kapot en 2de is nog heel..
Ik ben ternet 2 nepeitjes gaan halen en heb die omgeruild voor het hele eitje...
Ik weet niet of het goed gaat komen met ze voor een nestje, ze broeden helemaal niet op het eitje... Ze laten dat gewoon maar in het hoekje liggen en kijken er bijna niet naar om.

Pietje is nogaltijd heel lief en aanhankelijk, Heb Pietje gistere nogeens uitgebreidt gekroelt. :D

Hallo Kim,
Ik heb eigenlijk niet zo heel goed geslapen, en ben gewoon uit bed gekomen rond 10u omdat ik al van 9u wakker lag, en gewoon niet meer kon slapen... Dan ben ik maar voor nepeitjes gaan zien en heb ik nogwat boodschappen gaan doen. Ik heb nu dus 2 nepeitjes bij mijn vogeltjes liggen.
Het gaat er wel goed mee, Alleen ze broeden niet op de eitjes...
Ik hoop dat ze als ze een nestje mogen van me, ze het een beetje gaan snappen.

Groetjes Sally

Rianne

Hoi,

ik zag je topic over Kuifje en toen je reactie hier. Valkjes broeden pas vanaf het 2e of 3e ei, en het kan zijn dat ze helemaal niet gaan broeden omdat ze geen broedblok hebben. :)

Sally

Hallo Rianne,
Dankjewel voor je reactie hier, dat is al een hele opluchting voor me.
Ik dacht dat ze het gewoon niet snapte. :P.
Maar als ze oud genoeg zijn en dat is in het voorjaar dan krijgen ze een blok van mij, en mogen ze eens laten zien wat ze kunnen :D

Sharon

Hoi Sally,
dus je hebt eindelijk nepeitjes gevonden? Wat fijn zeg.

Het klopt wat Rianne zegt, dat ze pas bij het tweede eitje gaan broeden.

Heb jij nou alletwee de nepeitjes in de kooi liggen? Dat zou ik namelijk niet doen. Ik zou er nu gewoon één in laten liggen, en pas als er een tweede bijkomt, die omruilen daarvoor.
Anders heb je niets om om te ruilen als Kuifje nog een eitje legt.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon,
Jup ik heb nepeitjes gevonden. :D.

Nja heb de 2 nepperds er al van temorgend bij gelegd, dus hiervoor is het denk ik wel iets telaat... :P.

Het is trouwens heel erg tegengevallen op het werk, maar zal mijn beklag maar niet doen of ik ga jullie vervelen. :P

Groetjes Sally

Anke

Hoi Sally,
Sooo you go Kuifje ;D
Twee eitjes al!
Hoeveel zouden er nog komen...
Wat jammer dat het werk is tegengevallen :(
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Anke,
ja al helemaal 2 eitjes, en ze hadden het 2de eitje niet kapot gemaakt.
Ik weet het niet hoeveel er nog gaan komen, er is nog geen 3de gekomen dus... Misschien ligt dat er morgen wel. :P

Ja nogal spijtig dat het tegengevallen is op het werk, maar maandag ga ik gewoon nogeens proberen. Een weekje, en als het dan nog niet goed is dan denk ik dat ik gewoon stop... :s

Groetjes Sally