Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Mara

Kaatje

Hoi Sally,

Groetjes, Karin en de valkjes  :D

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Fijne jaarwisseling.

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hallo,
Dankjewel voor jullie mooie kaartjes!

Groetjes Sally

Anke

Hoi Sally,
Ik wens je een heel gelukkig 2008!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sandy

ManjaV

Hoi Sally,

Ik wens jou een heel mooi nieuwjaar toe! :D Bedankt nog voor je mooie kaartje, ik vind het heel lief hoe Kuifje daar op de foto staat.  :-* :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Sally

Hallo Iedereen,
Dankjullie wel voor je mooie kaartjes.

Even een update over hoe het hier gaat.
Met oudjaar heb ik weinig tot geen tijd gehad voor de vogels omdat er hier vrienden kwamen eten. Ik en mijn moeder hebben hier dan de boel wat opgekuist en buiten had ik natuurlijk zoals altijd ook nog werk met mijn Konijntjes en de Poes.
in de vroege namiddag was mijn zus hier ook al met hare vriend en ons Zoë (het kindje) dan hebben we in de namiddag lekker gekaart. dat was nogeens gezellig.
Tegen de avond kwamen de vrienden van mijn ouders hier ook af en dan tegen 20.30 zijn we aan het eten begonnen. (het was lekker btw). :D
Toen dat het middernacht was en het vuurwerk begon ben ik eerst op het straat gaan kijken. pfuh dees jaar waren er harde knallen bij. vele harder dan vorig jaar. Dan ben ik direkt buiten gaan kijken bij mijn konijntjes (wat hadden die schrik zeg). En dan ben ik binnen bij mijn 3tal gaan staan. Die hielden zich wonder bij wonder heel rustig. waar ik heel blij om was.

Aangezien het gisteren familiebezoekjes waren hebben de vogels alleen savonds kunnen rondvliegen. Mijn moeder zat hier in de computerkamer en ik en mijn papa zaten met het 3tal op de zetel tv te kijken. Aangezien mijne papa een bril draagt voor tv te kijken zaten ze meestal met 3 bij hem aan zijne bril bezig. :D Wat een leuk zicht!.
Na een klein uurtje moesten ze de kooi alweer in omdat mijn moeder ook tv wou kijken...

Vandaag heb ik super momenten beleeft met mijn 3tal!.
Ik had jullie toch gezegd dat ik als ik tijd had en heel de dag thuis was de kooi helemaal zou herinrichten. Nu dat is dus gebeurt. Na heel lang denken en proberen heb ik er toch iets van kunnen maken.. Foto's daarvan volgen straks. :D

Nu even over de supermomenten!
Tussendoor heb ik met Pietje gekroelt terwijl zij op de kooi zat, toen kwam kuifje vanop mijn schouder naar mijn hand waarmee ik Pietje aan het kroelen was... en toen opeens begon Kuifje ook haar kopje naar beneden te doen en begon ze lekker te knuffelen met Pietje. (hiervan ook foto's straks :D). Wat was dit een leuk zicht!
Toen ging Kuifje terug op mijn schouder zitten, en was ik Pietje weer aan het kroelen, toen dacht ik, nu ga ik nogeens proberen Kuifje te kroelen, want dit was dus nog niet gelukt (enkel in de kooi), en wonder bij wonder... Kuifje liet haar kroelen. :D. Dus was ik Kuifje met de ene hand aan het kroelen en Pietje met de andere. En dit toch enkele minuten lang! gosj wat was ik blij!.
En nu nog feller... Toen ik was opgehouden met Pietje en Kuifje te kroelen dacht ik nu ga ik dit eens proberen met Kenji, dus ik liet Kenji op mijn vinger stappen, en ging rustig met mijn andere hand naar Kenji toe, en die deed direkt zijn kopje naar beneden dat ik hem ook kon kroelen!!! Gosj, op die moment was ik echt super gelukkig!

Tussendoor heb ik ze ook besproeid met de plantenspuit...
Ik heb wel in de 30 foto's dus tegen deze avond kunnen jullie wel 2 foto'sessies verwachten.

Oeis, mijne update is wel wat lang geworden... Ik hoop dat dit niet te langdradig is...
Al bij al.. na toch een tijdje losgezeten te hebben, zitten ze nu met 3 in de grote kooi. :D

Groetjes Sally

Anja

Hey Sally,

Wow wat een super de supermomenten. 2008 begint wel heel goed voor jou en je 3tal.

Wat een mega fijn gevoel is dat vind je niet. Helemaal vertederend.

Ik wacht met smart op de foto's.

Goed gedaan meid dat is zeker een compliment waard. Ben trots op je.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anja,
Dankjewel voor je leuke reactie ik begin gewoon te blozen hiervan  :-[.

2008 begint inderdaad goed voor mij en het 3tal.
Het was echt zo leuk en vertederend te zien hoe Kuifje en Pietje aan het kroelen met elkaar,
en dat ik zo ineens Kuifje en Kenji terug buiten de kooi kon kroelen.
Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen,

De eerste serie is aan het uploaden.

Ik ben ook trots op mezelf  ;D
Dankjewel!

Groetjes Sally

Sanna

Hoi Sally,

Wat ontzettend leuk!! :D Nou, ben benieuwd naar de foto's hoor.

Groetjes, Sanna

Sally

Hallo Sanna,
De foto's zijn nog steeds aan het uploaden, dus je zult nog wat geduld moeten hebben. :D

En weten jullie wat ik nu net zo leuk vind? Ze zitten echt rustig alle 3 te slapen op de bovenste stokje die ze hebben gekregen. Echt een rust in de kooi...
Maar de kooi van Pietje staat er nog steeds hoor, ik weet nogaltijd niet of ik het aandurf om ze snachts samen te laten... Maar denk wel dat het goed komt. :D

Groetjes Sally

Sanna

Hoi Sally,

Geef het nog een paar daagjes, de kooi 's weghalen heeft geen haast. Je merkt vanzelf wel wanneer je ze 's nachts samen kunt laten.

Groetjes, Sanna