9 mei 2025, 06:51:37

Gras

Gestart door Shelley Zuckerman, 9 september 2003, 23:15:24

« vorige - volgende »

Shelley Zuckerman

9 september 2003, 23:15:24 Last Edit: 11 september 2003, 21:27:34 by Angelique
Is gras schadelijk?

Hermes_Lucy_nest

9 september 2003, 23:18:09 #1 Last Edit: 11 september 2003, 22:59:21 by Hermes_Lucy_nest
hallo,
nee gras is helemaal nie schadelijk hoor je mag ze er zelfs geven als je dat wil.
ze houden het meest van een potje kattengras :D ;D

ach jah groetjes van de kattigevalkjes,

Valérie

ps.: ben benieuwt wat je verhaaltje is hihi :D

Speedy

Hoi,

Ik geef nu voor de 2e keer zo'n bakje kattengras, maar het lukt me maar niet om het goed te houden, ik haal het eruit...geef het water, maar het blijft niet goed.
Ik ben toch al geen groenevinger mens....maar jeetje met gras zou je denken dat het moet lukken.

Heb je tips? want elke keer 1,95 voor een beetje gras uit te geven is ook niet echt de bedoeling.

Groetjes,

Trudie

Kolkkie

Hoi Trudie,

Volgens mij moet het op een lichte plaats staan. Ik heb het een week of 2/3 goed weten te houden door het voor het raam te zetten en regelmatig water te geven.
Als ik het mijn valkjes wilde geven nam ik het mee naar mijn kamer en zette het in de kooi. Als ze er mee klaar leken zette ik het weer terug voor het raam.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Het is hier een heel licht huis dus licht genoeg.....maar nee het wil maar niet hoor....stom ding.
En ze vinden het heerlijk...het is ook zo op met die gasten, de dames gaan er zelfs in liggen hahahahaahaa

Ellen

Ik zet zo'n bakje kattengras altijd in een iets groter
sierpotje en daar laat ik altijd een bodem water in staan.
Lekker ruim zodat hij het zelf opneemt.
Meestal heb ik dat kattengras ook niet lang maar dat
komt dan doordat de gevederde vriendjes het naar
hartelust lopen te slopen.  :D
( maar ja, daar koop ik het dan ook voor)

Groetjes Ellen.

marcia

Hoi Trudie :)

Ik kweek kattegras HY-GRAS van Gimpet.Die kan niet mislukken.Het is te koop bij de betere dieren speciaal zaken en kost ongeveer 5 euro de twee.Er zitten gelkorrels in.De eerste keer vul je hem tot de rand met water.En naar vijf dagen moet je er nog een kopje/beker water bij doen en is hij klaar voor consumtie.Bij mij staat hij nu drie weken maar lang geef ik hem niet meer,maar de schuld ligt bij de twee veelvraten hier :D