21 juli 2025, 16:29:06

Wie heeft Valkparkiet Geluidjes

Gestart door Theo_Hoorn, 11 april 2007, 09:54:34

« vorige - volgende »

Theo_Hoorn

;D

Ik ben opzoek naar valkparkiet geluiden om mn valkje te leren..

de geluidjes op de site gebruik ik ook.. maar ik wil dr natuurlijk.. meer om mn valkje te leren..

Theo_Hoorn

Ivy

Hoi.
Je kan ook op youtube zoeken, daar staan vaak hele leuke filmpjes met valkjes die allerlei leuke deuntjes vliegen.
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Theo_Hoorn

;D`

ik weet t ik heb ze zooooo vaak gekeken en opgezet voor mn valkjes..

maar mn mannelijke valk is zo stil.. toen ik uhm gister alleen in een kooi had geplaatst weg bij de 2popjes , en vanmorgen wakker werd , begon die eigenlijk gelijk te fluiten

zijn er tips om mn mannentje aan t fluite te krijgen

mn valkjes zijn altijd los en naar uhm toe gevlogen

en dus weer stil..

Ivy

Hoi.
Je hebt hem nog niet zo lang geloof ik? Hij moet ook eerst aan alles om zich heen wennen hoor, geef hem tijd. Zeker omdat hij dus twee nieuwe valkjes ontmoet, hij moet natuurlijk eerst uitzoeken hoe en wat.

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Theo_Hoorn

;D

Mhmm dat uitzoeken had Zij t popje al gedaan

en voor t andere popje ben ik iemand aan t zoeken.. die haar kan overnemen

want mn tamme valkje veranderd in een 1zaam valkje wat tegen de muur zit te kijken..

niet graag meer opgepakt wilt worden.. tenzij ik dr mee neem naar boven of de wc dan kan ik lekker kroelen enz..

maar t popje was vanaf dag 1 verkocht , en hij wil constant gekroelt worden door haar.. , en ik kroel ook heel veel met hem as ik uhm meeneem.. , maar dan maakt ie wel soort krijs geluidjes ( zacht ) maar hij laat zn kopje tog staan..

Theo_Hoorn

;D

ik ben op een leuke site terecht gekomen waarom ik geluidjes en filmpjes heb gevonden

www.cockatieltalk.com

en bij youtube.. cockatiel < intype.. i.p.v valkparkiet

KiP

Links bij Geluid/Film staan ook leuke dingetjes :D