3 mei 2025, 21:48:14

Geelwang popje?

Gestart door Lieke, 26 mei 2007, 16:54:53

« vorige - volgende »

Lieke

26 mei 2007, 16:54:53 Last Edit: 27 mei 2007, 10:04:19 by Lieke
Hoihoi,

Ik heb bij de dierenwinkel net een valkje gekocht met gele wangetjes, alleen ik weet niet zeker of het een geelwang is.

Groetjes, Lieke :)

Quendi

Hoi Lieke, koop je voor mij ook dat andere geelwang valkje erbij ;). Haal ik em bij je op en krijg je et geld terug  ;). Hahaha.

Wat een mazzel heb je dan, als het een geelwang is.

Hier een foto:

Cinnamon geelwang popje

Gr Sietske

Lieke

Ik heb net foto's gemaakt en ik heb echt geen idee.. Ze heeft echt gele wangetjes, maar een echt grijs/kaneelkleurig koppie (dus ook niet dat beetje geelachtige bij de foto, als je begrijpt wat ik bedoel). Ik zal de foto plaatsen ;)

Rianne

Zo op de foto's afgaand van jou en Sietske, zou het best nog wel een geelwang kunnen zijn. :)

•=Bonnie=•

nou...  kweenie maar het hele masker lijkt bij dit popje wat lichter en de wangen zijn niet echt geel maar er zit nog een zweempje oranje in lijkt wel. Ziet het er in het echt ook zo uit of alleen op de foto.

Mooie foto's trouwens en het valkje ziet er ook goed uit :)

Lieke

28 mei 2007, 08:50:34 #5 Last Edit: 28 mei 2007, 09:08:03 by Lieke
Ja zo ziet het er in het echt uit. Weet iemand wat voor mutatie het dan is? Of is het een wildkleurig popje en is ze na de rui gewoon weer helemaal 'normaal'?
Oja, die man van de dierenwinkel zei dat het een Isabelkleurige was, is dit cinnamon?

Lieke

Zeggen jullie het maar  :P

Ivy

Hoi.

Sommige mensen noemen cinnamon Isabel, als ik me niet vergis dan wordt deze benaming wel gebruikt maar voor een andere soort vogels (ik weet even niet welke).
En het valkje wat jij hebt is volgens mij wel cinnamon, ze lijkt zo grijs/bruin. Dat zou jij het beste kunnen zien in het echt, heb je een wildkleur in de voliere, kijk en vergelijk :D

Over de gele wangen - tja, op het eerste gezicht zou ik zeggen dat het geelwang is... maar ik heb zelf geen geelwangen, dus ja.. :D

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

•=Bonnie=•

Citaat van: Lieke op 28 mei 2007, 09:01:29

Zeggen jullie het maar  :P

Is dit 3 x dezelfde??

govert

Neen
Dit is denk ik de vergelijking van de wangen de 1ste een wildkleur pop dan de ??? van haaar en dan een cinnamongeelwang..

•=Bonnie=•

Nou... voor mij lijkt dit niet op een geelwang, maar het kan aan de foto liggen.

wim roskam

im 000289[img 000289[/img] dit is een wildkleur geelwang pop groeten wim roskam .

wim roskam

hoe krijg ik mijn foto hier ???? wim roskam

Riny

Hoy Wim
Op onderstaande link wordt het stap voor stap uitgelegd.
Groetjes Riny

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,16188.0.html

Riny

Op verzoek van Wim plaats ik hier de foto van het geelwang popje.
Groetjes Riny