De v@lkjes van M&M! Ik heb voor alle valkjes een goed huisje gevonden!

Gestart door Mariska, 24 mei 2007, 21:12:59

« vorige - volgende »

Mariska

13 augustus 2007, 13:39:23 #600 Last Edit: 13 augustus 2007, 13:41:00 by Mariska
Even heel snel hoor, want ik ga zo offline.
De cathi zit meteen bij de groep.
Iedereen zit aan de baytrill en die cathi dus ook.
Anders weet ik straks dat iedereen die eventueel iets had schoon is en heb ik er weer een ander bij waarvan ik niet weet of die iets bij zich heeft.
Maar vooralsnog nog steeds geen zieken erbij en ik verwacht ze ook niet meer.
Salmonella gaat daarvoor veel te snel start.
Bovendien zit iedereen nu in een volledig ontsmet verblijf ;)

Na de kuur van 10 dagen kan ik ervan uitgaan dat als er valkjes bacterien bij zich droegen dat die nu de pijp uit zijn.
En dat mijn groep helemaal schoon is.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Yvon

Hoi hoi

Nou het ziet er toch mooi uit zo ??  ;D ;D
Mike heeft zijn best gedaan hoor !!  ;) :D

En je Olijfje is een hele mooie cathi. :-*
Wat fijn dat ze al gelijk maatjes geworden zijn.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Randy

heee maris 8)

okeej is goed,, spiek jij maar vanavond ff in me boekje ;D
hebben baco en malibu lang bij elkaar in de voliere gezeten??

maar ik vind je zolder echt mooi hoor,. geweldig ;D :-*
je valkjes zitten er inderdaad lekker rustig bij, en wees er maar blij mee 8) de ideale oplossing!!
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

madoja

Hoihoi,

In 1 woord SUPER. Wat is hij mooi geworden de zoldervoliere.
Dat heeft Mike geweldig gedaan, en jij natuurlijk ook.

Groetjes Marije

Peggy

Hoi Mariska,  dank je wel voor je antwoorden hoor!  wat een gedoe zeg. Triest hoor als iemand zo reageert op je valkjes. Belachelijk eigenlijk.  ik snap daarentegen wel heel goed dat je het serieus neemt en dat je je valkjes nu een ander,heel mooi, huisje hebt gegeven. Groot gelijk!  Jullie zolder-voliere is werkelijk een plaatje. Goed gedaan Mike.
Mijn buurtjes links,zouden ook helemaal over de rooie zijn als de valkjes teveel,in hun ogen dan, zouden fluiten.
Ben blij voor jullie dat het achter de rug is en dat je valkjes nu veilig op zolder kunnen vertoeven.  veel plezier ermee.
gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Valerie

Maris,

Het ziet er prachtig uit! Ik ben al zelfs jaloers. Had ik die ruimte maar in het binnenhok.  ;)Zet je wel een harde taperecorder met valkjeslawaai in de voliere in de tuin?  ;D
Ik ben het met Monique eens.  ;)

Rianne

Hey Maris,

het ziet er heel mooi uit! :) Als die buren nu nog wat te klagen hebben...

Caroline

Echt heel gaaf!!!!

Enne .... gefeliciteerd met Olijfje.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

♪ Marlies

Hoi Mariska, ;D

Dat hebben jullie prima opgelost op deze manier, jammer wel dat je valkjes niet meer lekker buiten kunnen vliegen.

Wil je soms wat aga's lenen om in de volière in de tuin te zetten. Zeker weten dat ze dan graag de valkjes terug in de volière willen hebben. ::) :P ;D ;D ;D

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Marlies op 13 augustus 2007, 18:44:58
Wil je soms wat aga's lenen om in de volière in de tuin te zetten. Zeker weten dat ze dan graag de valkjes terug in de volière willen hebben. ::) :P ;D ;D ;D

Groetjes Marlies ;)

Hahaha  ;D

Rob S

Hey Mariska,

Dat is erg mooi geworden zo boven! Maar gaat de buitenvoliere nu ook al weg, zou wel heel erg jammer wezen want die staat er ook nog niet zo lang geloof ik.

Groetjes

ManjaV

Hoi Mariska,

Had gisteren alle foto's al gezien, maar nu dus een reactie: geweldig! Wat ziet je zolder er gaaf uit zeg. Het is echt een vogelonderkomen geworden! :D :D En gefeliciteerd met Olijfje!

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Esther*

Heej,

Ik bedenk net wat leuks. Ga je je comp ook op zolder maken?
Kun je, en hier teuten en naar je valkjes kijken! ;D

gr Esther

remi1990

Hoi Maris,

Sorry dat ik nu pas een berichtje plaats :-[

De reis is heel goed gegaan, hij maakte af en toe geluidjes terug.

Hier thuis aangekomen wilde ik hem in de kooi zetten, maar ja, Mika zou Mika niet zijn als ie niet even de vlucht nam ;D

Helaas heb ik hem daarna wel moeten vangen :(

Hij was wel wat onwennig tot vanmorgen maar hij is nu wel redelijk gekalmeerd. Mijn popje Bobbie vind het nog maar niks, maar dat komt wel goed denk ik.

Foto's komen later, batterij is leeg ::)

Het is wel echt een leuk ventje hoor. Hij maakt van die hele lieve zachte geluidjes, maar kan ook flink van zich laten horen haha.

Groetjes Mirella