De v@lkjes van M&M! Ik heb voor alle valkjes een goed huisje gevonden!

Gestart door Mariska, 24 mei 2007, 21:12:59

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Mara,

Je bent ook niet verplicht hoor om altijd iets te schrijven ;)
Iedereen moet doen waar hij zelf in heeft toch :D

Maar ik heb hier en daar wel meegekregen dat jij ook flink uitgegroeid bent ;D
Het kan echt hard gaan hoor.
Maar als je eenmaal vol zit stop je vanzelf :P
Of ben jij nog steeds aan het uitbreiden?

Hoi Anke,

Wat een poepie is hij toch :-*
Maar wel lekker dat James uitslaapt.
Bij mij zijn ze allemaal om 05.00 wakker als ik vroege dienst heb en gaan vrolijk fluiten ;D
Vind ik wel gezellig hoor, maar hun nachtje is dan zo kort.
Mike gaat vaak pas tegen 1 uur naar bed.

Ik heb inderdaad valkjesopruiming ;D
Ik vind het nog best moeilijk, maar ik kan ze nou eenmaal niet houden.
Het feit dat ik voor allemaal een goed baasje heb gevonden maakt een hoop goed hoor ;)
Zodra ik de volgende dag een update krijg valt er elke keer weer een last van mijn schouders en kan ik het loslaten.
Bij jou eerste verhaaltje ging ik huilen ;D
Maar James was ook de eerste die ooit bij mij weg is gegaan.
Ik kan nu echt genieten van de verhaaltjes die ik lees en foto's die ik zie.
Dat vind ik prachtig.
Dat andere genieten van mijn lieve kleine babytjes :D
Daar doe je het voor!

Wat een verhaal hè ::)
Volgens mij zit ik weer op mijn lulstoel ;D

Hahaahaha, die Anja ;D
Alles wat jij nu roept heb ik ook allemaal geroepen.
En Mike al helemaal :P
Maar vrouwelijke charmes kunnen wonderen verrichten hoor :-X
Vraag Klusvalk maar ;D

Goed idee Anke, Anja neemt gewoon nog een kooi 8)
Kan ze er nog 14 bij hebben :o

En voor een extra portie vrouwelijke charmes bouwen ze zo een voliere voor je ;D ;D ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mara

Hoi Maris

Sinds vorig jaar zijn er 19 vogels bijgekomen en als het goed gaat komen er nog twee bij dit jaar. En dan is het op en vol...

Mara

Mariska

Hoi Mara,

Als je de ruimte er voor je hebt en je verzorgd ze allemaal net zo goed als dat je er 1 zou hebben is er toch ook niks mis mee ;)
Je moet alleen weten wanneer het vol is ;D

Wat voor valkjes krijg jij er nog bij dit jaar?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mara

Hoi Mariska

Ze worden allemaal goed verzorgd hoor, ik heb een voliere van 7 meter en twee nachthokken. Ik krijg nog twee opvangvalkjes bij Chantal vandaan. Een wildkleur man en pop.

Mara

Anja

Hoi Mariska,

Nee niet nog een kooi erbij echt niet. 14 is de top.
Ik weet dat je met vrouwelijke charmes veel los kan krijgen. Waarom denk je dat ik er bijna 12 heb? ;D ;D ;D ;D

een buiten voiliere vind ik heel mooi maar dat doe ik niet want er zitten hier heel veel katten en ik woon op een hoek waar altijd veel wordt gevoetbald. Dat vind ik geen optie.

Groetjes anja

Mariska

Hoi Mara,

Ik twijfel ook absoluut niet aan jou goede zorgen hoor ;)
Ik bedoelde meer in zijn algemeen, omdat je ook vaak zat ziet dat het uit de klauwen loopt bij mensen :(
Bijv op Animal Planet.
Ze bedoelen het goed, maar voor de beestjes is het allebehalve goed.

Gelukkig hebben wij allemaal ons gezond verstand en houden we het leuk :D

Ennuh 7 meter is niet mis zeg :o 8)

Ik heb ook 4 opvangvalkjes ;)
Die alle 4 erg gelukkig zijn hier.
Dat geeft een onwijs goed gevoel.

Hoi Anja,

Ik had het net over gezond verstand ;D
Ik zit maar met je te dollen hoor.
Het zijn keuzes die je maakt en het moet voor ons en de valkjes wel leuk blijven ;)
En die grens ligt bij iedereen anders.
Ik heb er alleen maar respect voor als mensen die grens op tijd trekken.
Jij hebt er duidelijk goed over nagedacht :)

Liefs
Maris!!

Mara

Hoi Mariska

Haha, ik weet wel dat je niet aan mijn goede zorgen twijfelt, anders zouden ze ook niet zo oud worden he. Pas geleden is een van mijn oudste valkjes overleden, dat deed echt zeer. Ik mis hem nog steeds hoor. Maar ik snap wat je bedoeld. Ik zeg nu echt nee hoor. Voorlopig komt er niets meer bij. Ik heb zelf ook verschillende opvang valkjes. En die hebben het hier ook prima naar de zin.

Mara

Anke

Hoi Maris,
Het fluiten begint hier rond half 7 :) tenzij ik ze dus kom storen dan beginnen ze vroeger ;D
Maar.... ik heb katten die vinden dat ik ook wel om half 5 op mag staan :P want dan lusten ze best al brokjes ;D
Huisdieren.... soms wil ik ze wel eens achter het behang plakken ::) Maar meestal niet ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mariska

FOTO-UPDATE 2-8

Nest T&D.

Jong 1.

Jong 1.

Jong 2.

Jong 2.

Jong 2.

Jong 3.

Jong 4, wat een poepie :-*

Jong 4.

Nest S&S.

Jong 1, grijs kuifje.

Jong 2, grijs kuifje.

Jong 3.

Jong 4.

Jong 5.

Ik heb nog meer foto's maar die volgen later ;)

Liefs
Maris!!

Anja

Hoi Mariska,

Ik val met mijn neus in de boter. Dat had ik net nodig. Mooie foto's die me weer een beetje opgebeurd hebben.

GroetjesA nja

Mara

•=Bonnie=•

Anke

Hoi Mariska,
Aaaaaaaaaaah wat lieffffffffffffff :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

madoja

HoiHoi,

Het zijn weer plaatjes de mooie vogeltjes.
Met Izzy gaat alles nog steeds goed, ze stapt al goed op je vinger. Ze is kan ook al heel goed brood eten, kwam vanmiddag niet eens aan eten toe :), ze had al me hele korst opgegeten.
Hoe is het met Mike? Is de operatie goed gegaan?

Groetjes Marije

Mariska

Me lieve kleine Luca is erg ziek :'(
Ik ging vanavond de koppels met jongen nog een keer schoon voer geven en toen zag ik Luca op de grond zitten.
Ik heb hem gelijk gepakt en mee naar binnen genomen.
Hij heeft wat water met druivensuiker gehad en vond dat ook lekker.
Pap wilde hij niet.
Ik heb gelijk het spoednummer van Feld gebeld en binnen 5 minuten belde Frederik terug.
Ik met 150 km/u naar Amersfoort gereden, want het was echt niet best.
Frederik vond hem ook erg slecht, maar gaat zijn best doen.
Hij ging gelijk voeren met de kropnaald en dan een warmtekooi in.
Morgenochtend kan ik bellen.

Ik hoop echt zo erg dat ik morgen hoor dat hij de nacht is doorgekomen.
Ik ben helemaal weg van dat kleine ventje en wil hem nu echt nog niet missen :'(
Hoe rot je je ook voelt, als je Luca ziet ben je altijd meteen opgebeurd.
Hij is zo vertederend.

Ik kan alleen maar hopen............