27 april 2024, 10:25:14

Het leventje van Valko.

Gestart door bjorntjj, 23 mei 2007, 18:01:14

« vorige - volgende »

bjorntjj

23 mei 2007, 18:01:14 Last Edit: 25 mei 2007, 20:17:20 by bjorntjj
hallo,
Mijn valkje is vandaag 2 weken en 3 dag oud.
Het is geboren op dinsdag 8 mei 2007.
Hij of zij ik weet nog niet of het een mannetje of pop is, heeft nog 4 broertjes en zusjes allemaal lutino's.
Mijn valkje is een albino. ;)
Ik verlang tegen dat ik om mijn valkje mag komen bij mijn vriend dan kon ik eindelijk lol maken en spelen. :D ;D
ik zal het valkje mogen komen ophalen als het een paar dagen zelfstandig kan eten zodat het nog jong is en goed kan tam maken.

Zo dat was al het een en het ander over mijn valkje.
als ik er foto's van heb zal ik ze in mijn dagboek zetten. en meschien ook meedoen aan een paar fotowedstrijden :)

greetz bjorn

bjorntjj

hallo,

Ik heb vandaag goed nieuws gekregen van mijn vriend.
Hij zegt dat mijn albino het grootste jonkie is van het nest ;D :D de moeder en vader geven hem het meest eten.
Ik hoop dat dit verder zo blijft :)

danielle

Wat leuk dat je een valkje krigt  :)
Is het je eerste valkje, of heb je er al eens een gehad?
Het zijn echt super leuke diertjes, je wordt er echt meteen verliefd op. En vooral als je een valkje op zo'n jonge leeftijd krijgt, kun je ze erg goed tam maken.
Een albino is wel erg mooi.
Ik ben benieuwd hoe hij/zij eruit ziet.
Hoeveel weken moet je ongeveer nog wachten?

Groeten Danielle

Diaantje

Leuk dat je een dagboek bent begonnen.
Spannend hoor,maar wachten duurt wel lang hoor.
Maar het is het wachten waard.
ze zijn zooooooooooooooo lief...
mooi een albino.


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

bjorntjj

hallo,
Ja ik heb al eens een valkje gehad maar het kwam van een dierenwinkel en toch is het tam geraakt maar met veel moeite en geduld. maar toen had ik een hond (jackrussel) die binnen in huis zat en dat ging niet echt om het tam te maken enzo en mijn hond blafte telkens. dan heb ik mijn valkje verkocht aan een vriend. jammergenoeg :'( het is nu 3 weken oud dus ik denk tegen dat het goed zelfstandig kan eten nog een week of 4 gaat duren tegen dat ik het mag halen.
En inderdaad wachten duurt lang... Ik verlang zo hard tegen dat ik mijn albinotje heb :D
tjow ;)