14 mei 2024, 18:10:19

ff voorstellen

Gestart door Diana Dobbelaar, 22 mei 2007, 21:58:22

« vorige - volgende »

Diana Dobbelaar

Hallo allemaal, ik will ons ff voorstellen. Ik ben een trotse eigenaar van een valkparkiet (tweety) , deze is aan komen vliegen en is niet als vermist opgegeven, het  is een echte kroelkippie  ;D bij ons is hij/zij van harte welkom. tweety is ongv al 3 weken bij ons. tis een echte schat  8) ik snap niet waarom deze niet als vermist is opgegeven
maak me wel boos misschien waren ze em beu  >:( , maar wij zijn er heel blij mee. en als ik het kan vinden zal ik ook foto's willen plaatsen. deze forum staat tussen me favoriten. zal het meer bezoeken. echt een mooie site. de groeten van Diana en Tweety  :-*

ROCKS

Hoi Diana,

Leuk dat je je ff voor heb gesteld!
Wat zijn er toch rare mensen op de wereld, ik zou me een ongeluk huilen als ik één van me skatties kwijt zou raken.
Maar wat heeft jouw valkje dan een mazzel dat ie net bij jou is aan komen vliegen! Goedzo... :)
Volgens mij heb je de moeite genomen om achter het baasje van je valkje te komen, en misschien waren ze hem echt zat.
Als dat zo is, zijn er geen woorden voor, bah.... >:(
Geniet er lekker van.
Ik wil je wel helpen met het plaatsen van foto's?
Laat maar weten.....

Groetjes, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Sally

Hallo,

Ik ben Sally en heb sinds zondag een valkje gekocht. Mijn allereerste :).  Ik heb hem Kuifje genoemt.
Ik ben er nu al verzot van. Hij/zij heeft vandaag voor de eerste keer uit mijn hand gegeten. en zo probeer ik hem van dag na dag tammer en tammer te maken. Tot hij uit zijn kooitje mag.
Maar nu heb ik eens een vraagje voor de kenners onder jullie. Ze hebben gezegt dat hij 6 weken oud is. Maar ik vind hem nogal groot voor 6 weken te zijn. Of is het normaal dat ze al zo rap zo groot zijn? Hoe zet je hier een foto? anders kan ik hem eens laten zien.