27 april 2024, 13:16:43

Lieve Rocky

Gestart door Lique, 20 mei 2007, 09:16:17

« vorige - volgende »

Lique

20 mei 2007, 09:16:17 Last Edit: 20 mei 2007, 09:24:42 by Lique
Vannacht is mijn lieve Rocky overleden.
Hij was al een paar weken niet lekker. totaal ander gedrag, en hij oogde wel ziek.
Afgelopen week was het wel erger geworden en heb ik hem naar binnen gehaald. Lekker in de couveuse.
Dat leek het eerst goed te gaan, maar al gauw kwamen we erachter dat hij iets in de hersenen gehad moest hebben.
Geen evenwicht meer, vreemd gedrag en zijn ogen... ik weet niet wat daarmee was, alsof hij ze niet meer samen kon gebruiken.
Ik ben blij voor Rocky dat hij nu in de valkjeshemel is. Al had ik hem graag nog een aantal jaar bij me willen hebben, 3 jaar is té kort!

Zijn popje Scheppie moet al een poosje zonder hem doen, hopelijk mist ze hem niet.

Dag lieve Rocky :'(

groetjes Lique

Anke

20 mei 2007, 10:19:18 #1 Last Edit: 20 mei 2007, 10:57:09 by til
Hoi Lique,
Wat naar om op deze manier en al zo jong je valkje te moeten verliezen :(
Ik wens je veel sterkte met het verwerken van je verlies!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lique

Hoi Anke,

Dank je wel :)
Het valt inderdaad niet mee. We komen net weer en hebben Rocky op een mooi plekje begraven.
Het is een jong van ons, en toen hij zelfstandig was, is hij naar Almere gegaan. Daar wilde het op een gegeven moment totaal niet, werd agressief en toen is hij weer terug gekomen.
Samen met Scheppie was hij heel gelukkig, tot even geleden jammergenoeg.

groetjes Lique

Bello

Hoi Lieke,

he wat vervelend dat Rocky er niet neer is, was hij met Scheppie een hecht koppel? (leuke naam trouwens).
Ja dan heb je toch een speciale band met een valkje als hij bij jullie geboren is.

Groetjes Dorothé

Ps. Nog maar 8 dagen???

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Lique,

Wat vervelend zeg van Rocky. En zo jong nog.
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Rocky.



Groetjes Anja