Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Caroline





Hey meis, gefeliciteerd!!!!

Een fijn dag met Maart en de boys.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi hoi

Een dag te laat maar evengoed alsnog van harte gefeliciteerd.

Mara

*Petra*

Hey vakantieganger,

Nog steeds lekker aan het genieten ?!
Kijk eens naar mijn handtekening, de 4 schatjes van Bo en Dirkje! Het zijn alweeer zelfstandige valkjes geworden, goed hé?!

Groetjess Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi hoi allemaal,

wij zijn weer thuis  :D  en we hebben het heerlijk gehad. Wat is Texel toch mooi zeg. we hadden een prachtig uitzicht.  we zaten immers midden in de duinen. Ik heb ruim 200 foto's gemaakt.

We hadden gisteren de boot v 19.00uur en om 22.15uur waren we thuis.
Zojuist de voliere ingedoken natuurlijk en Joep en Pim sprongen gelijk naar me toe,zo lief.Wat een warm welkom. Belle liet zich gelijk kroelen en Guus en Zuko bekeken me op een veilige afstand  ;D  Voor zover ik nu kan zien,  zien ze er goed uit..de voliere trouwens ook. Jacqueline heeft echt goed voor mijn kippetjes gezorgd. En daar ben ik haar zeer dankbaar voor. Ik maakte me de eerste dgn toch wel wat druk maar later kon ik me prima ontspannen op Texel  :D

Maar al met al is het ook fijn om thuis te zijn..al mis ik mijn prachtige uitzicht nu al  ;)

Ik kom gauw weer in jullie boekjes neuzen hoor.

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Hè, welkom thuis!!!!

Van mij had je nog wel even weg mogen blijven hoor.  :-[

Nu komt de grote dag wel erg dicht bij.  :'(

Je grote kerel kan al het bouwvakkersfluitje, zo lief.  :-*

Tot gauw!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Hoi Peggy,

Welkom terug :D
Gezellig dat je er weer bent hoor!
Kan me voorstellen dat je de uitzichten mist, heb ik ook wel met Toscane.
De ruimte, de rust....
Nu weer over op alle dag.... maar ook weer fijn bij je lieve gevleugelde vriendjes :D :D
En inderdaad lieve Remy ophalen bij Caroline!
Ja, Caroline, 't afscheid zal best zwaar zijn :(
Maar Remy kan zich geen betere plaats wensen dan bij Peggy ;)
En ook wel lekker dicht bij huis.

Groetjes, Marian

*Manon*

Heej Peggy,

Welkom terug van Texel!

En je hebt Remy ook onder je hoede?
Fijn dat het zo goed gaat met hem en dat het zo'n lekkere knuffelkont is.

Wat een warm welkom heb je ontvangen van je valkjes.... dan is het toch ook heerlijk weer om thuis te komen hé....

Groetjes Manon

Caroline

Hey .... ik kom je even omhoog hijsen hoor!!!  ;D ;D

En je mag je titel weleens veranderen.  :P

Geef je Reem een kus van me??  :-*

Fijne dag morgen.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: Caroline op 12 september 2009, 23:03:03
Hey .... ik kom je even omhoog hijsen hoor!!!  ;D ;D Dank je wel  :-*

En je mag je titel weleens veranderen.  :P Belachelijk dat ik dàt nog niet had gedaan..nu inmiddels wel  :D

Geef je Reem een kus van me??  :-* Natuurlijk doe ik dat..bijna de hele dag door  ;)

Fijne dag morgen.  Dank je wel nog  :P Nu kan je mss weer wat uitrusten,nu je kids ( die altijd zo goed luisteren  ::) ) weer naar school zijn.

Liefs Caroline


Hoi hoi ,

Zoals jullie mss al wel weten woont Reem sinds vorige week vrijdag hier bij ons. In principe doet hij het  goed en is hij zo lief maar helaas is ons manneke wel afgevallen.Ik heb hierover al enkele malen contact gehad met Caroline en we hopen heel hard dat ie toch wel meer en/of beter gaat eten.
Ik zie hem bijna de hele dag door in zijn voerbak zitten en hij blijft gelukkig boven de 80 gr maar hij is dus wel 10 gr afgevallen en dat is teveel  :(  Ik weeg hem 2 a 3 x per dag en dit laat hij ook prima toe en sinds een paar dgn komt hij niet echt meer boven de 84/85 gr  :-\  en daar baal ik best van.
Heb natuurlijk overleg gehad met Caroline ( zoals ik net al zei ) en heb qua eten enzo al haar adviezen opgevolgd.Ik heb  eigenlijk hetzelfde voer e.d. dan Caroline dus qua voer is er weinig tot niets veranderd. Hij oogt ook nog steeds fit,is ondernemend,slaapt op één pootje, eet en drinkt wel, en brabbelt er af en toe op los maar bij Caroline woog ie echt boven de 90 gr  :(
Heb zijn snaveltje ook wat bijgeknipt en ververs zijn eten 2x per dag zodat hij zeker voldoende heeft.
Hoop toch dat het helemaal goed gaat komen met mijn lieve mannetje  :-*  Ik houd hem natuurlijk supergoed in de gaten.
Reem zit lekker bij ons binnen in de hk, naast de bank dus gelukkig heel dichtbij.
Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Hey meis ....

inderdaad, even een lekkere rustige ochtend, alleen met mijn kleinste meisje.  :-*

Jammer dat Reem nog niet is aangekomen maar fijn te lezen dat hij in ieder geval niet meer is afgevallen en op die 84 gram blijft hangen.

Ik zei het je al aan de foon, komt vast goed met het menneke, ik heb alle vertrouwen in jou en je gezinnetje.  :-*

Groetjesssss

PS. ja .... we gaan het gewoon doen, een ruwharig dwerg teckeltje weet alleen nog niet of we ook DIE van de foto gaan doen .... vind het eigenlijk ook wel leuk als Sanne wat voorpret heeft.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi Peggy,

ai, jammer dat Reem afgevallen is, terwijl hij het toch zo goed doet!
Misschien is de verandering wat veel voor hem... je weet soms niet waar het aan kan liggen, maar wel fijn dat ie niet onder de 84 schiet... Dat is altijd wel fijn als ze wat reserve hebben hé...
In ieder geval zorg je goed voor hem en het komt vast wel goed!

Heej Caroline... hebben jullie een geheimpje... dwergteckeltje....  ::) ::) ::)

Groetjes Manon

Kimm

hoi peggy,

hoe gaat het met je?
pff ik had een boel bij te lezen. loop overal achter.
hoe gaat het met reem? komt vast goed hoor met jouw goede zorgen ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Peggy , wat jammer dat Reem een beetje afgevallen is , hopelijk komt hij weer snel een beetje aan he meiss, kan natuurlijk wat verandering meegespeeld hebben, andere baasjes, valkjes, gewoontes misschien, maar ik ben zeker dat hij snel weer zal aankomen hoor!  Geef hem maar een lieve knuffie van me he! Grtjs. Ann



Marian

Hoi Peggy,

Heb jij de draad zo naar de vakantie ook weer op kunnen pikken?
Ach en die lieve Reem, gelukkig las ik in het boekje van de kweekmama, dat het pappen goed gaat en het gewicht ook weer naar tevredenheid :D :D
Je bent een fijne valkjesmama die erg goed kan zorgen!
Hoe vindt je het om te pappen?, lijkt me wel een hele zorg, maar ook leuk om te doen, of is ie een grote knoeipot ;D ;)

Fijne zondagavond, groetjes Marian