Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Caroline

Leuke dag aan zee gehad??

Hoe was het weer?? Hier was het best bewolkt, grotendeels van de dag.  :-\

Hoe was het met Belle vandaag??

Groetjes, knuffie van Reem (93 gram).  :-*

PS. Zal ik Reem dan maar gewoon voor de gezelligheid bij Cartier, Naomi en Nina zetten, tot hij gaat verhuizen, als Star en Silver straks weg zijn?? Of toch nog maar liever even apart, zodat hij zich beter kan richten op de voerbakken, is misschien ook niet zo'n gek idee, toch?? Zeg het maar.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi, haha, ik hoop dat je straks Reem gezellig bij je hebt ook, je kijkt er vast naar uit, het is zo'n schat he! Caroline zal Reem ook wel missen straks als ie bij je is, maar ze weet gelukkig dat ie bij je heel goed gaat zijn he, dat is toch een hele geruststelling he! Grtjs. Ann



Peggy

Citaat van: Caroline op 16 augustus 2009, 23:10:51
Leuke dag aan zee gehad?? Ja het was echt gezellig..we vertrokken hier om 7.15uur en kwamen rond 21.00uur weer thuis. Wij hebben ook wel wat bewolking gehad maar het meerendeel scheen de zon in Zoutelande  :D We waren met 4 volwassenen en 5 kinderen en we hebben de kinderen bijna niet gezien.De hele dag hebben ze krabben gevangen,gewoon met de hand  :o 8) 8) Zo gaaf!
Helaas zijn de mannen wel wat verbrand,net boven de zwembroek en hun achterbenen.Ik baalde daar echt van..meestal let ik veel beter op. Melle had er gisteren ook echt last van,na het douchen..best zielig maar nu gaat het weer.


Hoe was het weer?? Hier was het best bewolkt, grotendeels van de dag.  :-\

Hoe was het met Belle vandaag?? Belle ziet er beter uit..ik heb de boosdoener ( de veer ) er goed uitgehaald.Je ziet wel dat ze daar enkele veren mist maar daar heeft ze volgens mij geen last van. Ze vliegt iig goed. Dank je wel voor de belangstelling  :-*

Groetjes, knuffie van Reem (93 gram).  :-* Lieffff,dank je wel  :-*

PS. Zal ik Reem dan maar gewoon voor de gezelligheid bij Cartier, Naomi en Nina zetten, tot hij gaat verhuizen, als Star en Silver straks weg zijn?? Of toch nog maar liever even apart, zodat hij zich beter kan richten op de voerbakken, is misschien ook niet zo'n gek idee, toch?? Zeg het maar.  :P

Ik weet het echt niet wat je het beste kunt doen..jij hebt er meer verstand van dan ik  :P ;D  ik zou haar gewoon bij de anderen zetten..is wel zo gezellig en jij houdt haar toch wel in de gaten,jou kennende  ;) en als Reem hierkomt weeg ik haar gewoon ook iedere dag even en ik zorg voor voldoende variatie aan eten..heb dezelfde pellets,zaadvoer,eivoer,onkruidzaad ed in huis dan jij dus het komt goed en ik houd het natuurlijk goed in de gaten  :D

Heeft Ed inmiddels ook vakantie Caroline ?

Liefs Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Yes!!!!

Gisterenavond om 23 uur is Ed zijn vakantie begonnen van 3 weken.  :D

We gaan nu lekker wandelen met de kids en de honden.  8)

Doeiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi hoi allemaal,
heb even tussendoor wat foto's geupload  :D nog net even voordat we naar Texel gaan  :D

Verder gaat het goed hier,  we boffen ook zo met het weer terwijl ik het nu wel wat warm vind  ::)  Gisteren zijn we weer heerlijk naar het water geweest,vandaag houden we een hangdagje zodat we ons langzaamaan voorbereiden op onze vakantie..enkele wasjes draaien,hier en daar wat opruimen enzo en natuurlijk genieten van mijn 5 tal. Hoop zo dat alles goed gaat wanneer ik weg ben. Momenteel hebben ze echt last vd warmte hoor,ze zitten er alle 5 zo futloos bij  :( maar verder gaat het goed met ze hoor  :D

Vanavond kom ik weer even in jullie boekjes neuzen zodat ik ook weer helemaal bij ben  ;)
Nu ga ik even een spelletje kaart spelen met mijn jongens maare eerst foto's  ;D ;D


Boontjes vallen hier echt in de smaak;










Mijn vogelvrouwtje  :D



Mijn lieve Pimmetje;



Heerlijke douchefoto's. Joep,Guusje,Zuko en Pim vinden dit altijd heerlijk.Belle meestal niet.





Zuko NA het douchen  :D



Heerlijk die zonnepitjes;













Zuko



Joep



Zo fijn dat kroelen met het vrouwtje







Niet alleen Pim vindt het heerlijk,  ons Joepke ook hoor



Joep



Zuko en slapende Zuko





Etenstijd;











Ook Maartje vindt mijn hobby wel leuk hoor;






Zo,dat waren mijn foto's weer. Ik hoop dat jullie ze ook zo geslaagd vinden.
Tot vanavond allemaal  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♪ Marlies


Caroline

Wow, ik vond ze zeer geslaagd, wat een mooie foto´s heb je gemaakt en wat doet Zuko het al goed bij jullie.  :D :D

Ik weet niet of ik je nog "spreek" maar in inder geval een hele fijne tijd in Texel. Wanneer kom je Reem ongeveer halen, kan ik er naar toe leven.  ::)

Alles gaat lekker met "haar", het gewicht schommelt tussen de 90-95 gram, ligt eraan hoeveel Reem net gegeten heeft, in ieder geval staat de pap nog steeds in de kast.  :D

Tot over een weekje,

Liefs Caroline   8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: Caroline op 19 augustus 2009, 15:42:43
Wow, ik vond ze zeer geslaagd, wat een mooie foto´s heb je gemaakt en wat doet Zuko het al goed bij jullie.  :D :D Ja Zuko doet het goed en wordt prima opgenomen in het groepje. Hij is nog wel bang hoor en hij stapt absoluut niet op maar hij eet wel uit mijn hand en dat vind ik al voldoende hoor.

Ik weet niet of ik je nog "spreek" maar in inder geval een hele fijne tijd in Texel. Wanneer kom je Reem ongeveer halen, kan ik er naar toe leven.  ::)
We komen 4 sept terug, ons kennende mss al wel 3 sept, dus ik zou zeggen 5 september  ;D  Tenminste als dat bij jou ook uitkomt hè.

Alles gaat lekker met "haar", het gewicht schommelt tussen de 90-95 gram, ligt eraan hoeveel Reem net gegeten heeft, in ieder geval staat de pap nog steeds in de kast.  :D Supergoed nieuws hoor!

Tot over een weekje, of twee  ::)

Liefs Caroline   8)  Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi hoi ...wat een hele mooie foto's en mooie valkjes ook, ze zijn zeker geslaagd hoor! Grtjs. Ann



Anke

Hoi Peggy,
Ik heb van je foto's genoten!!
Geniet jij maar lekker van je vakantie op Texel ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*

Leuke foto's! :D

Heeft jouw Maartje het koud?? Ze heeft een dikke sweater aan, of is dat tegen de scherpe nagels?

Het was hier zooooooooo warm de afgelopen dagen. ;)

gr Esther

*Yvon

Hoi hoi

Schitterende foto's !!  ;D
Dat wordt dus de hobby delen en dalijk ruzie om wie er in de voliere mag staan genieten.  :P ;D
Dat Maartje een vest(?) aan heeft is wel begrijpelijk,Esther.  :P
Al die nageltjes in je nek en op je armen is geen lekker gevoel en al die krasjes die je eraan overhoudt.  :D
En ik spreek uit ervaring.  ;) ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

Ook  maar weer eens hier binnengevlogen en blij verrast met zoveel schitterende foto's. Daar ben jíj dan weer goed in, hè? Als je je nog eens verveelt (lijkt me onmogeljik met zoveel valkenvriendjes.... ;D) mag je je gerust met je camera  hier op mijn 'Vliegtuig' komen uitleven. Wacht daarmee dan wèl tot Gabber Beau een beetje gewend is.......

Fijn weekend en knuf van Goofy, Silvo en Binky.

                                 :-*   :-*   :-*             :-*

Peggy

Dank je wel voor je lieve woorden Hermien en ja foto's maken van mijn 5 tal vind ik ook erg leuk om te doen. ben zo benieuwd hoe Gabber Beau het strakjes gaat doen bij je. en als je wilt, kom ik foto's maken hoor  :P ;D

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

hoi peggy,

ik heb genoten van jouw mooie foto's!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010