Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

*Manon*

fijn joh dat alles zo goed gaat... en zo zie je maar waar een nieuw valkje toe kan leiden..... dat je joepje weer gaat zingen... Geweldig!!

Liefs Manon

ManjaV

Hoi Peggy,

Wat is Zuko een mooi valkje zeg. En wat leuk dat hij helemaal niet bang voor je is en zo naar je toevliegt. :D En dan zelfs nog op je hand komt zitten om trosgierst te eten! Super!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Wat doet Zuko het goed!!!! GAaf joh, wie had dat verwacht, zo tam al.  :D

En onze lieve Joepke, weer fluiten voor zijn meiske.  :-* :-*

Hoe was Sam zijn week geweest?? Had hij geen heimwee gehad?? Of had mams dat alleen?  ;)

Nu is hij in ieder geval weer lekker thuis, toch??

Groetjesssssssssssss, knuffie van Reem, die   goed zijn best doet maar het nog niet zonder zijn avond papje redt.  ::)

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: Caroline op  3 augustus 2009, 21:10:13
Wat doet Zuko het goed!!!! GAaf joh, wie had dat verwacht, zo tam al.  :D

En onze lieve Joepke, weer fluiten voor zijn meiske.  :-* :-*

Hoe was Sam zijn week geweest?? Had hij geen heimwee gehad?? Of had mams dat alleen?  ;)

Nu is hij in ieder geval weer lekker thuis, toch??

Groetjesssssssssssss, knuffie van Reem, die   goed zijn best doet maar het nog niet zonder zijn avond papje redt.  ::)

:-*


Ja gaaf hè dat Zuko het zo goed doet. Hij at net de zonnepitjes zo uit mijn hand..Hij heeft wel in de gaten dat ik iedere keer met wat lekkers kom  :D en ja ons Joepke,de schat,hij fluit echt zo lief.

Onze Sam is idd weer thuis,vandaar ook minder op het forum  :D  Ik was zo blij om hem weer te zien.Toen ik hem zag sprongen de tranen in mijn ogen.Hij heeft het echt fijn gehad.Hij heeft de vrijdagavond uren verteld over het kamp;heerlijk gewoon. Hij heeft niet echt last v heimwee gehad,denk ik, maar hij was wel blij om thuis te zijn al was het maar omdat ik beter kook  ::) :D

Ik las het in je boekje ja over Reem dat ie toch zijn papke nog nodig heeft..komt vast goed..Tijd zat.  Melle verheugt zich echt op zijn/haar komst.Ik heb ook gezegd dat het zijn valkje wordt..als ik maar zijn snaveltje knip want dat durf ik niet mam  ;)


Citaat van: ManjaV op  3 augustus 2009, 20:10:57
Hoi Peggy,

Wat is Zuko een mooi valkje zeg. En wat leuk dat hij helemaal niet bang voor je is en zo naar je toevliegt. :D En dan zelfs nog op je hand komt zitten om trosgierst te eten! Super!

Groetjes,
Manja


Hoi Manja,  ja Zuko is mooi hè en het gaat echt goed.  Maartje stond strakjes in de voliere en hij sprong zo op haar hand met daarin trosgierst natuurlijk  :D

Citaat van: *Manon* op  3 augustus 2009, 18:06:17
fijn joh dat alles zo goed gaat... en zo zie je maar waar een nieuw valkje toe kan leiden..... dat je joepje weer gaat zingen... Geweldig!!

Liefs Manon


Ja super Manon om dat heerlijke fluitje weer eens te horen  :D

Citaat van: Roxy op  3 augustus 2009, 17:44:18
Hoi Peggy,

Zuko is een prachtig valkje. Wat fijn dat het tam maken zo goed gaat. Zijn naam vind ik ook leuk.

Groetjes Roxy


Dank je wel hoor.Ik vind Zuko ook erg mooi. De naam Zuko komt vd tekenfilmserie Avatar.Dat kijken onze jongens graag .Prins Zuko is een heuze vuurmeester  :D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Reem krijgt vanavond geen pap .... hij/zij woog net 8 gram meer dan gisteren voor de pap.  :D :D :D

Morgen is het even afwachten, ik heb net namelijk wel zijn ondersnaveltje geknipt, dus even afwachten of hij nu nog net zo goed zaadjes kan eten.  ;)

Ik hou je op de hoogte.

Fijn te lezen dat Sam in ieder geval je kookkunsten waardeerd.  ;D ;D ;D

Heerlijk, je gezinnetje weer compleet.

Hoe vindt Sam Zuko trouwens??

Groetekes.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: Caroline op  3 augustus 2009, 22:26:51
Reem krijgt vanavond geen pap .... hij/zij woog net 8 gram meer dan gisteren voor de pap.  :D :D :D Oh wat goed van hem/haar. Ben benieuwd ja of ie morgen ook nog goed zaadjes eet na t knippen van zijn snaveltje.

Morgen is het even afwachten, ik heb net namelijk wel zijn ondersnaveltje geknipt, dus even afwachten of hij nu nog net zo goed zaadjes kan eten.  ;)

Ik hou je op de hoogte.Super!  dank je wel.

Fijn te lezen dat Sam in ieder geval je kookkunsten waardeerd.  ;D ;D ;D Ja hè.Hij was ook wat afgevallen hoor en hij is al zo dun maar die ene kilo heeft ie er zo weer aan.

Heerlijk, je gezinnetje weer compleet. Zo is dat  ;)

Hoe vindt Sam Zuko trouwens?? Hij vindt hem ook echt erg mooi maar hij blijft Joepke de mooiste vinden,lief hè..maare hij vindt Zuko wel erg mooi.

Groetekes.  8)  Groetjesss en een fijne dag morgen


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♪ Marlies

Dat gaat echt goed met Zuko !! :D :D

Enne, dat is een hele speciale mutatie die je daar hebt hoor. Een krulstaart valkparkiet.......zeer zeldzaam. ::) :P ;D

Leuk dat Sam het zo goed naar z'n zin heeft gehad.
Ik kan me voorstellen dat je blij was dat hij weer opgehaald mocht worden.
Ik had hier precies hetzelfde, en Jelle is al bijna 18. ::)

Groetjes Marlies ;)

Saar

Je bleekmaskertje is moooooooi :o :D

Caroline

Citaat van: Caroline op  3 augustus 2009, 22:26:51
Reem krijgt vanavond geen pap .... hij/zij woog net 8 gram meer dan gisteren voor de pap.  :D :D :D

Morgen is het even afwachten, ik heb net namelijk wel zijn ondersnaveltje geknipt, dus even afwachten of hij nu nog net zo goed zaadjes kan eten.  ;)



Hey meis, even een updeetje in jouw boekje over Reem, ben erg veel buiten met de kids dus weinig online.  :P

Allereerst, hoe was het varen in Den Bosch?? Wij gingen een jaar of 7 geleden, toen ik in verwachting was van onze Thomas eens door de "grachten" van 's-Hertogenbosch.  :D

Reem-updeet:

Ik weeg altijd 's avonds rond 22.00 uur.

Zondagavond = 2 aug. voor de pap woog Reem 82 gram, dit vond ik veel te weinig dus hij kreeg pap van me.  ;)

Maandag = 3 aug. voor de pap woog Reem 90 gram, netjes gegeten dus die dag, geen pap gekregen.  :D

Dinsdag = 4 aug. voor de pap, 88 gram, vond ik ook nog acceptabel, dus weer geen pap gekregen.  :D

Woensdag = 5 aug. weer terug bij af .... Reem woog maar 84 gram en had een leeg  kropje.  :-\ Weer pap gegeven.  :)

Lastig, elke keer gaat het 2 dagen goed zonder pap en vervolgens eet hij nagenoeg niks of het lukt hem niet om te eten.  :-\

Vandaag ga ik het anders doen, kreeg hij voorheen 15 ml. pap van me, ik ga nu elke avond de komende week die pap halveren, dus maar 8 ml. geven.  :D

Hopelijk gaat het zo beter met hem, misschien dan volgende week weer eens proberen zonder pap.

Ik hou je op de hoogte.

Lekker genieten van het zonnetje, morgen is hij weer weg.  8)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Wat is wijsheid ....  :-\

Reem woog net 91 gram en had en gevuld kropje, ik ga hem denk ik geen pap geven ....  ::)

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: Caroline op  6 augustus 2009, 21:29:26
Wat is wijsheid ....  :-\

Reem woog net 91 gram en had en gevuld kropje, ik ga hem denk ik geen pap geven ....  ::)

:-*


Zou ik denk ik ook niet doen Caroline. Hij/zij kan het dus echt wel..ook na het knippen van zijn snaveltje. goed hoor.
Bedankt trouwens voor je update over onze schat Reem  :-*

Oh ja het varen in Den Bosch was echt leuk..we hadden de Jeroen Bosch route..op een gegeven moment gingen we door een heel donker tunneltje  8) en de jongens mochten ook even de boot sturen en daarna een zoektocht in het museum..echt een geslaagde dag. Maare ik vind Den Bosch sowieso heerlijk. Over twee weken hebben we vakantie en dan gaan we lekker effe shoppen in den bosch.

een knuffel voor Remy hoor  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi hoi Peggy,

Remy gaat het dan toch leren hé... wat zul je trots zijn dat hij nu zo op zijn gewicht blijft.... jammer dat hij dan ook weer een paar dagen wat afvalt, maar ja.. zo moet ie het wel leren denk ik.

Het komt vast goed!!

Ik kom morgen ook door het brabantse land... zal wel effe tuteren... misschien hoor je me wel...  ;) ;)

Caroline



>> Lief filmpje van Remy in bad <<



Foto's van:

Reem & updeetje

volgen ---> vanavond!!!   ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Hey,

Klopt het dat je nu nog op zoek 'moet' naar een popje? ;D
Hoe wil/ hoop je dat koppels zich gaan vormen?

gr Esther

danielle

Hoi Peggy,
Wat een mooi nieuw valkje heb je er bij. Zuko is echt een mooierd. Gefeliciteerd! Wat super dat Remy bij je komt wonen, wat een schatje is dat zeg.
Begrijp ik het nu goed dat je valkjes zowel binnen als in een buitenvoilere zitten? Verhuis je ze regelmatig?

Groetjes Danielle