Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Peggy,

Wat leuk dat je Zuko erbij hebt! Gefeliciteerd! En ik vind het een erg mooie naam.
Ben benieuwd of je hem helemaal tam gaat krijgen maar met veel geduld lukt dit je vast wel!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Ik wil FOTO'S zien!!!!!!  ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op 31 juli 2009, 11:25:14
Ik wil FOTO'S zien!!!!!!  ;D ;D ;D



Peggy heeft het veel te druk met het temmen van Zuko. ::) :P

Peggy

31 juli 2009, 12:46:53 #1803 Last Edit: 31 juli 2009, 12:51:18 by Peggy
Oké dan,  hier komen ze  ;D ;D

Eerst even wat foto's van Joep alleen en samen met zijn Guusje;







Zoals jullie zien ,gaat het best goed..ik bracht de trosgierst naar hem toe en hij begon gewoon te eten ..op een gegeven moment stond hij gewoon op mijn hand en tijdens het knabbelen leunde ik natuurlijk steeds tegen zijn buikje..meneer bleef gewoon zitten dus echt superwild is ie toch niet. Hij zat strakjes ook al op één pootje te dutten en hij bleef gewoon zo rustig zitten toen ik erbij stond. Wat ik wel merk is dat hij nu nog wel een eenling is..mijn 4 tal zitten steeds samen en Zuko zit nog alleen..wel een beetje zielig,vind ik dan,maar dat zal wel goedkomen  :D Hij is echt mooi en vannacht is er gelukkig helemaal geen paniek geweest in de voliere. Ik maak overdag ook zoveel mogelijk herrie,laat Melle lekker wild doen met de bal, laat de hond gewoon blaffen en doe ook de rolluik een keer heen en weer en Zuko kan het allemaal hebben  ;D Goed zo!  ;)












Hieronder zie je hoe gekreukeld zijn staartveren nog zijn  :D










Hoezo mooi!!






Groetjesssssss Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♪ Marlies

Dat gaat helemaal goed komen met Zuko. :D

Hij zit er bij of dat hij niets anders gewend is. ::)

Caroline

Geweldig!!!!  :-*

Wat is hij mooi hè.

Kan me voorstellen dat je op hem bent gevallen, hij heeft dezelfde uitdrukking als zijn oudere kleine broertje, Jim.  ;)

Leuk dat hij samen met mijn Nina is opgegroeid.

Maartje ook al verliefd??

Zit je nu in de tuinstoelleke voor de volière te genieten??

DOei!!!!

PS. Als Ed vrij is kom is een keertje naar Helmond gereden.  ;) Misschien neem ik Petra dan wel mee.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: ♪ Marlies op 31 juli 2009, 13:08:37
Dat gaat helemaal goed komen met Zuko. :D

Hij zit er bij of dat hij niets anders gewend is. ::)


Ja het gaat best goed Marlies..ik ga hem de komende 3 weken gewoon heel vaak ''lastig vallen'' en ik ben allang blij wanneer hij gewoon relaxed is als ik in de voliere ben.

Citaat van: Caroline op 31 juli 2009, 13:40:17
Geweldig!!!!  :-*

Wat is hij mooi hè.  Ja hè  :D

Kan me voorstellen dat je op hem bent gevallen, hij heeft dezelfde uitdrukking als zijn oudere kleine broertje, Jim.  ;)

Leuk dat hij samen met mijn Nina is opgegroeid.Ja,dat vind ik ook wel iets hebben.

Maartje ook al verliefd?? Ja ze vindt hem ook erg mooi en ze is ook regelmatig in de voliere te vinden  ;)

Zit je nu in de tuinstoelleke voor de volière te genieten?? Echt wel. Ik stond vanmorgen om 6.30uur al IN de voliere het zand te zeven  ::) Ik kon gewoon niet meer slapen. Net een kind  :P ;D

DOei!!!!

PS. Als Ed vrij is kom is een keertje naar Helmond gereden.  ;) Misschien neem ik Petra dan wel mee.  :D Ja moet je doen,  kei gezellig  ;D






Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Wat een schatteke !!
Ik snap precies waarom op hem bent gevallen  ;).
Hou oud is hij ongeveer??
Het is niet het bleekje wat je eigenlijk op het oog had?

Lopp wéér achter  :-[.
En Reem is dus ook zo'n lieverd, komt hij strakjes ook in de voliere? Enne .. ik kom altijd mee hoor, heel graag zelfs  ;)!!

Groetjes Petra  :D



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst Zuko !!  :D
Zo te zien gaat/kan hij nog best goed tam worden.  :D
Nu nog even wachten op Reem.  :D

Groetjesssss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marian

Hoi Peggy,

Wow, wat is Zuko mooi :-*
Fijn dat hij het al zo goed doet!!
Prachtige foto's ook gemaakt 8)

Fijne zondag, groetjes Marian

*Manon*

wauwie... zuko is echt een schatje om te zien!!!

Ik vroeg me echt af welke keus je zou maken... ik zou het niet weten in elk geval... erg moeilijk want ze zijn allebei zo mooi... ik vind dat je een erg mooie keus gemaakt hebt hoor!!

En wat heerlijk dat hij er bij zit of hij nie anders gewend is... toppie  :D :D

Peggy

Citaat van: *Petra* op 31 juli 2009, 18:16:07
Hoi Peggy,

Wat een schatteke !!
Ik snap precies waarom op hem bent gevallen  ;).
Hou oud is hij ongeveer??Hoi hoi,  hij is van 30 april.Hij is het nestmaatje van Nina Ricci van Caroline.Weet je nog dat Caroline vroeg; ''zal ik hem morgen meenemen ? '' ,toen ze Nina ging halen? helaas zei ik toen nee maar gelukkig heb ik hem nu toch nog
Het is niet het bleekje wat je eigenlijk op het oog had? Eigenlijk niet helemaal omdat dit bleekje natuurlijk al wat ouder was geworden en nu heeft hetzelfde koppel weer 2 jongen maar deze zijn gepareld en ik vind de bleekjes zonder parels nog mooier.  Nu lagen er bij een ander koppel ook nog 2 bleekjes maar de splits vd jongen van dit koppel ( v Nina en Zuko ) zijn interessanter  :D

Lopp wéér achter  :-[.
En Reem is dus ook zo'n lieverd, komt hij strakjes ook in de voliere? Enne .. ik kom altijd mee hoor, heel graag zelfs  ;)!!
Je bent nu weer helemaal bij Peet  :D en ik vind het kei leuk als je hierheen komt een keer samen met Caroline. Remy gaat pas de voliere in vh voorjaar..ik denk dat het in sept wat te koud is voor Reem..ook gezien zijn voorgeschiedenis...mocht het nou heel warm zijn overdag dan zet ik hem/haar mss overdag er af en toe lekker bij,ter kennismaking  :D en dan kan ie altijd nog 's nachts naar binnen. Het komt vast goed. Ik kijk gewoon naar Remy zelf..wat ie aankan en evt liever wilt.
Groetjes Petra  :D
Groetjes Peggy  ;)




Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

wauw, mooie foto's peggy!!!  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Citaat van: Kimm op  3 augustus 2009, 16:19:22
wauw, mooie foto's peggy!!!  :D

liefs kim


Dank je wel Kim..van mooie valkjes kun je ook mooie foto's maken hè  :D

Citaat van: *Manon* op  2 augustus 2009, 11:26:10
wauwie... zuko is echt een schatje om te zien!!!

Ik vroeg me echt af welke keus je zou maken... ik zou het niet weten in elk geval... erg moeilijk want ze zijn allebei zo mooi... ik vind dat je een erg mooie keus gemaakt hebt hoor!!

En wat heerlijk dat hij er bij zit of hij nie anders gewend is... toppie  :D :D

[/i][/b][/color]

Ja Zuko is een knapperd hoor en ja ik hoop natuurlijk dat Marlies gelijk heeft en dat het een ventje is want dan krijgt hij ook nog die mooie beige gloed  :-* Op dit moment heeft ie nog weinig tot geen geluid gemaakt maare hij zit ook nog in de wen-fase  ;)
Gisteren sprong hij ineens op mijn hand om trosgierst te eten dus het gaat goed.Echt een wild valkje is het dus zeker niet.Of het een kroelerd wordt,weet ik niet maar ik ben nu al tevreden  :D


Citaat van: Marian op  2 augustus 2009, 00:22:10
Hoi Peggy,

Wow, wat is Zuko mooi :-*
Fijn dat hij het al zo goed doet!!
Prachtige foto's ook gemaakt 8)

Fijne zondag, groetjes Marian

Dank je wel hoor.Ik vind Zuko ook echt mooi,  ook al zijn zijn staartveren gekruld  :P
Jij inmiddels een fijne maandag  ;)

Citaat van: *Yvon op 31 juli 2009, 19:38:13
Hoi hoi

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst Zuko !!  :D
Zo te zien gaat/kan hij nog best goed tam worden.  :D
Nu nog even wachten op Reem.  :D

Groetjesssss Yvon


[/i][/b][/color]

Dank je wel Yvon. Enne het gaat goed met het tam maken en super tam hoeft ook niet persé maare hij komt gewoon op mijn hand zitten wanneer ik trosgierst heb dus dan vind ik dat het best oké gaat  :D
en ja nog even wachten op Reem. Reem is een stuk tammer en ook al zo'n schatteke dus ik ben echt een bofkont  ;D


Hoi hoi allemaal, even een update over Zuko.  Het gaat eigenlijk best wel erg goed. Hij eet trosgierst uit je hand en vloog zelfs al 2x naar mij toe ipv dat ik het lekkers naar hem breng. Hij schrikt niet wanneer ik de voliere inkom,hij dut gewoon verder wanneer ik naast hem sta en hij wordt ook al wat meer geaccepteerd door mijn 4 tal,hij slaapt op één pootje en hij eet alles wat los en vast zit  :D  hij vindt het heerlijk,wat ik allemaal voor hem maak. Echt leuk om te zien.

één verandering is er wel ;  Joep floot gisteren de sterren vd hemel..nee niet Pim maar Joep die al bijna een jaar niet meer fluit  :D  en hij floot zo lief en zacht..niet echt voor zuko maar gewoon..en hij kende nog alle riedeltjes..zelfs nog;joeperdepoep zat op de stoep,hahahaha  Is toch echt wel lachen hoor  :D
Hij denkt natuurlijk;  nu moet ik weer extra mijn best doen om Guusje te houden nu er nog een vent aanwezig is  ::)
Kortom het gaat goed hier.
Ik ga strakjes weer hier en daar wat bijlezen.Tot straks.
Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Roxy

Hoi Peggy,

Zuko is een prachtig valkje. Wat fijn dat het tam maken zo goed gaat. Zijn naam vind ik ook leuk.

Groetjes Roxy