Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi hoi Peggy

Mooie fotos heb je geplaatst in je dagboekje van je valkjes...  :-* :-*

jemig ... je mannetje een week moeten missen... ik weet wat het is... erg dubbel, je gunt hem een fijne en plezierige week , maar zelf moet je even wat wegslikken...

Jael is nu voor 3 weken bij haar vader, de eerste week is altijd erg en dan begint het wel te wennen, maar het is dan ook erg stil in huis maar ja... als zij het maar naar de zin heeft...  ;)

Groetjes Manon

Peggy

Citaat van: Anke op 26 juli 2009, 18:58:19
Hoi,
Vergeet ik helemaal te zeggen dat je mooie foto's hebt geplaatst :-[

Dank je wel hoor.
Hoeveel valkjes heb je nu Peggy?
En hoeveel komen er nog bij?
Ik heb 4 valkjes Anke, 2 koppels; Joep&Guusje en Pim&Belle.  Als het goed is komen daar binnenkort 2 valkjes bij;  Remy van Caroline en een lutino bleekmaskertje van Marlies.
Groetjes Anke


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Citaat van: Caroline op 26 juli 2009, 20:23:28
Ach gossie, Sam een week logeren ....  ::)

Zou ook niks voor mij zijn .... aan de ene kant gun je je manneke natuurlijk een hele fijne week met zijn vriendjes maar aan de andere kant ... EEN HÉLE WEEK!!!!  :o

één gelukje,  een collega van mij,haar man,  werkt bij de scouting  en zij moest hem dus vanmiddag gaan ophalen en heeft toen ( op vriendelijk verzoek van mij  ;) ) even gebabbeld met Sam enne het gaat goed met ons manneke  :D  maar ja een week is idd lang hoor maar zoals je zegt Caroline (  Manon zei het ook al )  je gunt het hem zo maar missen doe ik hem zeker. Gelukkig is Melle thuis en ga ik met hem leuke dingen doen dus komt goed. Ik sleep wel mijn mobiel overal mee naar toe..je weet nooit  ::)

Gelukkig heb je Melle lekker thuis.  ;)

Mooie foto's van je kwartetje.  :-* Dank je wel.

Lieve lieve Joepke.  :-* :-*  Ja Joepke is en blijft een schat!

Ik zag je dilemma in marlies haar boekje ....

Nina blijft inderdaad licht geel .... Jim heeft een gele snoet maar is verder beige.  ::)

Ik ga meteen even een foto maken voor je waar beide op staan.  ;)

Tot zo.  :D

PS. hier alvast een foto van gisteren bovenop Naomi, rechts Nina, je ziet duidelijk dat ze veel zachter geel is dan linksonder haar, Cartier.  :D




Ik smste het zojuist al maar wil het hier nogmaals effe zeggen;  heel erg bedankt voor het maken van al deze foto's,  hier en in je eigen boekje..het helpt wel met het maken ve keuze (  denk ik  ::) :P  )  Ik ga ze zo nog even allemaal op mijn gemak bekijken  :D

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Citaat van: *Manon* op 26 juli 2009, 22:16:28
Hoi hoi Peggy

Mooie fotos heb je geplaatst in je dagboekje van je valkjes...  :-* :-* Dank je wel..vind ik ook erg leuk om te doen.

jemig ... je mannetje een week moeten missen... ik weet wat het is... erg dubbel, je gunt hem een fijne en plezierige week , maar zelf moet je even wat wegslikken...

Jael is nu voor 3 weken bij haar vader, de eerste week is altijd erg en dan begint het wel te wennen, maar het is dan ook erg stil in huis maar ja... als zij het maar naar de zin heeft...  ;) Je hebt helemaal gelijk Manon..jij moet Jael dus 3 wk missen.  Ik ben ook benieuwd hoe ik deze week ga ervaren..wordt het missen juist erger of valt het wel mee? ach ik hoop gewoon dat ie het geweldig heeft en ik stuur hem gewoon iedere dag een kaart ..en ik schakel af en toe mijn collega in (  zij gaat woensdag weer even daarnaartoe..haar man is leiding ve andere speltak dus dan kan ze me daarna weer even bellen  :D )

Groetjes Manon,   Lieve groetjes terug  :D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi hoi ...Naomi is een miss beauty van de valkjes he! hihi! Grtjs Ann



Peggy

Citaat van: Caroline op 26 juli 2009, 21:32:00
Hey meis .... ik heb een flinke serie foto's in mijn dagboekje voor je geplaats .... mocht je er nog niet uitkomen kom je gewoon even naar Veghel gereden deze week.  ;)

Succes!!!!  :D
Ik denk dat ik toch gebruik ga maken van je aanbod Caroline  :D ik wil ze ondanks de geweldige foto's, ook wel even live zien..kan ik gelijk even kennis maken met Reem  :D  Wanneer kan ik komen ?  ;)


Citaat van: Marian op 26 juli 2009, 21:04:51
Hoi Peggy,

Wat heerlijk zoals jij je relaxte dag vandaag beschrijft, zo hoort ook vakantie te zijn :D
Ik heb genoten van je foto's van Sam, wat een lekker jochie zeg!!  Dank je wel hoor.  Het is ook een heerlijk manneke.
Tuurlijk mis je hem ondanks dat hij een gave week zal krijgen, dat hoort erbij ;)
Ook je foto's van je valkjes mogen er weer wezen!!
Prachtige closu-ups :-*  Dank je wel hoor.
Nou in de volière kunnen nog veeeeel meer mooie valkjes komen :P ;D ;)  Dat vind ik nou ook  ;D 
Succes met kiezen, misschien lukt het al wat beter met de foto's van Caroline...Ja de foto's laten iig duidelijk het verschil zien tussen de twee maare als Caroline tijd heeft ga ik gauw toch even een kijkje nemen bij haar..zie ik gelijk remy  :D  ben namelijk zo in veghel  :D
En iemand opperde al live te gaan kijken, daar zou ik persoonlijk ook voor kiezen ;), maar weet niet of je daarvoor heel nederland door moet...
Misschien is een naam uitzoeken dan ook niet zo moeilijk meer...

Hele fijn vakantie voor jou en je gezin,  Dank je wel Marian..ik zelf heb trouwens pas half aug vakantie maar doordat ik 's avonds werk heb ik overdag genoeg tijd om leuke dingen te doen met de jongens.
Liefs Marian :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Citaat van: Peggy op 27 juli 2009, 16:00:36
Citaat van: Caroline op 26 juli 2009, 21:32:00
Hey meis .... ik heb een flinke serie foto's in mijn dagboekje voor je geplaats .... mocht je er nog niet uitkomen kom je gewoon even naar Veghel gereden deze week.  ;)

Succes!!!!  :D
Ik denk dat ik toch gebruik ga maken van je aanbod Caroline  :D ik wil ze ondanks de geweldige foto's, ook wel even live zien..kan ik gelijk even kennis maken met Reem  :D  Wanneer kan ik komen ?  ;)


Gezellig!!!!

Ik heb je even een immetje gestuurd met wat tijden .... ik hoor het wel.  ;)

DOeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hey Peggy,

Je voliere is in het echt nog Veeeeeeeeeeel mooier dan op de foto's.
Ze zitten er echt super gezellig bij.

Liefs,

Anja

Dierenfreackske

Hoi Peggy,  was nog even iets vergeten, de fioto's waren dan ook weer supermooi en de close-Up's ook heel mooi! Prachtige valkjes heb je dan ook he, grtjs Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Vertel, vertel, vertel!!!!  ;D

Ik ben nieuwsgierig.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hallo hallo allemaal,

Ja ja ik heb een nieuwtje  ;D en zijn naam is ZUKO !

Melle en ik zijn vanmiddag op bezoek geweest bij Marlies met de bedoeling terug te komen met een mooie lutino bleekmasker man split bont witmasker en dát is gelukt  ;D Zuko is het nestmaatje van Nina Ricci..  Hij is geboren op 30 april dus zelfstandig. Hij is niet echt tam maar ik mocht hem net al aanraken en toen ik Pim aan het kroelen was kroop hij tegen mijn hand aan dus ik denk dat het wel goed komt en anders vind ik het ook oké.  Pim floot straks de sterren vd hemel voor hem.  Ik heb me werkelijk waar kapot zitten lachen hier..Pim floot echt kei hard in zijn oren  :o :D
Zuko is echt mooi..alleen zijn staartveren zien er niet uit..zijn helemaal gekreukeld maar ja,  daar komen weer mooie veren voor in de plaats  :D
Marlies denkt dus dat Zuko een man is en dan wordt hij net zoals Jim ...mooi mooi mooi dus.

Ben benieuwd hoe hij het vannacht gaat doen in de voliere.

Gisteren zijn Melle en ik trouwens bij Caroline geweest en hebben we dus kennis gemaakt met Remy.  Wat een heerlijk valkje is Reem toch.  In het echt dus weer veel mooier dan op de foto. Toen zagen we dus ook Nina en Jim live en eerlijk is eerlijk..ik vind Jim nog mooier,  ook die beige gloed; prachtig!
Vandaar dat ik toch gekozen heb voor Zuko (  een iets wat ouder valkje zonder parels én met hele mooie splits en volgens Marlies dus ook een man ).
Ben dus toch wel blij dat ik even bij Caroline ben geweest. Daar is het ook altijd gezellig  ;D  Bedankt nog hè Carolientje  :D

Het duurde overigens wel even voordat ik vanmiddag bij Marlies aankwam..ben een paar keer een tikkeltje verkeerd gereden maar ik ben er gekomen samen met Melle en ik vond het erg gezellig. Marlies,  je hebt erge mooie valkjes zitten,  ja behalve die kale netekoppen dan  :P ;)  Gelukkig groeien ook die veren weer aan  ;) Dank je wel voor de gastvrijheid en gezelligheid.

Zuko is nu druk zijn veren aan het poetsen..mss strijkt ie zijn staartveren wel glad  ;D

Groetjessssssssss Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Hey meis .... WAT GAAF!!!!  :D ;D

Gefeliciteerd met mooie Zuko.  :-*

Enne .... graag gedaan, maar dat weet je wel, was weer gezellig.  :D

EIndelijk je droomvalkje thuis, nu lekker genieten.  :)

Lekker slapen voor straks, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Hey Peggy,

Super meid, mooie Zuko thuis :D
Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van!

Fijne avond, groetjes Marian

Kimm

hoi peggy,

gefeliciteerd met zuko!! gave naam hoor  :D
heel veel plezier met hem en leuk dat je reem hebt ontmoet ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010