Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

*Petra*

hey Peggy,

Ik zeg ook ; binnen houden  ;).
Mogen ze volgende zomer mee naar buiten,
en zijn ze lekker goed aan jou gewend.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ManjaV

Hoi Peggy,

Ik vind Gucci een hele mooie naam :D
En Melles, betekent dat iets bijzonders? Nog nooit van de naam gehoord! Ben benieuwd.

Wel handig dat Reem nog eventjes bij Caroline kan blijven.
Dan ga je tenminste met een gerust hart op vakantie.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hey meis, een hele fijne vakantie!!!!  :D ;D :D ;D

En als je de keuze hebt .... en met de voorgeschiedenis van Reem zou ik denk ik net als de schrijfsters voor me Reem en Bleekje lekker binnen laten.

Kunnen ze lekker wennen aan jullie en aan elkaar en met name Reem kan de kunst van het klimmen in eerste instantie in een kleinere ruimte onder de knie krijgen om vervolgens volgende jaar volleerd de buitenvolière in te gaan samen met al zijn/haar nieuwe vriendjes.  ;)

Reem krijgt nog steeds maar 1 x per dag pap .... hij kan namelijk best zaadjes eten maar vindt het veel makkelijker als ik hem voer.  ;)

Ik hou je op de hoogte.

Lief en een knuffie van Reem.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: Caroline op 25 juli 2009, 10:06:29
Hey meis, een hele fijne vakantie!!!!  :D ;D :D ;D
Ja dank je wel..jij ook hè!

En als je de keuze hebt .... en met de voorgeschiedenis van Reem zou ik denk ik net als de schrijfsters voor me Reem en Bleekje lekker binnen laten.Heb sowieso beslist Caroline dat Reem iig binnen blijft,  zeker gezien zijn voorgeschiedenis ja.  Zo kan ik hem/haar ook goed in de gaten houden. Wel denk ik dat ik mijn mooie lutino bleekmaskertje wel nog even een aantal mnd naar buiten doe..dat is immers al een buitenvalkje  :D  Lijkt me zo leuk weer een nieuw valkje erbij te zetten bij mijn 4 tal..ben zo benieuwd hoe ze dan weer reageren.  Dan kan ik Reem gewoon in een wat kleiner kooitje hier beneden houden want ik zet hem/haar natuurlijk ook niet alleen boven neer.

Kunnen ze lekker wennen aan jullie en aan elkaar en met name Reem kan de kunst van het klimmen in eerste instantie in een kleinere ruimte onder de knie krijgen om vervolgens volgende jaar volleerd de buitenvolière in te gaan samen met al zijn/haar nieuwe vriendjes.  ;)

Reem krijgt nog steeds maar 1 x per dag pap .... hij kan namelijk best zaadjes eten maar vindt het veel makkelijker als ik hem voer.  ;)Beetje makkelijk uitgevallen is ie dus  :D  ach ik ben allang blij dat ie het wel kan..heb liever dat ie dan te lui is dan dat ie het niet kan door zijn snaveltje.

Ik hou je op de hoogte.Dat weet ik,  dat doe je altijd en dat vind ik natuurlijk superrrrr  :D

Lief en een knuffie van Reem.  :-*Dank je wel hoor...een hele fijne dag hè,  liefs Peggy en een dikke  :-* voor onze reem  ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

hoi peggy,

heb je nu lekker vakantie lees ik. ik wens je een hele fijne vakantie hoor!
en lekker dromen over reem :D
liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

26 juli 2009, 14:01:22 #1775 Last Edit: 26 juli 2009, 14:02:54 by Caroline


* Fijne zondag *

---> Knuffie van Reem <---










Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Wat is het toch een lieverd Caroline en ik vind hem/haar echt mooi  :D
Nu komt de volgende nieuwsgierigheid;  is het een jongen of een meisje  ;D  maare daar kom ik vanzelf achter  :D

Dank je wel voor de mooie lieve Foto's van
''onze Reem''  ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Goede middag allemaal  :D

Het is hier nu zo rustig in huis..Maart en melle liggen te dutten op de bank  :D en Sam is op scouting-kamp. We hebben hem gisteren weggebracht naar Someren en we mogen hem pas vrijdag om 19.00uur weer ophalen  :o Lang hoor,een week zonder mijn manneke. Hoop natuurlijk dat ie een gave week heeft.Ik mis hem wel en we sturen iedere dag een kaart  :D Het kampterrein zag er zo gaaf uit.Thema;  schateiland.Nou het zag er super uit en ze hebben een overvol programma. Hieronder een foto vd tent waarin ze met zijn vijfen slapen..als ze uberhaupt slapen  ;D
Lieve lieve Sam; heel veel plezier manneke  :-* :-*




Hieronder een foto van Sam in actie tijdens het schoolreisje,enkele weken geleden;



En natuurlijk nog even een foto van melle met zijn A-diploma  :D



en van tijdens de fruitpicknick, wel binnen ivm de regen,  laatste dag Melle;



En nu even over valkjes;

Gisteren heb ik de hele voliere weer schoongesopt met dettol en vanmorgen kreeg mijn 4 tal weer een heerlijke douche met badzout dus alles blinkt weer  :D
En natuurlijk ook een aantal foto's van mijn gevleugelde kanjers;

Eerst een mooie foto van de beide dames Belle ( links op de foto ) en Guusje ( rechts op de foto )




Een close upje van Pim, mijn mooie bonte cinnamon geparelde man.Hij wordt in sept trouwens 1



Guusje, mijn mooie ( zwaar ) bonte geparelde witmasker pop. Zij is begin juni van dit jaar 2 geworden



Belle,mijn mooie stoere bonte geparelde witmasker pop.Zij is ook 2 jr geworden in juni.  Zoals jullie zien op de foto zijn de veertjes op haar achterhoofd weer terug aan het groeien  :D





En dan nog even onze Joep, mijn lieve trouwe maatje is nu 1,5 jr. Ik hoef de voliere maar in te stappen en hij komt er al aan en hij kijkt me altijd aan met zijn lieve kraaloogjes. Hij en Pim zijn absoluut nergens bang voor en komen graag naar me toe. Van Joep kan je echt de mooiste en met name grappigste foto's maken..alsof hij er voor gaat zitten. Joep is een bonte geparelde man




Zo dit waren de foto's weer.Maart en melle liggen nog steeds te dutten  ::) ;)  Zelfs onze hond ligt te slapen  :P  Heerlijk toch zo'n relaxte dag.
Een fijne zondag voor iedereen.

Groetjes peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Peggy,
Heerlijk vakantie ;D ;D ;D
Geniet ervan!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

prachtige foto's peggy  :D weer een genot om naar te kijken en ook naar reem  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi,
Vergeet ik helemaal te zeggen dat je mooie foto's hebt geplaatst :-[
Hoeveel valkjes heb je nu Peggy?
En hoeveel komen er nog bij?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Wat een stel prachtige valkjes heb je in je voliere !!  :-*
Maar dat wis je al.  ;) ;D
Zo te lezen heb je ook een relaxte zondag gehad,nu op naar een heerlijk relaxte vakantie.  :D
En lekker uitkijken naar de thuiskomst en dan hopelijk de 2 nieuwe prachtige valkjes halen.
Klinkt lekker relaxt allemaal.  :D

Groetjesssss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Ach gossie, Sam een week logeren ....  ::)

Zou ook niks voor mij zijn .... aan de ene kant gun je je manneke natuurlijk een hele fijne week met zijn vriendjes maar aan de andere kant ... EEN HÉLE WEEK!!!!  :o

Gelukkig heb je Melle lekker thuis.  ;)

Mooie foto's van je kwartetje.  :-*

Lieve lieve Joepke.  :-* :-*

Ik zag je dilemma in marlies haar boekje ....

Nina blijft inderdaad licht geel .... Jim heeft een gele snoet maar is verder beige.  ::)

Ik ga meteen even een foto maken voor je waar beide op staan.  ;)

Tot zo.  :D

PS. hier alvast een foto van gisteren bovenop Naomi, rechts Nina, je ziet duidelijk dat ze veel zachter geel is dan linksonder haar, Cartier.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Hoi Peggy,

Wat heerlijk zoals jij je relaxte dag vandaag beschrijft, zo hoort ook vakantie te zijn :D
Ik heb genoten van je foto's van Sam, wat een lekker jochie zeg!!
Tuurlijk mis je hem ondanks dat hij een gave week zal krijgen, dat hoort erbij ;)
Ook je foto's van je valkjes mogen er weer wezen!!
Prachtige closu-ups :-*
Nou in de volière kunnen nog veeeeel meer mooie valkjes komen :P ;D ;)
Succes met kiezen, misschien lukt het al wat beter met de foto's van Caroline...
En iemand opperde al live te gaan kijken, daar zou ik persoonlijk ook voor kiezen ;), maar weet niet of je daarvoor heel nederland door moet...
Misschien is een naam uitzoeken dan ook niet zo moeilijk meer...

Hele fijn vakantie voor jou en je gezin,
Liefs Marian :-*

Caroline

Hey meis .... ik heb een flinke serie foto's in mijn dagboekje voor je geplaats .... mocht je er nog niet uitkomen kom je gewoon even naar Veghel gereden deze week.  ;)

Succes!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.