Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Hoi Peggy .... ze hebben net beide een paar druppeltjes Yakult gehad maar ik heb steeds minder hoop. Ze waren weer zwakker.  :'( Bijna dood, alleen nog lekker warm.

Ze probeerde te poepen maar er kwam niks, de vulling van beide kropjes een keihard bolletje zaad .... ik heb het geprobeert soepel te masseren maar ook dit lukt niet, het is echt heel hard en zit vast tot in hun keeltje.  :-\

Op de warme Yakult reageerde ze enthousiast maar na een paar drupjes ging het weer fout, hun hele keeltje tot aan hun kropje zit gewoon vol met zaadjes. Dus na een paar drupjes zitten ze vol, hun bekkie dan .... hun hele spijsvertering ligt stil, lijkt afgestorven, waren ze iets groter geweest konden we ze misschien leeg masseren, nu is het hopen dat de paar druppies Yakult voldoende voor ze is.

Ik zie ze elk uur zwakker worden ....  :'( :'( :'(

Ik hou je op de hoogte.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Oh wat vind ik dit toch zielig voor ze..en ze zijn nog zo klein  :'(  ik weet dat je heel erg je best doet caroline...
ben benieuwd of ze de nacht zijn doorgekomen maar het klinkt helaas niet positief  :'( :'(

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Ach gut,

Wat een droevige verhalen hier  :'( En ik heb hier ook helemaal niks van meegekregen meer gisteren, maar mijn duimen en mijn kaarsjes hadden dit ook niet kunnen voorkomen natuurlijk !!

Hoi Peggy,

Wat fijn dat Caroline de donsjes voor je kon opvangen hè, Caroline je bent een kanjer van een meid en wat moet het voor jou ook vreselijk zijn om een pleegkindje te verliezen.

Helaas heb je zoveel ervaring dat je dit waarschijnlijk al aan had zien komen, zoals ik ook net lees  :'( Ik hoop dat Loena het red, ik moet nu even snel de deur uit maar ik kom straks als eerste in jouw boekje lezen !

Peggy en Caroline,

Heel erg veel sterkte met het verlies van Charlie  :'(  :'(

Liefs, Karin

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

* Stoere dappere Charlie & Loena *

Tegen beter weten in heb ik gevochten voor de leventjes van Charlie en Loena, pleegkindertjes van Peggy's Joep & Guusje.  :'( :'(

Helaas .... tijdens een extra nestcontrole vannacht rond 2 uur vond ik Charlie dood, degene waarover Peggy en ik nog een inimini klein beetje hoop hadden. Wederom gevoerd en nog lekker warm onder Perle.

Vanmorgen rond kwart over 7 vond ik tot mijn grote verbazing Loena levend. Nog paarser als vannacht, nog meer afgevallen maar rechtop zittend vechtend om te leven. Haar hele smoeltje zat vol eten en weer zag ik dat het gewoon niet naar het kropje ging. Ze zat zo verstopt.  :'(

Ik heb toen mezelf voorgenomen om haar nog 1 x te helpen en alles op alles te zetten. Ik heb haar "gespoeld" en gemasseerd met warm water en elke keer kwamen er zaadjes uit .... net zo lang tot er niks meer uit kwam. Toen ik er weer water gaf, zag ik het nog niet het kropje inlopen .... ze zat nog steeds verstopt maar ik kreeg wat er in zat niet weg.  :'(

Inmiddels was ze weer ijskoud en nog maar 5 gram ....

In overleg met Peggy heb ik haar lekker warm onder Perle gelegd, die haar nog een keer heeft gevoerd. Weer haar hele strotje verstopt.  :-\ Wel 1 grammetje zwaarder.

Na haar mondje te hebben schoongemaakt, heb ik haar weer terug gezet. Het dappere meisje kon al ze warm was nog steeds netjes overeind zitten.

Toen ik net weer ging kijken, lag ze dood onder Perle ......

:'( :'( :'(

We wisten dat er weinig kans was, toch doet het pijn.  :-\

Sterkte Peggy.  :-*

Tot straks.

Peggy komt straks Charlie en Loena ophalen, ze krijgen thuis een mooi plekje.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

:'( :'(

Rust zacht lieve lieve Loena & Charlie  :-*
Dat Loena het nog zo lang heeft volgehouden is al een wonder op zich,wat een vechtertje,hè Caroline..ik ben zo blij dat ze nu geen pijn meer heeft want wat was ze zielig.. :'(
Caroline, ik vind het ook erg verdrietig voor jou dat je dit hebt 'moeten'meemaken...jij hebt gezien hoe moeilijk ze het hadden maar je bent er wel voor ze geweest en dat waardeer ik enorm,echt waar.
Ik kom Charlie&Loena strakjes ophalen en dan krijgen ze een fijn plekje bij mij achter in de tuin.

Ik heb Joep&Guusje momenteel los...Joep is wel boos op me,wil nog even niks van me maar dat snap ik wel..ik ga sowieso al je adviezen opvolgen caroline...
Sterkte en nogmaals bedankt en tot vanmiddag.

Liefs peggy

Peggy

Bij het lezen van je verhaal schieten de tranen in mijn ogen  :'( :'( :'(

Kimm

Hoi Peggy,

Heel veel sterkte hoor. Jullie hebben meer dan je best gedaan. Helaas mocht het niet baten.
wat een verdrietig verhaal :'(  :'(

Rust zacht lieve Charlie & Loena :-*  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Peggy

Heel veel sterkte met het verlies van de twee kleintjes. DAt is niet niks hoor, en gelukkig had je Caroline als back-up maar het is erg vervelend.

Rust zacht, dappere vechtertjes.

Mara

Kaatje

Hoi Peggy,

Bij het lezen van Caroline haar verhaal schieten ook de tranen in mijn ogen !! Caroline wat ben je toch een kanjer, je hebt gevochten, samen met Charlie en Loena voor hun leventje, maar het was al te laat, de natuur had al anders beslist !

Had het vanmorgen van Charlie gelezen, nu ben ik gelijk de onderste berichten gaan lezen en zag weer een reactie van Caroline, nog helemaal niet in de gaten hebben dat er een foto van Luna zou staan  :'(

Caroline en Peggy, heel erg veel sterkte met het verlies van Charlie en Luna, ondanks dat Charlie en Luna nog geen 24 bij je zijn geweest, heb je wel alle verantwoording genomen en dan voelt het toch waardeloos dat het zo afloopt !

Aan Eros en Pearl heeft het ook niet gelegen, nogmaals, de natuur heeft anders beslist, waarom ... dat zullen we nooit weten  ::)

Dikke knuffel voor jullie allebei,

Liefs, Karin

Caroline

Lieve Peggy,

Nogmaals, heel erg bedankt voor het prachtige vogelhuisje, hoe toepasselijk!!  :)

Ik zei het al, was helemaal niet nodig geweest maar ik ben er heel erg blij mee.  :D

Tot het beter weer wordt, krijgt het een mooi plekje in mijn kweekkamertje en elke keer als ik er naar kijk zullen mijn gedachten even bij Charlie en Loena zijn.  :-* :-*

Ik kende ze nog maar zo kort maar ze hebben een grote indruk bij me achter gelaten. Wat waren ze dapper.  :o

Voor jou en Maartje straks heel veel sterkte met het definitieve afscheid.  :'( :'(

Hou je taai, lieverd.  :-*

PS. de volgende doen we het weer.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Peggy,
Ach wat lees ik nou... arme Charlie en Loena :'( :'(
Ze hebben zo dapper gestreden :'( :'(
Heel veel sterkte Peggy en Caroline.
Jullie hebben heeel erg je best gedaan, het heeft niet mogen baten :(
Dikke knuffel :-*
Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes