Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Zóóóó leuk, je eerste nestje. Ik zie je al voor me... als een kind met haar neusje plat tegen het raam van de snoepwinkel, naar binnen kijkend ;D

Ik kon er haast niet wegblijven en had precies dezelfde kooi als jij toen. Je kunt het allemaal zo mooi zien en doordat ze je goed kennen is het vertrouwen er ook  :D, van hun naar jou toe

Spannende dagen hoor  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Al een piep tik eitje of nog niet?

Spannend :D

Peggy

Jij hebt het helemaal door Wilma  :D

Er zijn nog geen donsjes maar de voorpret is al heel leuk.Ik geniet er echt van.  en ook al komen er geen donsjes...ik ben wel heel trots op Bo want ze doet enorm haar best  :-*

Wel toevallig ja,dat we dezelfde kooien hebben tijdens onze eerste nestjes.  Hoeveel jonkies had jij ook alweer toen ?

Stel ; alle 6 de eitjes komen uit!  dan wordt het een krap kooitje...ben benieuwd hoe ik dát dan ga oplossen  ;)

ik hoor nog niks piepen en/of tikken...ik ga zo even een kijkje nemen maar waarschijnlijk krijg ik niks te zien want Bo is weer begonnen aan der broeduurtjes  :D

Ben net weer bij de Jumper geweest; 20 kg teurling gehaald, 2 extra sepia, small touw en nog wat speelgoed  :D
Altijd gezellig daar.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

YES  ;D ;D !!
Wat een heerlijk nieuws hier!! Dus toch leven gesignaleerd!!
Ik hoop dat Bo wordt beloond voor haar broedgedrag, en je deze week,  één (of een stuk of zes  ;) heerlijke donsjes krijgt.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

carco

Ik lees dat het goed spannend is hier: ik hoop dat er nu wat donsjes geboren mogen worden.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Peggy

Dat hoop ik ook Petra  ;D ;D

en ja Caroline,  spannend is het wel ja...ben echt heel benieuwd wat er gaat gebeuren.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Peggy ....wat spannend , straks het eerste donsje ...yes........laat maar komen he ! Heel veel
succes met het eerste eitje dat gaat uitkomen .Het zal niet lang meer duren he ! Grtjs Ann



Mico

En en en...is er al een donsje?  ;D :P
Wat is dat toch spannend he..je zou ze bijna uit de eitjes kijken  ::) :P ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Dierenfreackske

Hoi Peggy ....is het donsje er nog niet ? Hihi....ik ben zo benieuwd he ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Peggy,
Ze houden het spannend hier ;D
Gaaf hoor een teken van leven :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Peggy,

Wat ontzettend spannend is het nu aan het worden bij jullie en wat ziet jullie kamertje er gezellig uit !! Ook alle lof voor Bo hoor, ...dit doet ze toch maar mooi even in haar ééntje,  .... hopelijk gaat Dirkje wel mee voeren straks !

En dan staan de eitjes nu dus echt op uitkomen, super spannend voor jullie en uiteraard hoop ik vandaag of morgen te lezen dat de kraamdagen begonnen zijn  :D

Heel veel geluk gewenst voor moeder en kinderen, ik ben heel erg blij voor jullie, leuk allemaal hoor !!

Groetjes, Karin

*Manon*

Hoi Peggy,

Wat houden ze de spanning erin hé!
Maar kan me helemaal voorstellen dat de voorpret al heel leuk is.
Succes hoor  ;D

Groetjes Manon

Wilma1

Citaat van: Peggy op 17 april 2008, 18:15:51
Jij hebt het helemaal door Wilma  :D

Er zijn nog geen donsjes maar de voorpret is al heel leuk.Ik geniet er echt van.  en ook al komen er geen donsjes...ik ben wel heel trots op Bo want ze doet enorm haar best  :-*

Wel toevallig ja,dat we dezelfde kooien hebben tijdens onze eerste nestjes.  Hoeveel jonkies had jij ook alweer toen ?

Stel ; alle 6 de eitjes komen uit!  dan wordt het een krap kooitje...ben benieuwd hoe ik dát dan ga oplossen  ;)

ik hoor nog niks piepen en/of tikken...ik ga zo even een kijkje nemen maar waarschijnlijk krijg ik niks te zien want Bo is weer begonnen aan der broeduurtjes  :D

Ben net weer bij de Jumper geweest; 20 kg teurling gehaald, 2 extra sepia, small touw en nog wat speelgoed  :D
Altijd gezellig daar.

Gr Peggy



In dát soort winkels moet ik oogkleppen en een briefje mee, want ik kom áltijd met meer dan nodig de winkel uit  ;D

De eerste x 3 jongen, waarvan ik de jongste moest bijvoeren en mijn lieveling werd (Melody), de oudste (Koko) is kort erna overleden door onwetendheid  :-\

Hij was zelfstandig, maar at nog te weinig, toen deze al bij mijn schoonzus was. In paniek belde ze dat ie plots op de bodem lag  :o de dag ervoor leek er nog niets aan de hand.

Meteen een goede les, voorlopig goed wegen, ook al zijn ze zelfstandig....

Het 2e nest was er 1 dood in het eitje en 1 jong, die volgevoerd werd door Pa en Ma  ;D Quincy is toen naar mijn schoonzus gegaan en is inmiddels bij iemand anders en heeft inmiddels zelf 5 jongen gekregen  vorig jaar :D

Och Peggy is is en blijft zó supermooi dat hele proces en weet je, ook met b.v. 6 jongen vindt alles vanzelf zijn weg dat je er de ruimt ervoor creëert. "Het komt wel goed schatje"  ;D :D ;)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske