Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Hoe is het hier? Gaat het al wat beter?

Groetejs Anja

Anke

Hoi Peggy,
Wow longontsteking :o Heftig hoor!!
Gelukkig gaat het weer iets beter.
4 bevruchte eitjes!!!!
En nu maar wachten tot het eerste eitje gaat tikken.... :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

caro

Hoi Peggy,

Gefeliciteerd met de 4 bevruchte eitjes. Spannend.

Beterschap.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Peggy

Sam stond gisteren even bij de kooi te kijken en zei; ''mama er zit een gat in dat ei ''  en helaas had hij gelijk...even daarvoor had ik nog niets gezien en nu zat er een gat van bijna 1 cm in één vd eitjes...balen hoor...het vruchtje zag je gewoon te zitten,zo zielig  :'( en dit was niet eens het eitje met het deukje/scheurtje  :( :(  hoop nu toch wel dat het met de overige eitjes beter gaat want de ouders doen zo hun best..ik heb het eitje wel meteen vervangen door een neppertje.

gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Balen joh, zeker als je dan ook nog het donsje ziet zitten is verschrikkelijk.  :'(

Bewoog de kleine nog of was het al overleden??

Ik heb hier meestal vloeitjes in huis .... kleine gaatjes (1 cm is uiteraard te groot) kun je nog wel eens dicht plakken met een vloeitje maar dit heeft natuurlijk alleen zin als het vliesje waar de kleine nog inzit heel is en de kleine nog leeft.

Ik duim voor je overige eitjes.

Groetjesssssssssssss

PS. hoe vooel jij je zelf eigenlijk??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoi Caroline, ik voel me gewoon heel zwakjes...heb net even de jongens naar school gebracht en ben dan helemaal op maar als ik het nu even rustig aan doe dan kom ik wel weer op adem.het gaat iig beter dan enkele dgn geleden en daar ben ik al heel blij om.
gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Oh, gelukkig!!

Wel de tijd voor jezelf nemen om beter te worden hoor.  :-\

Niet te snel weer aan de gang willen als het eigenlijk nog niet gaat, je komt jezelf dan toch weer een keer tegen.

Beterschap!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Peggy ...wat jammer nou van het eitje , hopelijk gaat het beter met de andere he ! Wat leuk dat de ouders zo hun best doen om op de eitjes te broeden hoor ! Het komt vast wel goed met de andere eitjes he ! Ik hoop het alvast voor jou !Vreselijk he om je zo slapjes te voelen en grieperig , dat moest er natuurlijk ook bijkomen he ! Veel succes nog en beterschap hoor ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Wat  :censuur van het eitje  :'(

Verder beterschap toe gewenst. En net als Caroline al zegd niet weer alles te snel oppakken hoor.
Ziek maar lekker uit  :-*

Anke

Hoi Peggy,
Bahh wat naar dat er een groot gat zat in het eitje :(
Doe rustig aan, en knap maar goed op!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Peggy,

Wat een pech heb je toch met de eitjes  :'( Enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren !? Ik hoop in ieder geval dat er met de rest van de eitjes niks gebeurt en je ook weer heel snel op zal knappen !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Peggy...hopelijk voel je je alweer wet beter vandaag !
In ieder gaval nog heel veel beterschap ! Hopelijk is alles ook goed met de overige eitjes . Grtjs Ann

*Petra*

Hey Peggy,

Hoe gaat het met je ??
En met de eitjes??

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Hoi,
Ik ben ook nieuwsgierig hoe het met jou en met de eitjes gaat :)
Groetjes Anke

Kaatje

Hoi Peggy,

Ik hoop dat je aan het opknappen bent en uiteraard ben ik ook nieuwsgierig hoe het met de eitjes gaat  ;)

Groetjes, Karin