Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Lisa

Hoi Peggy,

Eerst veel beterschap hopelijk knap je snel weer helemaal op.

Wat leuk dat er 4 eitjes zijn bevrucht. En wat  :censuur van dat eitje dat nu kapot is. Hopelijk komen er mooie valkjes uit :D.

Groetjes

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

't heeft je goed te pakken gehad he..

Doe maar rustig aan en ziek goed uit..

Spannend hoor, 4 bevruchte eitjes..

heel gaaf!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Peggy ....ik hoop dat je snel ook beter wordt hoor ! Wat vervelend dat je zo ziek bent nu he en net als er eitjes zijn he ! Ik hoop ook dat alles goed gaat met de eitjes . Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Peggy,

Ik denk dat ik niet de enige ben maar ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat  ::) Misschien dat Maartje anders even een kleine update kan plaatsen !?

Snel opknappen hoor, je wordt gemist meid !!

Groetjes, Karin

Peggy

Goede morgen lieve allemaal,

Ik heb het idd behoorlijk te pakken gehad maar het gaat nu weer beter met me,gelukkig. Ben alleen snel moe maar ik voel me niet meer ziek/misselijk dus daar ben ik al heel blij mee  :D
Dank je wel voor al jullie lieve berichten. Ik loop natuurlijk overal achter hier maar ik kom gauw weer een kijkje nemen in jullie boekjes hoor.

Bo&Dirkje hebben nu nog 3 bevruchte eitjes en één nepeitje...er zijn helaas in totaal 3 eitjes gesneuveld waarvan er twee bevrucht waren. Das wel jammer en balen maar gelukkig hebben ze er nu nog 3.  Deze zijn wrsl gelegd vanaf de 27ste,de 29ste,2 of 5 mrt dus we zouden deze week donsjes kunnen verwachten.
Bo is wel een hele felle tante nu hoor..ze beschermt haar kroost heel goed en Dirkje jaagt me ook het liefste weg hoor. Blijft bij het deurtje zitten vd kooi en pikt me gelijk weg als ik in de buurt kom  ;)
Ik houd jullie op de hoogte ladies  ;D
Ik ga nu gauw wat kleren strijken want melle heeft niks meer gestreken in de kast liggen  ::)
en dan de jeugd weer naar school dussssssssss tot strakjes weer.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Peggy,

Gelukkig gaat het weer wat beter met je, en dat je snel moe bent is natuurlijk ook best wel logisch ... je moet je conditie weer langzaam opbouwen ! Heel fijn dat je niet meer misselijk bent en ik kan me voorstellen dat je daar erg blij om bent !!

Doe het rustig aan met de boekjes die komen wel weer, ... eerst een beetje het achterstallig onderhoud weg werken moet je maar denken  ;) Andere dingen gaan voor hoor !!

Heel erg spannend zeg, ik ben dan ook erg benieuwd wanneer je het eerste donsje kan verwelkomen, maar dat lezen we hopelijk snel genoeg  :D

Groetjes, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Fijn dat het weer iets beter met je gaat.
Het heeft natuurlijk tijd nodig om weer helemaal de "oude" te worden.
Hoop dat het met Maartje ook weer een stuk beter gaat.

Het wordt nu heel spannend wanneer de donsjes komen.
Blijf het goed in de gaten houden :D

Dierenfreackske

Hoi Peggy ...gelukkig gaat het toch al iets beter met je he !

Leuk he zo drie bevruchte eitjes zeg ! Wat gaaf ! Grtjs Ann

Peggy

Hoi hoi allemaal,

helaas minder goed en akelig nieuws;  Bo&Dirkje zaten vanmiddag samen een bevrucht eitje leeg te eten  :( :'( dat ziet er echt akelig uit,kan ik jullie zeggen...ik snap het ook niet dat valkjes hun eigen eitjes gaan opeten  ???  ik heb het eitje weggenomen uiteraard en je zag echt een iniminivalkje zitten  :'( bah bah,zo zielig.
Heb de andere eitjes geschouwd en ik zag nu nog maar bij één eitje,rode adertjes dus we hebben nog één kans. Maar ik zit er wel aan te denken om dit eitje evt ergens anders neer te leggen en wel bij het koppeltje van Petra; zij hebben nu ook eitjes namelijk...
Ik weet niet of het kan hoor want ik moet dan wel naar schijndel rijden..Petra vindt het volgens mij wel oké...we hebben al even gebeld hierover.
Ik houd jullie op de hoogte.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Peggy...wat zielig zeg die eitjes en wat jammer he !
Heb je anders een nepeitje om te vervangen ,dan kan het ene eitje misschien nog gered worden he !
Ik hoop het zo ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Peggy,

Hoe kan dit nu toch allemaal gebeurd zijn,  .... heb je enig idee !? Loopt Dirkje nog steeds te voetballen dan  :'( :'( Of hebben ze zelf het eitje kapot getikt !? Jeetje ... dit vind ik dus echt afschuwelijk voor je, ... je hart moet op zo'n moment toch wel breken denk ik  :( :(

Als ik het dus goed begrepen heb, zijn alle eitjes nu gesneuveld en heb je er nog maar ééntje over  :-\ :-\ Ik kan je hierin helaas geen raad geven, maar misschien wel andere ervaringdeskundigen ....

Werkelijk afschuwelijk dit ... alle eitjes bevrucht en straks met heel veel geluk maar één donsje, ik hoop dan ook echt dat je er achter komt hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren want nu Bo en Dirkje dus eenmaal eitjes hebben gehad komen er waarschijnlijk hierna weer eitjes en dan kan je die inderdaad beter gelijk wegbrengen waar mogelijk ...

Ik kan er met mijn gezonde verstand dus echt niet bij en nogmaals, ... ik vind het vreselijk voor je !!

Sterkte meid !!

Groetjes, Karin

moonwitch (diana)

Hoi Peggy

Wat sneu dat er nog maar 1 bevrucht eitje over is :(.
Misschien moet je er wat meer nep eitjes bij leggen of zo.
Ik weet het ook niet heb het zelf nog nooit mee gemaakt en hoop het ook niet mee te maken.
Sterkte ermee.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Anke

Hoi Peggy,
Ik lees net pas je verhaal over het aangegeten eitje :'(
Hopelijk laten ze het laatste eitje wel met rust!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Hey Peg,

Ik haal je even op hoor, je stond op pagina 3!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !