Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Caroline

Yes!!!! Zie ik mijn Joeperdepoepke weer eens.  :D ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Foto's  ???
Ja, graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag  ;D!

Groetjes Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

heel erg graag gedaan Jeanine..en de foto's....ik zal morgen weer een mooie serie foto's plaatsen,  dat beloof ik.

En natuurlijk doe ik dat ook heel graag voor alle andere lieve mensen hier en ja daar hoor jij ook bij Anja  :-*
Morgen komen er weer eens foto's...het wordt weer tijd ja dat Caroline der joepke weer eens ziet....maare Joepke doet het nog steeds kei en kei goed hoor....hij fluit steeds;  joeperdepoep zat op de stoep  ;D  lachen toch.

En ja er is weer vanalles gebeurd omtrent de nieuwe vogelkooi  ;D  Ik had de kooi ( mini san remo ) op advies vd leverancier ( noem even geen namen  ;) )  want zij kon er niks mee, op MP gezet en daar kreeg ik een reactie op van PetGoodies ( zoals jullie mss al wel gelezen hebben enkele berichtjes terug )...ze wilde de kooi wel van me overnemen mits ik een grotere kooi zou kopen;  dat werd dus de boston...heb ik hier toen ook opgeschreven en geshowd  ;D

bijna een week later mailde de leverancier van mijn huidige kooi mij met de vraag of we ook niet zo'n deal konden sluiten ??  in eerste instantie zei ik dat ik dat niet kon maken tov petgoodies maar uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan...kreeg een goed aanbod maar ja ik ben weliswaar een trubbeltiet maar wel een eerlijke trubbeltiet en het voelde gewoon niet goed tov Petgoodies dus ik wilde het allemaal terugdraaien maar Petgoodies wilde de boston niet meer leveren...en ja na wat heen en weer getrubbel en gemail heb ik zelf beslist om de boston ook niet te bestellen bij de leverancier vd mini san remo ondanks het hele goede aanbod...en het voelt goed hoor...ik heb nu alleen een kooi te koop staan...hij staat al op MP...maare als jullie nog iemand weten,dan hoor ik het graag  ;D tzt hoop ik deze kooi te verkopen en dan koop ik een grotere kooi....

Helaas meldde het stof-probleem zich ook weer aan..één keer in de zoveel tijd heb ik toch wat last van het vogelstof...zo irritant en zo balen...niet ernstig hoor...ik ben niet benauwd ofzo,  hoef ook niet steeds te niezen maar krijg dan een bepaalde prikkel/irritatie in mijn keel en die heb ik dan echt alleen wanneer ik bij mij binnen zit in de hk.
Ik vond het altijd zo raar want als je allergisch bent voor vogels dan ben je dat toch gewoon altijd maar nu ben ik er dus achter gekomen dat ik alleen die irritatie heb wanneer ik ongesteld ben...dus een kleine week per maand...ligt aan je hormonen en je hebt dan minder weerstand maar is mss wel te behandelen...ik krijg ve kennis nog t adres ve homeophaat...Natuurlijk gaat er dan door me heen;  zou het niet beter zijn als ik minder valkjes zou hebben...met Nikkie alleen had ik er sowieso nooit last van...tenminste ik kan het me niet meer herinneren....maar ik heb er niet altijd last van...dus het ligt wrsl aan mijn hormoonhuishouding/weerstand ...die kennis van mij heeft een vriendin met hetzelfde probleem...ook wat allergisch voor haar huisdieren tijdens de menstruatie....de rest vd tijd niet  ::)
Ik heb er al aan zitten denken om dan evt Bo& dirkje weg te doen omdat die twee het minst aan mij gehecht zijn maar natuurlijk doe ik dat liever niet en mss is het ook helemaal niet nodig...ik heb gewoon hardop zitten denken. Ik zou Bo&Dirkje ook niet kunnen missen hoor dus begrijp me niet verkeerd maar als ik evt valkjes zou moeten wegdoen dan zou ik met hun twee het minst moeite hebben omdat die twee echt aan elkaar gehecht zijn.  ik zou ze dan ook nooit uit elkaar halen...maar zover is het nog lang niet en mss hoeft het ook nooit...ik heb dit wel al voorgelegd bij Petra en anja en Petra heeft al aangeboden om ze evt tijdelijk in huis te nemen om te kijken of dat wat helpt.....dus stel dat ik dat ga proberen dan horen jullie dat van mij...ik ga er eerst nog eens goed over nadenken want mss is het overbodig.
Want nogmaals ik ben niet superr allergisch.Mijn bloed is al onderzocht en al...Ik houd jullie op de hoogte en morgen komen er echt foto's van mijn 5 valkenvriendjes.

Groetekes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Hoi allemaal,

Ik zit hier nu heerlijk even achter de pc met joep op mijn schouder..meneertje zit steeds tegen mijn wang te duwen zo van ; '' kroel eens even ''  echt komisch en natuurlijk erg lief en vertederend.
Heb hem net gewogen; 105 gr dus daar is niks mis mee..hij heeft ook een goede eetlust..het nieuwe zaad ( voor joep niet want die was dat al gewend bij onze Caroline ) bevalt goed hier...ze hebben alle vijf superr-gewichten. Joep zit zich nu helemaal te wassen in mijn haar...zijn vleugels vliegen me om de oren...alsof hij echt zit te douchen  ;D  hij zit echt te kroelen en te kneuteren met mijn haren...

Bo woog trouwens 120 gr  ;D  :o
We hebben een speeltje in de kooi hangen met drie ringen...en daar past ze nog maar net doorheen  ;D  zo'n komisch gezicht...stevige tante is ze.

foto's komen later vandaag  ;)

oh ja,  onze nieuwe bank en fauteuil is vanmorgen binnen gekomen;  echt kei mooi...zal ik ook foto's van maken...en gelukkig;  het past  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Zo weer even wat foto's plaatsen van mijn valkjes...allereerst enkele foto's van Joep en Belle...( 2 febr gemaakt )..zien jullie de oogjes van Belle ? Ze ziet er daar best suf uit hè?


















de rest volgt nog.... :D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hey ...wat een leuke foto's en ...kunnen ze al een beetje rekenen ?  Grtjs Ann



Peggy

en nog wat heerlijke foto's van Joep met de kids en van Joep's pogingen om een schelpje aan een touwtje te pakken te krijgen,  zo komisch  ;D

































Niet allemaal even scherp maar wel de moeite waard,dacht ik zo  ::)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Dat is zeker de moeite waard.
Ik heb super genoten van je foto's.
Joep is echt prachtig.
En je twee (B) Engeltjes trouwens ook.
Je kan echt zien dat ze helemaal hottel de bottel zijn op Joep.
En Belle kijkt inderdaad een beetje wazig maar voor de rest ziet ze er prachtig uit.
Peggy ik heb super genoten.
Dankjewel  :-*

caro

Hoi Peggy,

Leuke foto's hoor, zeer zeker de moeite waard ;). Ik heb er van genoten.

Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline



Geweldig!!

Super!!

Lief!!

Heerlijk!!

Genoten.  ;)


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Peggy,
Wat een prachtige leuke foto's heb je geplaatst.
Hi hi die Joep aan het schelphappen ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: Caroline op 19 februari 2008, 16:42:30


Geweldig!!

Super!!

Lief!!

Heerlijk!!

Genoten.  ;)





Hier sluit ik me maar bij aan ;D ;D ;D

Enne.............eindelijk een bank die past ;) ;) ;) ;) ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1


Heb jij je tanden wel goed gepoetst  ::) ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Peggy,
Wat lees ik nu in Karins dagboekje :o
wowdiewow :o gelukkig heb je zelf niks. Ach ja die no-claim zo  :censuur
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes