Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

i Peggy...wat gaaf dat het zo goed gaat met Joep en de andere valkjes ! Hihi...wou hij in je mond kruipen ? Wat
een kleine moppie zeg ! Grtjs Ann



*Petra*

Hey Joepie, morgen haal ik je broertje op hé  ;)!



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi Petra,  ja helemaal super.Shadow woont inmiddels bij jullie,  zo fijn hè. Ben benieuwd hoe het gegaan is allemaal  :D

Met zijn broertje Joep gaat het echt helemaal super.Hij is zo'n schatje. Als ie los is vliegt ie steeds naar één van ons.  Hij vloog vanmiddag ook steeds naar melle en ging dan op Melle zijn haren zitten en poepte er maar liefs 2x op  ;D Hij vliegt ook steeds naar me toe en gaat dan,als ik foto's van hem aan het maken ben, bovenop mijn camera zitten,  zo komisch. Dit leverde hele mooie foto's op,die ik zo dadelijk allemaal ga plaatsen...
Hij is ook echt aan het oefenen met fluiten,zo leuk.  Hij kent het bouwvakkersgeluidje al maar ja dat kan ook niet anders hè Caroline met een broer als Kouros in de buurt die dat deuntje iedere minuut fluit  ::) ;D  Hij fluit nog niet echt heel fel maar je hoort het wel.
Hij woog vd week 88 gram..ik zal hem strakjes nog eens wegen. Hij eet heel goed en hij begint echt los te komen in zijn kooitje...hij wil er eigenlijk alleen maar uit  ;D  als ik bij de kooi sta,dan kijkt hij echt naar me met die vragende blik van ; ''  mag ik er aub uit ? ''   ;D
Ben helemaal verliefd op hem.  Vanmiddag zat ik met Melle en Joepke op de bank en dat was zo gezellig...hij vloog steeds op en neer...van Melle naar mij en terug en dan weer even naar de grote kooi of een rondje hk ,om dan weer terug naar ons te vliegen.Hij reageert volgens mij ook goed op zijn naam.
Kortom het gaat lang niet slecht  ;D ;D ;D ;D  het gaan gewoon superrrrr.

Ik ga even foto's uploaden en dan reageer ik op jullie berichtjes...tot straks.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Super!!!

Ik kon het niet laten .... heb er stiekem al 3 geplaatst ij mijn eigen boekje, vond ze zo geweldig!!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

;D ;D ;D  ja nu kan ik het lezen.  ik dacht hée hoe moet ik da nou lezen...dom dom dom van me  ::)
Vind ik trouwens helemaal super hoor dat je al 3 foto's geplaatst hebt in je boekje....hier komen de rest  ;)


Fototijd ;



Joep kan heel mooi vliegen en hij landt of op ons of op de grote kooi van mijn 4 tal ;



















Deze is toch wel mijn favo ;





We hadden zo'n lol tijdens het maken v bovenstaande foto's...Joep bleef maar op de camera af vliegen ongeacht wie de camera in zijn handen had...je krijgt er wel leuke foto's van  ;D







































Ons poppetje zat zichzelf vanmorgen te badderen in het drinkbakje,zo lieff ;









Zo,ik ben weer mooi  :D



Zo dat waren de foto's weer. Terwijl ik achter de pc zit,  zit Joep heerlijk op mijn schouders  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja


Sally

Hallo Peggy,
Wat een leuke foto's allemaal!

Groetjes Sally

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

hey Peggy,

Wouw, foto time !!!
En die foto met Joep en Melle, die hoort echt in een lijstje!
Geweldig hoor, zo lukken ze maar zelden.
Goed gedaan, we hebben ervan genoten!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mico

Hai hai Peggy

Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie Joep zeg :D
De foto's zijn echt heel mooi geworden..de foto's bij de kraan zien er ook wel heel erg grappig uit..hij wil zo graag drinken maar kan er net niet bij hahaha...

Groetjes,
Miranda en Corine

Dierenfreackske

Hoi Peggy ...wat een leuke en mooie foto's en wat
leuk dat je valkje naar de kraan toegaat en
probeert er van te drinken , hihi ...echt heel
leuk ziet het er daar uit bij jullie met de valkjes ! En Joep ammusseerd hem daat blijkbaar ook heel goed ! Fantastisch zeg ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Ik heb super genoten van alle mooie foto's.
Zo te zien kijkt Joep ook graag naar zichzelf ;D
En de foto met jullie zoontje en Joep is ook schitterend.

En het is natuurlijk geweldig dat Joep het zo goed doet bij jullie. Daar zijn jullie natuurlijk blij om en ik denk dat Caroline daar minstens net zo blij om is ;)