Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Peggy ...wat goed van Joep dat hij helemaal zelfstandig eet he ! Nu zal het wellicht niet zo lang meer duren eer je hem zal mogen ophalen he ? Heb je de kooi al klaar ? Grtjs Ann



Peggy

Ik wil het wel doen,daar ligt het niet aan caroline  ;D ;D
Had ik idd ook al naar gekeken dat de kooi meerdere deurtjes heeft...de kooi die ik bedoel heeft 4 openingen voor de voerbakjes en die schijnen groot genoeg te zijn voor een blok aan te hangen ( aan de buitenkant ) maar toch bedankt voor de tip.

Goed nieuws zeg over ons Joepke ; ga zo door Joep dan regel ik een kooi (   altijd op het laatste moment natuurlijk ) That's me  ;D ;D  Maar geloof me Joep;  jij krijgt een superkooi..Ik ga vanmiddag sowieso speelgoed halen...splinternieuwe speeltjes krijg je van mij.  Ben benieuwd wanneer ik je mag ophalen  ::)  Doe goed je best hè manneke maar dat doe je eigenlijk al..

Hoi Ann,  heb dus nog geen kooi klaar staan...oude kooi v Nikkie ben ik in etappes aan het schoonmaken maar ik vind er niks aan...ik wil gewoon een nieuwe....maare als Joep mag komen (  ook al zou dat vandaag of morgen of overmorgen zijn ) ,dan staat hier echt wel een kooi klaar hoor,  dan word ik ineens heeeeeeeeeeeeeel snel  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Hier ook goede berichten.. SUPER!!

zoals het er nu uitziet komt Dixie zondagmiddag hierheen... echt zooo gaaf... ik hoop dat jij ook snel naar caroline kunt om Joep te halen!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hey Peggy ...wat leuk dat je nieuwe speeltjes bent gaan halen he ! Joepke zal zich al direct thuisvoelen met de andere valkjes erbij !Ik ben al benieuwd wanneer je hem mag halen hoor ! Grtjs Ann



Peggy

Foto's !!!!!!!

Ik ben vandaag dus toch nog even naar Bianca geweest en heb vanalles gekocht  ;D ;D ;D ;D  en jawel,  ik heb ook een nieuwe kooi  ;D ;D   Dus lieve lieve Joep,  je kan en mag komen hoor !  ;D  Joep krijgt de eerste tijd een kooi voor hem alleen totdat ik zeker weet dat ie prima eet en poept en ik wil hem natuurlijk effe heel goed aan mij laten wennen  ;)  Hoe lang ik hem apart ga houden weet ik dus nog niet. Hij komt wel gewoon in dezelfde ruimte te staan hoor,  tegenover de kooi van mijn viertal. Hieronder enkele foto's van Joep's nieuwe kooi ( = mini san Remo en heb ik gekocht bij Bianca/Parkietendroom.nl ) ;















Natuurlijk heb ik ook weer wat speelgoed gekocht ;










Heb de kooi nog niet helemaal ingericht zoals ik wil maar dat doe ik meteen als ik groen licht krijg van onze Caroline  ;D ;D

Ik ga er sowieso nog een mooie knotwilgentak inhangen en dan natuurlijk nog sepia,mineraalblok,grit/kiezel,etcetc...Ik ga er iig een gezellige boel van maken en wie weet 'woont' Joep er helemaal niet zolang in ... Bo & Dirk gaan er sowieso vh voorjaar of vd zomer in en krijgen dan een keer een blok  ;D

Nog meer foto's ;


Eerst een aantal leuke foto's van onze Belle;













Belle;  een mooie geparelde bonte witm pop ;



Met de pootjes omhoog ;





Onze mooie lieve Pop (petje) ;





Pop en Dirkje ;







En gelukkig zijn onze Bo&Dirk nog steeds erg verliefd  :-* :-* ;











En wat ook zo leuk is ;  ze eten bijna altijd samen met zijn viertjes ;



En nog heel even een foto van onze lieve trouwe Does =  soft Coated Wheaten Terrier en een hele grote lieverd  :-* :-* ;



Zo dat waren de foto's...laat onze Joep maar komen...wij zijn er klaar voor  ;D ;D

Gr Peggy




Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Joep ook bijna hoor .... als hij zo doorgaat kunnen we begin volgende week een datum en tijd prikken.  :D

En hele mooie kooi hoor, super!!

Ik hou je op de hoogte.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Mooie foto's. Vooral de kroelfoto's vind ik erg mooi.

Je hebt ook een hele mooie kooi gekocht.

Daar gaat Joep vast een hoop plezier in beleven.

groetjes Anja

*Petra*

Hoi Peggy,

Ooh wat een heerlijke kroelfoto's van Bo en Dirkje.
Enne, je had het me al eerder gezegd, maar nu ik ze opnieuw op de foto zie, zie ik pas de gelijkenis met Shadow!
Enne begin volgende week  :o ;D, GEWELDIG !!!

Mooe kooi, zo'n Montana!
En supergave speeltje hoor !!

Groetjes Petra  :D :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hey Peggy ...ach wat lief toch die vier valkjes in een kooi ! En ik vind die verliefde foto's van Bo en Dirkje prachtig !
Heel knappe valkjes allemaal heb je en nu Joep erbij he !
Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Ben ook weer helemaal bijgelezen.
Je hebt een superkooi gekocht bij Bianca heel erg mooi.
En het speelgoed is ook supermooi. Ik heb ook weer wat meegenomen toen ik mijn kooi ging halen.
Maar ben nog niet klaar hoor ;)

De foto's van je viertal zijn erg mooi en Joep is ook een prachtig ventje. Misschien al begin volgende week halen heerlijk zeg.

Ik heb super genoten van alle mooie foto's

Groetjes,
Jeanine.

Wilma1

19 januari 2008, 19:16:57 #895 Last Edit: 19 januari 2008, 19:18:51 by Wilma1
:o :o :o Wát een MOOIE kooi zeg...wowwwww  :o.... superrrrrrrr, daar zullen ze blij mee zijn :D

En de foto's zijn ook zo geweldig, zo een heerlijk gezicht, dat kroelen :D :-*


Krijgt Belle hier nu een doppinda ??? of zie ik dit verkeerd ???

Zo ja, pas ermee op de stofjes die eruit komen bij het doorbijten zijn giftig voor vogels  :-\ .... een papagaai van mijn schoonzusje is hier een paar jaar geleden aan overleden. Ze wist dit ook niet en de DA vertelde om NOOIT DOPpinda's te geven  :o

Tis maar een tip  ;)
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Hoi Jeanine,
Ja het nieuwe speelgoed wordt heel erg gewaardeerd door mijn 4-tal...soms hangen ze er met drieen tegelijk in,  zo komisch...lijken af en toe net aasgieren  ;D
Dus je hebt je kooi ( lees ; Kasteel ) opgehaald,   ben benieuwd hoe je hem in gaat richten.  Welke speeltjes heb jij gekocht bij bianca ?
Ik vind het fijn dat je zo genoten hebt van mijn foto's...dank je wel voor je complimenten en je hebt gelijk hoor;  Joep is idd een prachtig ventje...dan wordt de nieuwe kooi pas echt mooi,wanneer deze knapperd erin zit  ;D

Hoi Ann,  dank je wel hoor voor je lieve complimentjes.Ik ben ook heel trots op mijn 4 tal en op Joep natuurlijk .

Hoi Petra; Ja hè,  Pop lijkt echt wel een beetje op jouw Shadow...twee hele mooie valkjes bij elkaar.   Die twee zouden we moeten koppelen !!!!  dan krijg je ook knappe kids   ;D
De kroelfoto's zijn idd weer heel lief hè,  zo lief om te zien.
Joep doet idd erg goed zijn best dus daar ben ik wel heel blij mee maar ik weet zeker dat Shadow ook binnenkort ri schijndel komt hoor,  nog even geduld meissie  :P

Ha Anja,   dank je wel voor de complimentjes.Kroelfoto's blijven altijd leuk .  

Hoi Caroline;  wat heerlijk om te horen ,dat Joep er ook bijna klaar voor is. Heb trouwens een vervoerskoffertje gekocht want dat had ik nog geen dus ben helemaal voorbereid  :D Ik vind het ook een mooie kooi...groter dan de kooi van Nikkie maar ook niet te groot ...deze kan ik makkelijk plaatsen hierbinnen en Joep komt uiteindelijk bij mijn 4 tal te zitten natuurlijk.
Ik wacht gewoon netjes af (  ben heel geduldig namelijk  ::) )  ...tot Joep er helemaal klaar voor is...geniet nog maar lekker van mijn ventje en kroel erop los hè  ;D ;D

Gr Peggy


ik lees op de valreep nog je berichtje Wilma...allereerst;  tips zijn altijd welkom...wil graag weten of ik iets verkeerds geef aan mijn valkjes.Maare Belle krijgt van mij op de foto een stukje corn flakes.  Maare dank je wel voor je tip hoor...wist ik trouwens niet hoor ,  dat wat je vertelde over een doppinda.

Gaaf dat je het zo'n mooie kooi vindt...de kooi is in het begin alleen maar voor onze joep...vd zomer mogen bo en dirk erin met blok  ;D  en Joep gaat over een tijdje gewoon bij de anderen in de kooi,  tenminste dat is mijn bedoeling  ;)

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Oh wauw, Joep alleen... die vind je amper erin terug joh  ;D

Pfff geen doppinda gelukkig, ik wist dit ook niet tot ze zag dat ik Ruby er één gaf en ze dit vertelde waar haar Rocky aan dood was gegaan  :o ik schrok me rot.

Door het vruchtvoer wat ik koop voor de papagaaisoorten, zitten ze ook door, maar IK haal ze eruit voor alle zekerheid  :-\ loop liever het risico niet en walnoten lusten ze ook duzzzzzzzzzz  ;)

Fijn weekend  :)



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Citaat van: Wilma1 op 19 januari 2008, 19:39:04
Oh wauw, Joep alleen... die vind je amper erin terug joh  ;D

Pfff geen doppinda gelukkig, ik wist dit ook niet tot ze zag dat ik Ruby er één gaf en ze dit vertelde waar haar Rocky aan dood was gegaan  :o ik schrok me rot.

Door het vruchtvoer wat ik koop voor de papagaaisoorten, zitten ze ook door, maar IK haal ze eruit voor alle zekerheid  :-\ loop liever het risico niet en walnoten lusten ze ook duzzzzzzzzzz  ;)

Fijn weekend  :)




Ja ja onze joep krijgt dadelijk alle ruimte...maare Joep is gelukkig knalgeel dus ik kan hem dadelijk goed terugvinden in zijn zwarte paleisje  ;D

jij ook een heel fijn weekend hè.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Ik vind het lastig uit te leggen welk speeltje ik heb gekocht. Ik maak morgen bij daglicht een foto en dan zet ik die in mijn dagboekje ;) Ze kunnen er in ieder geval ook van snoepen ;D

Ik vind die ladder met die gekleurde kralen trouwens heel erg mooi bij jou in de kooi :D

Groetjes,
Jeanine.