Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Mico

Ja jullie Joep is echt wel een lekker ding  ;D
En dat hij welkom is dat geloven we zeker wel.
Fijn dat je hem tussendoor nog een keer live mag zien...dat breekt de tijd van het wachten tenminste een beetje he  :D

Groetjes,
Miranda en Corine

Kaatje

Hoi Peggy,

Dat kan ik me heel erg goed voorstellen dat je bij elke nieuwe foto die je van Joep te zien krijgt begint te stralen, .... nou heel erg fijn hoor voor je en uiteraard ken ik het gevoel nu ook  :D

Ik ben ook heel erg blij dat ik dit heb gevoeld want er zullen hier geen nieuwe valkjes meer komen, ... ik hou het lekker bij vier valkjes want dit gaat prima en ik kan er heel goed voor zorgen, ... ons gezinnetje is dus helemaal compleet en Paco hoeft dan ook helemaal niks te delen  ;D

Ik heb er dus ook, zoals ik al geschreven had, er een heel goed gevoel over dat als Joep super tam is de andere valkjes vanzelf zullen volgen !!

Wel jammer dat het poppetje bang is, maar wel heel leuk weer dat Bo zich door Sam laat kroelen, leuke berichten weer hoor !!

Groetjes Karin


Caroline



Joep









Al heet ie dan Joep .... hij is nog steeds Eggywijs.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Peggy,

Jij hebt in ieder geval weer foto's om te kunnen stralen  :D

Groetjes Karin

Anja

Geweldige foto's zeg. Wat zul jij nu al genieten.

En de naam Joep vind ik erg goed passen.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Wat een geweldig mooi valkje is Yoep !
Wanneer heb je hem bij je ? Grtjs Ann



Wilma1

Zeg .... wil jij niet ineens zo snel gaan in je boekje  ::) meestal kan ik jou nog wel bijbenen, maar nu ik ging kijken  :o liep ik wel 4 pagina's achter  :o

Wat leuk dat JoePeggy  ;D bij jullie komt wonen, zoals je ziet was het bijna voorspelbaar aan de naam die hij had en heeft  ;D ;)

Nu nog GEDULDIG wachten tot ie er "klaar" voor is om te verhuizen!

GEFELICITEERD!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Supermooie foto's hoor Peggy van Joep.. je hebt straks een supermooi 5 tal.. heel erg leuk!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Tot straks, hartstikke gezellog om jou ook eens 'live' te zien  ;D!

Groetjes Petra   :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Citaat van: Wilma1 op 10 januari 2008, 10:10:56
Zeg .... wil jij niet ineens zo snel gaan in je boekje  ::) meestal kan ik jou nog wel bijbenen, maar nu ik ging kijken  :o liep ik wel 4 pagina's achter  :o

Wat leuk dat JoePeggy  ;D bij jullie komt wonen, zoals je ziet was het bijna voorspelbaar aan de naam die hij had en heeft  ;D ;)

Nu nog GEDULDIG wachten tot ie er "klaar" voor is om te verhuizen!

GEFELICITEERD!
:D Wilma



;D ;D
Ja het gaat even wat sneller hier hè  ;) maar nu ben je iig alweer helemaal bijgelezen. Goed gedaan Wilma  ;)

Joepeggy ; mooi hoe je dat omschrijft Wilma en eigenlijk heb je ook nog gelijk . 3 namen in 1  ;D
Joep en ik horen dus helemaal bij elkaar  ;)  gelukkig maar.

Petra;  vind ik ook gezellig hoor. Heb er iig zin in.  Ik moet wel opschieten,  zit nog in de pyama te computeren en ik moet hier nog vanalles doen  ;D

Caroline;  je hebt weer prachtige foto's geplaatst van mijn Joepke;  ik vind hem zo mooi,  echt een lekker ding hè Miranda en Corine  ;D ;D
Ik las trouwens dat jullie ook jonkies verwachten bij Mico en ?  ( sorry effe de naam kwijt )  Ik ga vanmiddag gauw even in jullie db neuzen dames!! Ben wel benieuwd namelijk.

Karin; heb je me zien stralen ?  kan toch ook niet anders hè met zulke mooie foto's van mijn kanjer.
En ja;  jouw Paco hoeft niet te delen;  een echte geluksvogel is hij  ;D  Ik ben benieuwd hoe Dirk hier gaat reageren als binnenkort Joep hier komt wonen.  :o :o :o :o
Hij is nu al tamelijk jaloers als ik een ander valkje kroel  ::)

Idd hele leuke foto's hè anja.

Debby en ann;  dank je wel voor jullie complimenten over joep.  Ik heb er niks voor hoeven te doen.  Joep is gewoon zelf zo ontzettend mooi geworden  ;D  met de goede zorgen v amor,diegah en niet te vergeten caroline  :-*

Ik ga zo meteen in actie komen ( eindelijk ) en dan ga ik gezellig naar Caroline toe.
Zo'n zin in.  Caroline heeft ondanks dat ze het superrrr druk heeft toch nog een gaatje gevonden voor ons,  zodat wij alvast effe shadow en joep live kunnen zien.
Is het geen schat ?!  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mico

Hoi hoi Peggy,

Heel veel plezier straks bij Caroline...dat is nog eens een leuk begin van het weekend om naar jullie Joep te kunnen  ;D
Wij hebben inderdaad nu 1 donsje van Mico en Dusty....als het goed is komen maandag en woensdag de andere twee eitjes uit  ;D

Groetjes,
Miran en Corine

Kaatje

Hoi Peggy,

Ik wil je ook heel veel plezier wensen ! Fijn hoor, maar is dan ook erg spannend om jouw Joep nu in het echt te kunnen zien, geniet er maar lekker van !!

Groetjes Karin

Peggy

Nog effe snel reageren;

Hé wat leuk Mico en dusty al één donsje. Gefeliciteerd hoor.

Dank je wel Miran en corine en karin ; lijkt me ook heel gezellig hoor om joep en alle andere valkjes nu live te mogen zien en Caroline en petra natuurlijk ook  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Peggy,

Veel plezier bij Caroline!
Jullie wonen zeker dicht in de buurt ;) ;D
Doen jullie de groetjes aan Tibeau Tinco ;)
Ben toch wel een tikkeltje gezond jaloers op jullie dat jullie lekker even een kijkje gaan nemen.....
Maarre... Veel Plezier!!

Groetjes Manon